❤️IKM uke 27❤️

Tempen sank også enda mere i dag. Så syns det er så rart. Håper den stiger igjen i morgen :)
 
Vet ikke hvorfor, men har troa denne gangen.:smiley-angelic001 Uten noe som helst grunn til det egentlig. Kjent litt i magen siste dagene, (men kan være innbilning), vært emosjonell/gråtlabil (kan være vanlig pms), litt økt utflod i dag (litt vandig, litt kremete/klumpete), og så litt økt temp i dag. (Temp fra dpo 4 var tatt etter en sykt varm natt med mye oppvåkninger, så regner ikke den). Kommer til å bli så skuffa hvis/når testinga tirsdag (10 dpo) er blenda :nailbiting:Må prøve å senke forventningene! Sist hadde jeg festesmerter/blødning. Ikke vært noe denne gangen, så langt iallefall.
 

Vedlegg

  • 1E2EA89C-CFCE-4A4E-8CB7-B6C5956BEA24.jpeg
    1E2EA89C-CFCE-4A4E-8CB7-B6C5956BEA24.jpeg
    220 KB · Visninger: 46
Ømme bryst og småkvalm i dag, 6/7 dpo! Skal ikke teste før tidligst i morgen, men vil vente til 9 dpo :dead:
Så spennende. Jeg har en veldig rar følelse i livmor nå. Å litt sånn tung. Spent på tempen i morgen. Om den stiger litt igjen eller hva som skjer. Jeg har tatt ufattelig mange tester til nå. Jeg skjemmes. Haha. Må kjøpe enda en pakke i morgen. Svidd av 20 tester siden tirsdag :laughing025

Håper for deg❤️
 
Så spennende. Jeg har en veldig rar følelse i livmor nå. Å litt sånn tung. Spent på tempen i morgen. Om den stiger litt igjen eller hva som skjer. Jeg har tatt ufattelig mange tester til nå. Jeg skjemmes. Haha. Må kjøpe enda en pakke i morgen. Svidd av 20 tester siden tirsdag :laughing025

Håper for deg❤️
Noobie her... hvordan temper man egentlig? Bruker dere en spesiell type temperaturmåler?
 
Så spennende. Jeg har en veldig rar følelse i livmor nå. Å litt sånn tung. Spent på tempen i morgen. Om den stiger litt igjen eller hva som skjer. Jeg har tatt ufattelig mange tester til nå. Jeg skjemmes. Haha. Må kjøpe enda en pakke i morgen. Svidd av 20 tester siden tirsdag :laughing025

Håper for deg❤️
Sånn har jeg det også nå. Veldig lite symptomer, men følelsen av at jeg er «tung» der nede!
 
8 DPO her og svidde av første test idag tidlig. Jeg har hatt sånn merkelig følelse i magen, magen har vært hard, tung og stiv. Litt ømme pupper idag,noe som kanskje er litt tidlig. Jeg tar to wild yam om morgenen og babyklister tre ganger daglig, så det kan være dette som klusser til systemet.

Testen var naturlig nok 101% negativ.
 
8 DPO her og svidde av første test idag tidlig. Jeg har hatt sånn merkelig følelse i magen, magen har vært hard, tung og stiv. Litt ømme pupper idag,noe som kanskje er litt tidlig. Jeg tar to wild yam om morgenen og babyklister tre ganger daglig, så det kan være dette som klusser til systemet.

Testen var naturlig nok 101% negativ.
Sniker litt (men har ikm i uke 27, bare ikke meldt meg inn her ennå). Har du tatt wild yam før og hatt sånne symptomer?
 
8 DPO her og svidde av første test idag tidlig. Jeg har hatt sånn merkelig følelse i magen, magen har vært hard, tung og stiv. Litt ømme pupper idag,noe som kanskje er litt tidlig. Jeg tar to wild yam om morgenen og babyklister tre ganger daglig, så det kan være dette som klusser til systemet.

Testen var naturlig nok 101% negativ.
101% negativ var ille negativt å da:( håper du får positiv test snart:) ❤️ Aldri prøvd baby klister men wild yam.

Håper du får din lille spire:) ❤️❤️❤️
 
Usikker, det er en stund siden sist. Har testet det tre sykluser,alle tre før jul i fjor. Får normalt ømme pupper 9-10dpo, men ser at jeh har logget det helt fra 3dpo en gang,da tok jeg ikke wild yam.
Skjønner, så flink du er som logger, nyttig i sånne situasjoner som nå! Jeg husker heller ikke (og logger ikke) - gikk tom for Vitex så har tatt wild yam i lutealfasen denne syklusen og har hatt symptomer nå i noen dager, spesielt uttalt i magen, som sterke mensmurringer. Kan ikke huske at det var en issue sist jeg testet wild yam, og mens pleier å komme uten så mye vondt først, iallefall ikke i dagevis. Dessuten skal vel wild yam hjelpe MOT pms-symptomer ?!
 
Skjønner, så flink du er som logger, nyttig i sånne situasjoner som nå! Jeg husker heller ikke (og logger ikke) - gikk tom for Vitex så har tatt wild yam i lutealfasen denne syklusen og har hatt symptomer nå i noen dager, spesielt uttalt i magen, som sterke mensmurringer. Kan ikke huske at det var en issue sist jeg testet wild yam, og mens pleier å komme uten så mye vondt først, iallefall ikke i dagevis. Dessuten skal vel wild yam hjelpe MOT pms-symptomer ?!
Jeg temper, så da ligger det litt i fingrene Når jeg registrerer inn morgentempen, sjekker jeg alltid gårsdagens symptomer.

Wild yam skal vel etterligne progesteron, så vidt jeg vet, så det kan jo godt hende det kommer med litt pms-symptomer.
 
Noobie her... hvordan temper man egentlig? Bruker dere en spesiell type temperaturmåler?
Som @Stinemor93 sa:) også bruker jeg fertility friend appen å registrerer. Så finner den el for deg 3 dager etter el. Eller tre dager etter forhøyet temperatur ❤️ Veldig kjekt. Men denne syklusen tror jeg det gikk til hælvette pga sykdom. Nå skal jeg bestille meg sædvennlig glid og q10. :laughing025
 
Jeg temper, så da ligger det litt i fingrene Når jeg registrerer inn morgentempen, sjekker jeg alltid gårsdagens symptomer.

Wild yam skal vel etterligne progesteron, så vidt jeg vet, så det kan jo godt hende det kommer med litt pms-symptomer.
Det har du rett i, men WY er også kjent for å forebygge og lindre pms-symptomer, står det bl a på sunkost og life sine sider, derav litt forvirret. Bare å vente og se - mye av det i denne prøvefasen, altså ….
 
Back
Topp