❤️IKM uke 27❤️

Fikk litt mensen smerter nå. Det var vel i tidligste laget? Men håper egentlig at den kommer nå så vi kan begynne å prøve igjen:)
 
Bra vi har hverandre, dette skal vi klare! :Heartred
Jeg tror ikke det er noe galt med oss, vi kunne sikkert vært sunnere, og det var vi da vi begynte å prøve, men blir så demotivert når det går månedsvis uten at noe skjer. Jeg tar fortsatt gravidtilskudd og mannen omega3 (kan hende han slurver med dem da). Nå er det jo ferie, så tenker vi bare skal kose oss. Om et par uker er det tid for aksjelegging igjen!
Dette får dere til!!! Jeg skjønner frustrasjonen, men derre får det til :Heartred

Og aksjelegging ut i sumarnatten kan vel ikke være annet enn koselig?? :cool::Heartred
(Vi hadde fått de grønne dagene den uken vi er i Sverige. Aksjelegging i telt med 5 barn - nei takk)
 
Dette får dere til!!! Jeg skjønner frustrasjonen, men derre får det til :Heartred

Og aksjelegging ut i sumarnatten kan vel ikke være annet enn koselig?? :cool::Heartred
(Vi hadde fått de grønne dagene den uken vi er i Sverige. Aksjelegging i telt med 5 barn - nei takk)
We can do it! Har jo ingen grunn til å IKKE tro det, egentlig.
Vi begynner vel aksjelegginga mens vi ennå er hos svigers, men i verste fall er det bare folk på andre siden av gangen, så det går nok bra :p
Nei uff, i telt med barn høres ikke gøy ut, så det var flaks det gikk for dere nå! :joyful:
 
Dette får dere til!!! Jeg skjønner frustrasjonen, men derre får det til :Heartred

Og aksjelegging ut i sumarnatten kan vel ikke være annet enn koselig?? :cool::Heartred
(Vi hadde fått de grønne dagene den uken vi er i Sverige. Aksjelegging i telt med 5 barn - nei takk)
Hadde ikke gått det vettu :hilarious:
Skal nok klare det til slutt ❤️ Har ikke noe hastverk ennå. Men hadde vært fint å få til en graviditet før fylte 37 da:shy:
 
Hadde ikke gått det vettu :hilarious:
Skal nok klare det til slutt ❤️ Har ikke noe hastverk ennå. Men hadde vært fint å få til en graviditet før fylte 37 da:shy:
Haha, hadde så absolutt ikke gått. Måtte eventuelt tatt det på doen på Liseberg :hilarious:

Jeg skjønner deg angående alderen. Det var sånn jeg også tenkte. Men igjen - man endrer seg ikke SÅ mye når man fyller 37, så spiller egentlig ingen rolle ut du runder 37 :Heartred:smiley-bounce012
 
Hadde ikke gått det vettu :hilarious:
Skal nok klare det til slutt ❤️ Har ikke noe hastverk ennå. Men hadde vært fint å få til en graviditet før fylte 37 da:shy:
Jeg har hastverk bare fordi jeg har så lyst! :laughing001 Fyller 28 etter neste IKM, så får vi se da, om jeg rekker å bli mamma som 28, eller om det må bli 29 :shifty: Den derre ung mor drømmen sprekker snart! Var jo 25 da jeg virkelig begynte å kjenne på kroppen at den biologiske kroppen tikket. Føler jo nesten livet mitt er litt på vent, er jo en tomhet der selv om jeg er relativt fornøyd ellers
 
Tok en til nå. Syns jeg så vidt kan skimte noe igjen :oops: Bildet er tatt 1 min etter dypp.
 

Vedlegg

  • 1B500FA4-EB26-4FC6-88C4-18FA88210B08.jpeg
    1B500FA4-EB26-4FC6-88C4-18FA88210B08.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 112
  • E0015F0D-D07A-481F-9CC3-94A6869B81AA.jpeg
    E0015F0D-D07A-481F-9CC3-94A6869B81AA.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 120
Ser ut til at det ikke er noe som skjer i min mage. Kjenner det murrer og er nok mensen som er på tur snart. Men det er ok. Litt vemodig, men ok. Vi starter en periode med gummi, for å beskytte oss. Jeg er jobbsøker, og har muligens fått napp på en jobb etter et par år jobbsøker, og et års vikariat som er over. Håper, og får mer bekreftelse i morgen. Og vi har derfor valgt å avvente litt, så jeg får eventuelt starta i jobben først.
Men tar en siste rest i morgen for å sjekke. Og skulle det være en spire der,så er det så absolutt greit fordi.
 
Er ikke du bare 11 dpo??
Jo 11 eller 12. ff appen min er helt på bærtur etter sykdom så den finner ikke el nå pga manglende temping i dagene før el. I følge forige mens er jeg 11 dpo. Så skal ikke ha mens igjen før på fredag men har litt små mensensmerter.
 
Jeg har jo sånn typ 15 tester her. Så jeg gir ikke opp testingen helt ennå :hilarious: selvom jeg nesten vet at løpet er 100% kjørt:) men tok denne nå, heldig for dere så deler jeg den å dere kan få lov til å si hva dere ser. ☺️ Jeg vet at jeg ser noe☺️ Men jeg ser alltid noe om jeg vil:laughing025
5B7B7D54-E1D8-4BC9-8AD2-D83E4D4F45BA.jpeg
 
Tok en til nå. Syns jeg så vidt kan skimte noe igjen :oops: Bildet er tatt 1 min etter dypp.
Ja jeg kan se men jeg syns bilde er litt langt unna og uskarpt. ☺️ Ta å beskjær det før du legger ut så det blir litt tydligere?
 
Jeg har jo sånn typ 15 tester her. Så jeg gir ikke opp testingen helt ennå :hilarious: selvom jeg nesten vet at løpet er 100% kjørt:) men tok denne nå, heldig for dere så deler jeg den å dere kan få lov til å si hva dere ser. ☺️ Jeg vet at jeg ser noe☺️ Men jeg ser alltid noe om jeg vil:laughing025Vis vedlegget 383977
Jeg blir helt forvirra av disse testene våre. Syns jeg ser noe på denne jeg :p

Ja jeg kan se men jeg syns bilde er litt langt unna og uskarpt. ☺️ Ta å beskjær det før du legger ut så det blir litt tydligere?
Tror jeg skal vente med å ta ny test til i morgen. Blir så sliten av denne synsingen :( Kan gjøre det du skriver på morgendagens test :) takk for tips :)
 
Last edited:
Jeg blir helt mongo av disse testene våre. Syns jeg ser noe på denne jeg :p


Tror jeg skal vente med å ta ny test til i morgen. Blir så sliten av denne synsingen :( Kan gjøre det du skriver på morgendagens test :) takk for tips :)
Jeg har helt vondt i hodet av all stirringen :hilarious: Jeg også ser på dine. De er tydeligere enn mine ❤️ Vi får se igjen i morgen :) jeg er spent på dine vegne ❤️❤️❤️
 
:hilarious:Menn. Måtte le litt. Spesielt siden vi her på forumet er veldig i alt det som har med graviditet å gjøre og jeg forstår samboeren som kanskje ikke tenker like mye på det:p Skulle fortelle til ham om den positive testen etter 2-åringen hadde lagt seg. Overrumplet ham litt siden han satt og jobbet. Hans reaksjon:
oj. Øh. Hva betyr det? (Som om jeg hadde vist ham en negativ test).
Deretter spør han hva jeg synes om det (som om dette ikke var planlagt).
Og deretter begynte han å bable :hilarious: siste er forsåvidt hans forsvarsmekanisme når han ikke vet hva han skal si:p
Han ble heldigvis glad!:D men tror det gikk litt fortere enn han hadde forventet :hilarious:
 
:hilarious:Menn. Måtte le litt. Spesielt siden vi her på forumet er veldig i alt det som har med graviditet å gjøre og jeg forstår samboeren som kanskje ikke tenker like mye på det:p Skulle fortelle til ham om den positive testen etter 2-åringen hadde lagt seg. Overrumplet ham litt siden han satt og jobbet. Hans reaksjon:
oj. Øh. Hva betyr det? (Som om jeg hadde vist ham en negativ test).
Deretter spør han hva jeg synes om det (som om dette ikke var planlagt).
Og deretter begynte han å bable :hilarious: siste er forsåvidt hans forsvarsmekanisme når han ikke vet hva han skal si:p
Han ble heldigvis glad!:D men tror det gikk litt fortere enn han hadde forventet :hilarious:
Mannfolk ass. Skjønner meg ikke på de :hilarious: knullinga skal de være med på, men når det skjer noe blir de stressa og sjokkert.:laughing025
 
Jeg har helt vondt i hodet av all stirringen :hilarious: Jeg også ser på dine. De er tydeligere enn mine ❤️ Vi får se igjen i morgen :) jeg er spent på dine vegne ❤️❤️❤️
Hahaha huff, sikkert derfor jeg også har vondt i hodet i dag :laughing025 Krysser fingrene for oss:Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp