Hmmm…. Da blir det spennende dager fremoverJeg syns jeg ser noe her også...![]()
Det synes jo bedre i virkeligheten enn på kamera også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm…. Da blir det spennende dager fremoverJeg syns jeg ser noe her også...![]()
Nedre del av ryggen verker på samme måte som når jeg skulle ha begge de andre. Har et par andre symptomer også, som ømme pupper og konstant trøtt. Men alle testene er negative. 10 dpo i dag. Skulle tro at testene snart skulle bli positive hvis det var noe da? Med andremann visste jeg at jeg var gravid før testen ble positiv pga de samme smertene. Nå skjønner jeg ingenting og er bare tullete. Skulle ønske jeg klarte å være mer rolig rundt dette og ta det litt som det kommer.Kan skimte noe her jaSer du på denne også? Tissa ut en skvett for å sjekke på en til
Hei, testetøsen er her btw…….
Men når er jo usikkert daTror jeg fikk el tidligere
Og dette er på urin 2Tror jeg fikk el tidligere
Hvilke DPO er du (trodde du)? Veldig spennende og jeg tror det er babystrek!Tror jeg fikk el tidligere
Hvis jeg skal følge Flo-app så er jeg 6DPO i dagHvilke DPO er du (trodde du)? Veldig spennende og jeg tror det er babystrek!

GratulererTror jeg fikk el tidligere

Tør ikke å si takk endaGratulerer![]()
Jeg håper du er den første av mange som får to streker i denne gruppa!Tør ikke å si takk enda![]()
Må ta digital snart tror jeg
Håper så selvJeg håper du er den første av mange som får to streker i denne gruppa!

Jeg serTok forresten en test i dag 10 dpo. Ser betydning til strek, hva tror dere?