Set på begge to altsåEller? Tok denne testen nå i ettermiddag. Bilde 1 er original. Bilde 2 er med kontrast skrudd opp. Er 11 dpo.
Vis vedlegget 437340Vis vedlegget 437341
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Set på begge to altsåEller? Tok denne testen nå i ettermiddag. Bilde 1 er original. Bilde 2 er med kontrast skrudd opp. Er 11 dpo.
Vis vedlegget 437340Vis vedlegget 437341
Er det bare jeg som ser noe svakt her??Begynner å miste håpet nå, med negativ test igjen i dag, ca 9/10 dpo
Vis vedlegget 437317
Mener du det? Da har du bedre syn enn meg! Fikk jo et lite håp nå..Er det bare jeg som ser noe svakt her??
Håper det er noe, ikke bare vinkelen på bildet som får det til å se ut som noe blir spennende å se, krysser fingrene for degMener du det? Da har du bedre syn enn meg! Fikk jo et lite håp nå..
Hahaha, det er godt å høre! Jeg har en streng "ikke plukk opp av søpla"-regel, men når jeg først har begynt å teste alt for tidlig, er det helt umulig å stoppeÅ ja , vi har hvert og er fortsatt mange testtøser her . Vi tisser på hcg og LH tester, vi plukker de opp av søpla , klipper de på langs for å få to tester , belyser de opp mot spottene i taket , bruker 30 min for å lese /studere tester …..begynner gjerne fra 7DPO og vi er tøffe eller harde når vi har klart å vente il 9DPO
Jøss da er vi i samme båt. Jeg har også ganske mye endometriose og gjett hva? jeg har også chrons. Trudde jeg var den eneste i verden med begge deler . Ganske slitsomt i grunn, jeg prøver på første barn så en ganske tung prøvetid. Hadde håpet det gikk fort men vi har prøvd i 6 mnd nå. Det og få mensen hver mnd er et rent helvete i smerter og nedtur så kom den igjen i går , men biter det i meg og håper det ordner seg. Blir IVF til høsten/vinter om ikke vi blir gravide i løpet av sommer’n. Masse lykke til degEnnå 6 dager til tante rød, men tørr ikke begynne å teste..veldig redd for at det ikke går denne veien denne gang heller. Det å prøve på barn nr1 er nervepirrende… spørsmål som «kan jeg i det hele tatt bli gravid?» står i hodet mitt hele veien. Nå nærmer det seg 8mnd med prøving, og gynekologen sa at vi neste mnd kan vi prøve å spyle egglederene. Jeg har kraftig endometriose og chrons sykdom, så blir bare verre og verre for hver prøveperiode Håper vi får se masse positive tester i dagene fremover her!
Jeg mener jeg ser noe svakt også, men jeg turte ikke å si noe i tilfelle det var feil. Men håper det ikke er vinklingen på bildet. Det blir spennede med test i morgenEr det bare jeg som ser noe svakt her??
Jøss da er vi i samme båt. Jeg har også ganske mye endometriose og gjett hva? jeg har også chrons. Trudde jeg var den eneste i verden med begge deler . Ganske slitsomt i grunn, jeg prøver på første barn så en ganske tung prøvetid. Hadde håpet det gikk fort men vi har prøvd i 6 mnd nå. Det og få mensen hver mnd er et rent helvete i smerter og nedtur så kom den igjen i går , men biter det i meg og håper det ordner seg. Blir IVF til høsten/vinter om ikke vi blir gravide i løpet av sommer’n. Masse lykke til deg
Jeg kjenner 4 stk med endo OG Chrons, så jeg har følt det er nokså normalt med innflamasjon i buk og tarm…dessverre. Ja det er vi sannelig i samme båt, da begge prøver på første baby med disse fæle sykdommene. Prøvd nesten like lenge har vi og Ja det er utrolig tungt! Jeg skal spyle egglederne mine hos gynekolog snart, og hvis det ikke hjelper så blir det IVF her og! Det er vel kaaanskje en liten «trøst». Masse lykke til til deg også, håper det klaffer for oss begge. Godt vi kan søke en viss støtte hos hverandre! klemJøss da er vi i samme båt. Jeg har også ganske mye endometriose og gjett hva? jeg har også chrons. Trudde jeg var den eneste i verden med begge deler . Ganske slitsomt i grunn, jeg prøver på første barn så en ganske tung prøvetid. Hadde håpet det gikk fort men vi har prøvd i 6 mnd nå. Det og få mensen hver mnd er et rent helvete i smerter og nedtur så kom den igjen i går , men biter det i meg og håper det ordner seg. Blir IVF til høsten/vinter om ikke vi blir gravide i løpet av sommer’n. Masse lykke til deg
Hvilket batchnr er det på de siste?Testene blir ikke mørkere Øverste fra søndag kveld, deretter mandag morgen, mandag kveld og to nederste fra nå tirsdag morgen
W001303053 og W001312033Hvilket batchnr er det på de siste?
W001303053 og W001312033
Jeg lurer på om batch 53 har fått et ufortjent dårlig rykte, egentlig. Jeg har kun testet med det, og fått fine og jevne streker siden 10dpo.
Synes ikke den er svak til å være 11 dpo. Har også hørt at rfsu gir sent utslagHar aldri vært spesielt engstelig som gravid, men etter å ha mistet i 2.trimester, er jeg blitt helt på tuppa. Er bekymret for at streken er såpass svak. I dag har jeg ikm. Samtidig testet jeg ikke spesielt sterkt på rfsu-tester i de forrige grqviditetene mine heller. Beklager tor at jeg spamner tråden. Er i alle fall kvalm (allerede).
11 dpo
Vis vedlegget 437385
12 dpo
Vis vedlegget 437384
Lykke til videre til deg ogsåSyklusen min er fremdeles på bærtur etter MA i april, så jeg fikk mens nå på søndag.
Prøver igjen neste syklus! Masse lykke til, til dere andre