Åå det er sant, takk! det ga meg litt håpSniker
Men hcg dobler seg jo hver 2 dag! Du fikk jo sterkere i dag enn i går, så kan hende den er sterkere i morgen igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå det er sant, takk! det ga meg litt håpSniker
Men hcg dobler seg jo hver 2 dag! Du fikk jo sterkere i dag enn i går, så kan hende den er sterkere i morgen igjen
Jeg testet i dag selv. 6 DPO etter eggløsningstesten og 4 DPO etter Apple Watch tempen. Hva trodde jeg? Haha, vært gravid fire ganger og aldri testet positiv før 8 DPO, men har altså så dårlig selvkontroll.Jeg er helt ute å sykle her. Jeg er bare 6 dpo og nå klarte jeg ikke å la vær å ta en test, selv om jeg vet den ikke blir positiv 6 dpo.
Jeg føler på litt symptomer, som like godt kan være ingenting, så denne måneden er fallhøyden stor. Ikke så smart å føle seg så sikker
Pliiiiiis si det er flere uten selvkontroll her!
Ja! Venter mens på tirsdag (har bare lutealfase på 11 dager), så blir spennende å se.Skimter kanskje noe her, men usikker. Blir spennende med neste test!
Haha, da er vi i samme båt. Jeg har heller aldri testet positivt tidligere enn 8 dpo Fint å ikke være alene med dårlig selvkontrollJeg testet i dag selv. 6 DPO etter eggløsningstesten og 4 DPO etter Apple Watch tempen. Hva trodde jeg? Haha, vært gravid fire ganger og aldri testet positiv før 8 DPO, men har altså så dårlig selvkontroll.
En del instruksjoner ber om romtemperert urin, så mulig du bør prøve det i morgen? Hvor mange dpo er du?Prøvde en stav med RFSU i dag. Sparte morgenurin i kjøleskap. Så nesten ut som den var skilt seg. Prøvde dog å teste likevel. Negativ. Den skulle kunne tas fom i dag, så er kanskje ikke gravid da? Vet ikke om testen reagerer negativt på kald urin heller egentlig!? Noen som vet? Har i alle fall veldig menssmerter og har hatt det en god stund nå.
10 dpo-ishEn del instruksjoner ber om romtemperert urin, så mulig du bør prøve det i morgen? Hvor mange dpo er du?
Gratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?Herregud… brukte ett år på nummer 1, også skjer dette uten at vi prøver engang??
Jeg TENKTE å begynne å teste fra 10 dpo, men sannheten er vel at jeg har brent av noen tester alt! Fornuften forlater meg i dpoland...Når tenkte du å begynne å teste?
Jeg ville tatt en ny test på fersk morgenurin i morgen eller overimorgen.10 dpo-ish
Ja, ser jo ut som om jeg er detGratulerer!! Skal jeg sette deg på gravid?
Så synd, lykke til videre!Hei. Jeg kan settes på mensen fikk den i dag. Gikk ikke denne gangen heller snufs Men da få man prøve igjen etter mensen og ny prøve runde. Lykke til håper mange blir gravide
Spennende! Legg ut bilde når du tar neste test, er så nysgjerrigJeg TENKTE å begynne å teste fra 10 dpo, men sannheten er vel at jeg har brent av noen tester alt! Fornuften forlater meg i dpoland...
Alle har vært blanke, men den i kveld kunne jeg kaaaanskje se en slags skygge på... men skal sies at mulig jeg bomma litt og tissa på hele pinnen og ikke bare oppsugerdelen! Så det gledes ikke helt enda
Håper det går seg til om testene blir positive Var du mye dårlig i forrige graviditet (selv om det ikke egentlig har noe å si )? Hvilken avdeling skal du jobbe på?Andre dagen med symptomer og kastet nettopp opp pga vi slo på Airfryer som vi brukte når vi lagde fiskepinner forrige uke… er for tidlig å ta test med symptomene er så tydelige… blir litt stressa på tanke på jobb på sykehuset i sommer…
Ser jo fortsatt noe på testene. Men enig i at den burde blitt sterkere om der var noe.. Krysser fingrene for deg!11dpo. Ser ikke så lovende ut
Ikke noe å legge ut bilde av desverre bkenda blank test i dag tidligSpennende! Legg ut bilde når du tar neste test, er så nysgjerrig