❤️IKM uke 27❤️

Ble ikke baby på oss denne runden heller :( jeg gråter, :sad010 Nå har det gått snart et år siden jeg sluttet på p piller og det ser ikke ut som om vi skal få et søsken til frøkna vår. Å jeg orker ikke dra på sjekk å sjekke oss opp og ned. Vi får bare stålsette oss på ny pp, og det blir jo i sommerferien:) kanskje sol og varme gjør nytten sin❤️Vis vedlegget 383937
Åh kjære deg :Heartred Jeg har så lyst å hjelpe/trøste/si noe som kan hjelpe - men jeg vet ikke hva!
Hold motet oppe, tenk positivt :Heartred
 
Igjen; mange fine tester her, men min er ikke en av dem :smiley-ashamed004 Føler med deg @Maggie86 :Heartred
20220704_120112.jpg
 
Igjen; mange fine tester her, men min er ikke en av dem :smiley-ashamed004 Føler med deg @Maggie86 :Heartred
Vis vedlegget 383946
Vi får følge hverandre videre i neste pp. ❤️ Jeg vet ikke hva annet vi kan gjøre bortsett fra å ta vitaminene våre. Jeg ser mannen slurver med sine, og han har fått påvist lavt innhold av både d vitaminer og han har fått folsyre begge på resept. Nå gir jeg han sink i tillegg❤️ Til og med lagt det i doserings eske så han husker å ta de hver morgen :shy: Jeg har veldig troen på vitaminer så han må ta de:)

Tenker på deg❤️ Vi får prøve å holde motet oppe sammen. Håper bare tr kommer på onsdag jeg nå ;)
 
Ser dessverre ikke sånn ut :( Tester en gang til i morgen, så venter jeg på TR
Vi får følge hverandre videre i neste pp. ❤️ Jeg vet ikke hva annet vi kan gjøre bortsett fra å ta vitaminene våre. Jeg ser mannen slurver med sine, og han har fått påvist lavt innhold av både d vitaminer og han har fått folsyre begge på resept. Nå gir jeg han sink i tillegg❤️ Til og med lagt det i doserings eske så han husker å ta de hver morgen :shy: Jeg har veldig troen på vitaminer så han må ta de:)

Tenker på deg❤️ Vi får prøve å holde motet oppe sammen. Håper bare tr kommer på onsdag jeg nå ;)
Hold motet oppe <3 Jeg vet det ikke er lett, men det ordner seg på en eller annen måte!<3
 
Vi får følge hverandre videre i neste pp. ❤️ Jeg vet ikke hva annet vi kan gjøre bortsett fra å ta vitaminene våre. Jeg ser mannen slurver med sine, og han har fått påvist lavt innhold av både d vitaminer og han har fått folsyre begge på resept. Nå gir jeg han sink i tillegg❤️ Til og med lagt det i doserings eske så han husker å ta de hver morgen :shy: Jeg har veldig troen på vitaminer så han må ta de:)

Tenker på deg❤️ Vi får prøve å holde motet oppe sammen. Håper bare tr kommer på onsdag jeg nå ;)
Bra vi har hverandre, dette skal vi klare! :Heartred
Jeg tror ikke det er noe galt med oss, vi kunne sikkert vært sunnere, og det var vi da vi begynte å prøve, men blir så demotivert når det går månedsvis uten at noe skjer. Jeg tar fortsatt gravidtilskudd og mannen omega3 (kan hende han slurver med dem da). Nå er det jo ferie, så tenker vi bare skal kose oss. Om et par uker er det tid for aksjelegging igjen!
 
godt å lese det dere skriver, jeg føler med dere og tenker det samme. Jeg skal teste igjen om noen dager, men er den negativ blir jeg lei meg. Så får vi holde motet oppe og treffes igjen i en annen ikm gruppe :Heartpink fint å se man ikke er alene om tankene:Heartpink
 
Jeg har også bestilt en hel haug med vitaminer og q10 :hilarious: Vurderer glidemiddel også! Herregud disse prøveperiodene koster skjorta!
Jeh vet. Lurer på hvor mye penger til sammen det blir :laughing025 Orker ikke tenke på det engang:)
 
Åh kjære deg :Heartred Jeg har så lyst å hjelpe/trøste/si noe som kan hjelpe - men jeg vet ikke hva!
Hold motet oppe, tenk positivt :Heartred
Ja får jo ikke gjort noe annet en å prøve å tenke fremover❤️ Det går sikkert til slutt på en eller annen måte❤️ Tusen takk kjære deg. Å masse lykke til. Jeg skal følge med:)
 
godt å lese det dere skriver, jeg føler med dere og tenker det samme. Jeg skal teste igjen om noen dager, men er den negativ blir jeg lei meg. Så får vi holde motet oppe og treffes igjen i en annen ikm gruppe :Heartpink fint å se man ikke er alene om tankene:Heartpink
Ja er godt at vi er flere! Med så mange fine tester her føler man jo seg litt alene. Håper det går for oss neste gang!
 
Ååå, jeg hadde håpet sånn for dere:( husk at for de fleste går det til slutt. Men for noen tar det litt lengre tid dessverre<3
Ja vi brukte ganske lang tid på å lage forige baby. Men det gikk etter 5/6 pp. Mistet en gang så tok det nye 5 pp så satt den. Men vi har jo klart det før. Så vi skal nok klare deg igjen. Er bare det at alderen tar oss litt nå. Å ønsker ikke at det skal drøye veldig mye lenger. Jeg får begynne å trimme litt å spise litt sunnere. Det har nok litt å si. Pluss en smule overvekt, og la på meg så sinnsykt sist graviditet så :shy: men vi hopper videre vi :)
 
Sniker fra uke28. Det gikk et år for meg etter p-pillen for to år siden. Jeg startet på bidronninggele, grapefruktkjerneekstrakt og babyklister, og ble gravid neste pp. Håper for deg :Heartbigred
Ja nå skal jeg gå til innkjøp av q10 og bidronninggele og litt grapefrukt. Hostesaft og hele sulamitten ❤️ Tusen takk:) ❤️ Vi har jo klart det en gang før. Så vi stålsetter oss for ny pp vi.
 
Back
Topp