Tenker å prøve i morgen igjen hva med deg?Det er så tungt når tenker du å teste igjen? La oss krysse fingrene for en liten strek snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker å prøve i morgen igjen hva med deg?Det er så tungt når tenker du å teste igjen? La oss krysse fingrene for en liten strek snart
Krysser fingreneHar allllt for store forhåpninger denne runden helt sikker på eggløsning, og aksjer skal ha blitt lagt til veldig rett tid. Så burde være gode muligheter kommer til å gå rett i kjellern om negativ...
Krysser fingrene for deg! <3 Jeg blir sikkert å teste i morgen også, har null troa på at det sitter denne runden da <3Tenker å prøve i morgen igjen hva med deg?
Samme her! Hadde skikkelig utslag på EL denne runden, la inn flere aksjer på rett tid, så myyye symptomer nå dpo.. blir skikkelig lei meg for negative tester så kjedelig at kroppen skal gi så mye like symptomer på pms og graviditet, får alt for mye håp.. krysser fingrene for deg <3Har allllt for store forhåpninger denne runden helt sikker på eggløsning, og aksjer skal ha blitt lagt til veldig rett tid. Så burde være gode muligheter kommer til å gå rett i kjellern om negativ...
Ikke jeg heller, men får leve i håpet en dag til..Krysser fingrene for deg! <3 Jeg blir sikkert å teste i morgen også, har null troa på at det sitter denne runden da <3
Det er en forventet skuffelse, men fytti så skuffet man fortsatt blirVis vedlegget 448449Slenger meg på med en Blenda test 7dpo
Skuffelsen er stor uansett! Fortsatt mulig at den kan bli positiv om noen dager daVis vedlegget 448452
Testet i dag jeg også, 9 dpo.
Blekket spredde seg litt utover så mulig den er ugyldig. Ser uansett ingen strek. Hadde egentlig ikke troen denne mnd, men det var veldig skuffende likevel
Mulig synet mitt ikke er til å stole på, men synes nesten jeg ser en antydning til skygge her!Min 8 dpo, også helt blenda..
Vis vedlegget 448454
Er det sant?? Da blir det spennende å se de neste dagene om det er noe som utvikler segMulig synet mitt ikke er til å stole på, men synes nesten jeg ser en antydning til skygge her!
Veldig spennende! Krysser fingreneEr det sant?? Da blir det spennende å se de neste dagene om det er noe som utvikler seg
Sånn jeg har forstått det kommer el ca. 1 døgn etter positiv test slik at 1 dpo for deg blir da 8. Da er du kun 9 dpo idag og fortsatt veldig tidlig.Tenkte fort på en ting her, om muligens den sterkeste el-testen min var den 6.november, så skal vel 1 dpo regnes fra 7 eller 8? Så da er muligens mine datoer litt feil? Blir det da ikm den 20 istedet for 19? Fikk lagt noen aksjer den 5, håper det gjorde susen, for neste var 9 som sikkert var for seint
Uansett fortsatt blenda tester her, brukte metode tidlig nå i dag, men leste jo såklart at de har ett dårlig rykte på seg for å slå ut seint? Noen av dere damer som vet?
Har fortsatt ømme pupper (mer enn vanlig), sinnsyk luktesans, og en sånn uggenhet som kommer og går :-/ ja og tett nese!
Ahh, blir helt koko av å tenke dpo etter el tester. TakkSånn jeg har forstått det kommer el ca. 1 døgn etter positiv test slik at 1 dpo for deg blir da 8. Da er du kun 9 dpo idag og fortsatt veldig tidlig.
Angående aksjeleggingen kan jo de leve i flere dager slik at det er absolutt mulig Ingen håp er ute for TR ankommer tenker jeg!
Krysser fingrene for degAhh, blir helt koko av å tenke dpo etter el tester. Takk
Da får jeg bare vente å se om tr dukker opp etterhvert, eller om hun lar vær å komme denne gangen
Syns jeg ser noe på denne testen altsåMin 8 dpo, også helt blenda..
Vis vedlegget 448454