❤️IKM UKE 47❤️

Alltids en liten plot twist, har jo tidligere hatt en kjemisk/sa, der hcg doblet seg over to dager men lav verdi. Og da begynte eg med kun blødning på papir/i toalettet, ikke i bindet. Nå har eg samme type blødning, så tok ny test i dag, og ser jammen en svak strek der. Noen av dere som har opplevd dette før? Siste gangen dette skjedde så våknet eg av en styrtblødning på natten. Er så lei sånt tull som dette nå.
Unnskyld for rotete innlegg Vis vedlegget 448646
Ingen erfaring, men enig, jeg skimter en strek!

Alltids en liten plot twist, har jo tidligere hatt en kjemisk/sa, der hcg doblet seg over to dager men lav verdi. Og da begynte eg med kun blødning på papir/i toalettet, ikke i bindet. Nå har eg samme type blødning, så tok ny test i dag, og ser jammen en svak strek der. Noen av dere som har opplevd dette før? Siste gangen dette skjedde så våknet eg av en styrtblødning på natten. Er så lei sånt tull som dette nå.
Unnskyld for rotete innlegg Vis vedlegget 448646
Ikke opplevd det samme, men er så irriterende når kroppen tuller!
Jeg begynte å blø i dag tidlig og var sikker på at det var mensen. Men det har jo dabbet helt av så kanskje det bare var en mellomblødning likevel :rolleyes::arghh:

Ikke opplevd det samme, men er så irriterende når kroppen tuller!
Jeg begynte å blø i dag tidlig og var sikker på at det var mensen. Men det har jo dabbet helt av så kanskje det bare var en mellomblødning likevel :rolleyes::arghh:
Sååå kjedelig! Her kommer det kun på papir og i do enda, så venter bare på at styrtblødningen skal starte :-/ den gjør vel det i løpet av natten regner eg med. At ikke bare kroppen kan funke som den skal, må den liksom gi tusen blandede signaler?

1000004068.jpg

Ikke noe spesielt økning i dag, men er fortsatt strek :sorry:

9 dpo og blenda test her. Legger ved bilde av tempkurven også, interessant med dip, men jeg har lave forventninger :shy: Får se om jeg tester igjen i kveld eller om jeg holder til i morgen.
IMG_1761.jpeg
4AC60EB1-0780-49A9-8D4A-A560E37EEE4A.jpeg

Krysspostet i uke 48 siden jeg henger både her og der :hilarious:

Back
Topp