❤️IKM UKE 47❤️

Jeg har streksyn deluxe og trenger hjelp :whacky011 Mannen tolker ikke en test som positiv før begge streker er like sterke (i lys av at forrige ente i kjemisk), så det er ingen hjelp i å spørre han:rolleyes:
Jeg skal være på syklusdag 26 nå og tror el var mellom 7.-10. november.

Vedlegg

• IMG_6569.png
    IMG_6569.png
    4,1 MB · Visninger: 44
  • IMG_6565.png
    IMG_6565.png
    3,8 MB · Visninger: 44
Jeg har streksyn deluxe og trenger hjelp :whacky011 Mannen tolker ikke en test som positiv før begge streker er like sterke (i lys av at forrige ente i kjemisk), så det er ingen hjelp i å spørre han:rolleyes:
Jeg skal være på syklusdag 26 nå og tror el var mellom 7.-10. november.
Jeg ser ikke noe her dessverre :confused: Har også streksyn da og kan lure meg selv til at det er noe på nr 2, men tror egentlig ikke det

Jeg kan settes på TR! Litt glad for at den kom nå da mannen skal bort andre uken i desember og at jeg nå sannsynligvis får EL før det! Håper kroppen nullstiller seg litt nå etter MAen og at vi får en vanlig prøveperiode :) Jeg vipper nok mellom uke 50/51 da jeg vanligvis har sykluser på 25 dager, men vi får se om kroppen går tilbake til normalen

Jeg ser ikke noe her dessverre :confused: Har også streksyn da og kan lure meg selv til at det er noe på nr 2, men tror egentlig ikke det
Takk for svar:love2 Og lykke til med neste prøveperiode:happy: Kanskje vi havner i samme IKM gruppe hvis TR kommer her også i løpet av de neste dagene…

Jeg kan settes på TR! Litt glad for at den kom nå da mannen skal bort andre uken i desember og at jeg nå sannsynligvis får EL før det! Håper kroppen nullstiller seg litt nå etter MAen og at vi får en vanlig prøveperiode :) Jeg vipper nok mellom uke 50/51 da jeg vanligvis har sykluser på 25 dager, men vi får se om kroppen går tilbake til normalen
Jeg har også normalt 25 dagers syklus. Var forrige syklus min kom i rute :happy:

Dagens bilde. Tatt med dag urin. Jeg føler jeg fremdeles ser strek. Tok cb. Den sa ikke gravid. Men jeg vet ikke sikkert når El var. Er på dag 27. Test kan være tatt for tidlig. Muligens er syklus 32 dager. Og da er det jo 6 dager igjen. Ser dere noe?

Vedlegg

• 20241120_101833.jpg
    20241120_101833.jpg
    1,6 MB · Visninger: 51
  • 20241120_101532.jpg
    20241120_101532.jpg
    1,6 MB · Visninger: 51
Dagens bilde. Tatt med dag urin. Jeg føler jeg fremdeles ser strek. Tok cb. Den sa ikke gravid. Men jeg vet ikke sikkert når El var. Er på dag 27. Test kan være tatt for tidlig. Muligens er syklus 32 dager. Og da er det jo 6 dager igjen. Ser dere noe?
Kan ikke se noe:Heartred alltids håp om ikke tanta har kommet ennå

Ser ikke noe her dessverre. Men håper det dukker opp etter hvert :Heartred

Alltids en liten plot twist, har jo tidligere hatt en kjemisk/sa, der hcg doblet seg over to dager men lav verdi. Og da begynte eg med kun blødning på papir/i toalettet, ikke i bindet. Nå har eg samme type blødning, så tok ny test i dag, og ser jammen en svak strek der. Noen av dere som har opplevd dette før? Siste gangen dette skjedde så våknet eg av en styrtblødning på natten. Er så lei sånt tull som dette nå.
Unnskyld for rotete innlegg
Snapchat-1289171300.jpg

Back
Topp