GratulererMåtte kjøpe en rsfu tidlig test da jeg ikke fant make sure, streken kom sent, men ble sterk jeg kan nok settes på gravid! Deprimerende lesning at alle har Blenda tester
Vis vedlegget 448774
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererMåtte kjøpe en rsfu tidlig test da jeg ikke fant make sure, streken kom sent, men ble sterk jeg kan nok settes på gravid! Deprimerende lesning at alle har Blenda tester
Vis vedlegget 448774
Glad for at vi har fått én gravid inn på lista, håper det kommer flere enda noen dager igjen av uke 47Måtte kjøpe en rsfu tidlig test da jeg ikke fant make sure, streken kom sent, men ble sterk jeg kan nok settes på gravid! Deprimerende lesning at alle har Blenda tester
Vis vedlegget 448774
Gratulerer så mye!!Måtte kjøpe en rsfu tidlig test da jeg ikke fant make sure, streken kom sent, men ble sterk jeg kan nok settes på gravid! Deprimerende lesning at alle har Blenda tester
Vis vedlegget 448774
Gratulerer med kjempefin sterk testMåtte kjøpe en rsfu tidlig test da jeg ikke fant make sure, streken kom sent, men ble sterk jeg kan nok settes på gravid! Deprimerende lesning at alle har Blenda tester
Vis vedlegget 448774
Ja hjelpes for en dårlig uke hvis ikkeGlad for at vi har fått én gravid inn på lista, håper det kommer flere enda noen dager igjen av uke 47
Tror det er ny rekord over de IKM gruppene jeg har hengt i hvis ikke men mulig det er færre prøvere her inne enn «vanlig» fordi noen bevisst hopper over «fellesferie»-barn.Ja hjelpes for en dårlig uke hvis ikke
Ja mye mulig! Syns det var litt færre her enn vanlig ja her blir det planlagt ks i uke 38 ca. Så det blir vel i slutten av Juli. Her var det viktigste for mannen at det ikke ble midt i jaktaTror det er ny rekord over de IKM gruppene jeg har hengt i hvis ikke men mulig det er færre prøvere her inne enn «vanlig» fordi noen bevisst hopper over «fellesferie»-barn.
Men uansett veldig uflaks for de som er her.
Gratulerer!Frulie94 - 30 - B3 - PP18 - EL ? - IKM 22.11
Melder meg inn her da jeg for første gang siden vi startet å prøve for halvannet år siden nå har fått positiv graviditetstest (!) Denne PP hadde vi «gitt» opp og ikke egentlig prøvd, derfor usikker på når EL kan ha vært.
Gratulerer med positive testerFrulie94 - 30 - B3 - PP18 - EL ? - IKM 22.11
Melder meg inn her da jeg for første gang siden vi startet å prøve for halvannet år siden nå har fått positiv graviditetstest (!) Denne PP hadde vi «gitt» opp og ikke egentlig prøvd, derfor usikker på når EL kan ha vært.
Så gøy, gratulerer med positive tester allerede kan du også melde deg inn i terminforumet for juli eller august, den måneden du er beregnet å ha terminFrulie94 - 30 - B3 - PP18 - EL ? - IKM 22.11
Sniker. Jeg kan altså se en svak strek på alle testene du har lagt ut her! Så merkelig at ingen andre ser de. Håper det utvikler seg til en tydelig rosa strekBilde 1.tatt med dag urin i går.
Bilde 2.urin tatt 2 dager før
Jeg klarer fremdeles ikke slutte å stirre. Ikm. Enten i morgen. Eller tirsdag /onsdag neste uke.
Jeg ser dessverre ikke noe her, men det er vanskelig å se når testen har glass og det er mye gjenskinn da. Håper det dukker opp noe etter hvertDagens test. Tatt med blits. Ingen redigering. Test fra normal.
Jeg vet jo ikke når mens kommer. Men innen 1 desember bør det ha skjedd. La en aksje her og der. Dette har vært en måned jeg bare har kulet ned. Og ikke brydd meg om prøving. Har hatt 4 syklus som er helt elendig. Typisk 19-23. Men nå er vi vel på dag 29.
Jeg føler meg som en testetøs. Jeg føler streken er der.
Har bestilt flere tester fra make sure. Jeg føler det var bedre test.
Jeg håper lykken snart skal bli min.
Reisen min har vært så lang.
Jeg vet fremdeles ikke noe svar. Har fremdeles ikke fått tr. Mistenker at syklus kanskje blir enda en ukeHvordan går det med resten av dere? lite liv her inne, men det virker ikke som om det har gått veien for de fleste av oss, inklusiv meg selv IKM er søndag eller mandag, håper jeg begynner å blø i morgen.
Hadde vært gøy om det dukker opp noen fine tester på 47-ukas siste dag