❤️IKM uke 24❤️

Mener du det? Da har du bedre syn enn meg! Fikk jo et lite håp nå.. :)
Håper det er noe, ikke bare vinkelen på bildet som får det til å se ut som noe :nailbiting: blir spennende å se, krysser fingrene for deg :love017
 
Å ja , vi har hvert og er fortsatt mange testtøser her . Vi tisser på hcg og LH tester, vi plukker de opp av søpla , klipper de på langs for å få to tester , belyser de opp mot spottene i taket , bruker 30 min for å lese /studere tester …..begynner gjerne fra 7DPO og vi er tøffe eller harde når vi har klart å vente il 9DPO :laughing001
Hahaha, det er godt å høre! Jeg har en streng "ikke plukk opp av søpla"-regel, men når jeg først har begynt å teste alt for tidlig, er det helt umulig å stoppe :hilarious:
 
Ennå 6 dager til tante rød, men tørr ikke begynne å teste..veldig redd for at det ikke går denne veien denne gang heller. Det å prøve på barn nr1 er nervepirrende… spørsmål som «kan jeg i det hele tatt bli gravid?» står i hodet mitt hele veien. Nå nærmer det seg 8mnd med prøving, og gynekologen sa at vi neste mnd kan vi prøve å spyle egglederene. Jeg har kraftig endometriose og chrons sykdom, så blir bare verre og verre for hver prøveperiode❤️ Håper vi får se masse positive tester i dagene fremover her!
Jøss da er vi i samme båt. Jeg har også ganske mye endometriose og gjett hva? jeg har også chrons. Trudde jeg var den eneste i verden med begge deler :laughing002 . Ganske slitsomt i grunn, jeg prøver på første barn så en ganske tung prøvetid. Hadde håpet det gikk fort men vi har prøvd i 6 mnd nå. Det og få mensen hver mnd er et rent helvete i smerter og nedtur så kom den igjen i går , men biter det i meg og håper det ordner seg. Blir IVF til høsten/vinter om ikke vi blir gravide i løpet av sommer’n. Masse lykke til deg ❤️
 
Jøss da er vi i samme båt. Jeg har også ganske mye endometriose og gjett hva? jeg har også chrons. Trudde jeg var den eneste i verden med begge deler :laughing002 . Ganske slitsomt i grunn, jeg prøver på første barn så en ganske tung prøvetid. Hadde håpet det gikk fort men vi har prøvd i 6 mnd nå. Det og få mensen hver mnd er et rent helvete i smerter og nedtur så kom den igjen i går , men biter det i meg og håper det ordner seg. Blir IVF til høsten/vinter om ikke vi blir gravide i løpet av sommer’n. Masse lykke til deg ❤️

Jøss da er vi i samme båt. Jeg har også ganske mye endometriose og gjett hva? jeg har også chrons. Trudde jeg var den eneste i verden med begge deler :laughing002 . Ganske slitsomt i grunn, jeg prøver på første barn så en ganske tung prøvetid. Hadde håpet det gikk fort men vi har prøvd i 6 mnd nå. Det og få mensen hver mnd er et rent helvete i smerter og nedtur så kom den igjen i går , men biter det i meg og håper det ordner seg. Blir IVF til høsten/vinter om ikke vi blir gravide i løpet av sommer’n. Masse lykke til deg ❤️
Jeg kjenner 4 stk med endo OG Chrons, så jeg har følt det er nokså normalt med innflamasjon i buk og tarm…dessverre. Ja det er vi sannelig i samme båt, da begge prøver på første baby med disse fæle sykdommene. Prøvd nesten like lenge har vi og❤️ Ja det er utrolig tungt! Jeg skal spyle egglederne mine hos gynekolog snart, og hvis det ikke hjelper så blir det IVF her og! Det er vel kaaanskje en liten «trøst». Masse lykke til til deg også, håper det klaffer for oss begge. Godt vi kan søke en viss støtte hos hverandre!❤️ klem
 
Testene blir ikke mørkere :nailbiting: Øverste fra søndag kveld, deretter mandag morgen, mandag kveld og to nederste fra nå tirsdag morgen :sorry:
 

Vedlegg

  • IMG_4828.jpeg
    IMG_4828.jpeg
    969,7 KB · Visninger: 101
Testene blir ikke mørkere :nailbiting: Øverste fra søndag kveld, deretter mandag morgen, mandag kveld og to nederste fra nå tirsdag morgen :sorry:
Hvilket batchnr er det på de siste?
 
Jeg lurer på om batch 53 har fått et ufortjent dårlig rykte, egentlig. Jeg har kun testet med det, og fått fine og jevne streker siden 10dpo.
 
Har aldri vært spesielt engstelig som gravid, men etter å ha mistet i 2.trimester, er jeg blitt helt på tuppa. Er bekymret for at streken er såpass svak. I dag har jeg ikm. Samtidig testet jeg ikke spesielt sterkt på rfsu-tester i de forrige grqviditetene mine heller. Beklager tor at jeg spamner tråden. Er i alle fall kvalm (allerede).
11 dpo
1000006670.jpg

12 dpo
1000006679.jpg
 
Jeg lurer på om batch 53 har fått et ufortjent dårlig rykte, egentlig. Jeg har kun testet med det, og fått fine og jevne streker siden 10dpo.

De pakkene jeg har brukt med det batchnr har vært kanskje 30% med dårligere fargestoff, så bruker alltid fler ved hver testing og går ut i fra den sterkeste. Men batchnr W001312032 har vært helt elendig. Har sendt e-post til tafre ang den
 
Har aldri vært spesielt engstelig som gravid, men etter å ha mistet i 2.trimester, er jeg blitt helt på tuppa. Er bekymret for at streken er såpass svak. I dag har jeg ikm. Samtidig testet jeg ikke spesielt sterkt på rfsu-tester i de forrige grqviditetene mine heller. Beklager tor at jeg spamner tråden. Er i alle fall kvalm (allerede).
11 dpo
Vis vedlegget 437385
12 dpo
Vis vedlegget 437384
Synes ikke den er svak til å være 11 dpo. Har også hørt at rfsu gir sent utslag :)
 
Er denne stigningen for lav? 11 dpo hadde jeg drukket mer vann. Får fremdeles 1-2 på cbd.
 

Vedlegg

  • IMG_0300.jpeg
    IMG_0300.jpeg
    341 KB · Visninger: 100
Back
Topp