❤️IKM uke 24❤️

Jeg er helt ute å sykle her. Jeg er bare 6 dpo og nå klarte jeg ikke å la vær å ta en test, selv om jeg vet den ikke blir positiv 6 dpo.
Jeg føler på litt symptomer, som like godt kan være ingenting, så denne måneden er fallhøyden stor. Ikke så smart å føle seg så sikker :bag:

Pliiiiiis si det er flere uten selvkontroll her! :hilarious:
Jeg testet i dag selv. 6 DPO etter eggløsningstesten og 4 DPO etter Apple Watch tempen. Hva trodde jeg? Haha, vært gravid fire ganger og aldri testet positiv før 8 DPO, men har altså så dårlig selvkontroll.
 
Jeg testet i dag selv. 6 DPO etter eggløsningstesten og 4 DPO etter Apple Watch tempen. Hva trodde jeg? Haha, vært gravid fire ganger og aldri testet positiv før 8 DPO, men har altså så dårlig selvkontroll.
Haha, da er vi i samme båt. Jeg har heller aldri testet positivt tidligere enn 8 dpo :hilarious: Fint å ikke være alene med dårlig selvkontroll :happy:
 
Prøvde en stav med RFSU i dag. Sparte morgenurin i kjøleskap. Så nesten ut som den var skilt seg. Prøvde dog å teste likevel. Negativ. Den skulle kunne tas fom i dag, så er kanskje ikke gravid da? Vet ikke om testen reagerer negativt på kald urin heller egentlig!? Noen som vet? Har i alle fall veldig menssmerter og har hatt det en god stund nå.
En del instruksjoner ber om romtemperert urin, så mulig du bør prøve det i morgen? Hvor mange dpo er du?
 
Når tenkte du å begynne å teste?
Jeg TENKTE å begynne å teste fra 10 dpo, men sannheten er vel at jeg har brent av noen tester alt! Fornuften forlater meg i dpoland...

Alle har vært blanke, men den i kveld kunne jeg kaaaanskje se en slags skygge på... men skal sies at mulig jeg bomma litt og tissa på hele pinnen og ikke bare oppsugerdelen! Så det gledes ikke helt enda :)
 
Jeg TENKTE å begynne å teste fra 10 dpo, men sannheten er vel at jeg har brent av noen tester alt! Fornuften forlater meg i dpoland...

Alle har vært blanke, men den i kveld kunne jeg kaaaanskje se en slags skygge på... men skal sies at mulig jeg bomma litt og tissa på hele pinnen og ikke bare oppsugerdelen! Så det gledes ikke helt enda :)
Spennende! Legg ut bilde når du tar neste test, er så nysgjerrig :D
 
Andre dagen med symptomer og kastet nettopp opp pga vi slo på Airfryer som vi brukte når vi lagde fiskepinner forrige uke… er for tidlig å ta test med symptomene er så tydelige… blir litt stressa på tanke på jobb på sykehuset i sommer…
Håper det går seg til om testene blir positive :HeartredVar du mye dårlig i forrige graviditet (selv om det ikke egentlig har noe å si :shy:)? Hvilken avdeling skal du jobbe på? :joyful:
 
11dpo. Ser ikke så lovende ut :p
 

Vedlegg

  • IMG_5505.jpeg
    IMG_5505.jpeg
    157,4 KB · Visninger: 93
Ennå 6 dager til tante rød, men tørr ikke begynne å teste..veldig redd for at det ikke går denne veien denne gang heller. Det å prøve på barn nr1 er nervepirrende… spørsmål som «kan jeg i det hele tatt bli gravid?» står i hodet mitt hele veien. Nå nærmer det seg 8mnd med prøving, og gynekologen sa at vi neste mnd kan vi prøve å spyle egglederene. Jeg har kraftig endometriose og chrons sykdom, så blir bare verre og verre for hver prøveperiode❤️ Håper vi får se masse positive tester i dagene fremover her!
 
Back
Topp