❤️IKM uke 24❤️

Begynner å miste håpet nå, med negativ test igjen i dag, ca 9/10 dpo
IMG_3711.jpeg

Tok en sånn billigtest (MS) med den dårlige batchen i dag. Negativ den også. Fortsatt masse menssmerter og hatt det i ca 1 uke. Mulig jeg har pådratt meg en uvi i stedet time hos lege i morgen. Får be dem sjekke for begge deler, men virker som jeg ikke ble gravid denne ganga da. IKM ikke før til fredag, så alt håp er vel enda ikke ute enda…

Jeg er helt ute å sykle her. Jeg er bare 6 dpo og nå klarte jeg ikke å la vær å ta en test, selv om jeg vet den ikke blir positiv 6 dpo.
Jeg føler på litt symptomer, som like godt kan være ingenting, så denne måneden er fallhøyden stor. Ikke så smart å føle seg så sikker :bag:

Pliiiiiis si det er flere uten selvkontroll her! :hilarious:
Å ja , vi har hvert og er fortsatt mange testtøser her . Vi tisser på hcg og LH tester, vi plukker de opp av søpla , klipper de på langs for å få to tester , belyser de opp mot spottene i taket , bruker 30 min for å lese /studere tester …..begynner gjerne fra 7DPO og vi er tøffe eller harde når vi har klart å vente il 9DPO :laughing001

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg absolutt må teste meg så tidlig, jeg vet jo sjansen er stor for negativ test, og selvom puppene er nesten konstant ømme så blir jeg så negativ og gir opp… hater å prøve å bli gravid… og være gravid forsåvidt…. Er så lang ventetid før babyen kommer liksom. Først må man bli gravid, med oppturer og nedturer, så redsel om SA/MA, så nye bekymringer… sorry negativ post, takler dårlig å de negativ test selvom jeg er så sikker.
Mensen er forventet om en uke så jeg er jo helt dum..

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg absolutt må teste meg så tidlig, jeg vet jo sjansen er stor for negativ test, og selvom puppene er nesten konstant ømme så blir jeg så negativ og gir opp… hater å prøve å bli gravid… og være gravid forsåvidt…. Er så lang ventetid før babyen kommer liksom. Først må man bli gravid, med oppturer og nedturer, så redsel om SA/MA, så nye bekymringer… sorry negativ post, takler dårlig å de negativ test selvom jeg er så sikker.
Mensen er forventet om en uke så jeg er jo helt dum..
Forstår deg veldig godt. Vit at du ikke er alene om dette. Det er tredje gang jeg prøver på å bli gravid. Første brukte jeg 9 mnd på. Andre bare 4 mnd, men endte i ma i andre trimester, og det har ikke blitt lettere denne gangen ❤️ om det viser seg st jeg er gravid nå, kommer det til å bli et tøft svangerskap mentalt.

Forstår deg veldig godt. Vit at du ikke er alene om dette. Det er tredje gang jeg prøver på å bli gravid. Første brukte jeg 9 mnd på. Andre bare 4 mnd, men endte i ma i andre trimester, og det har ikke blitt lettere denne gangen ❤️ om det viser seg st jeg er gravid nå, kommer det til å bli et tøft svangerskap mentalt.
Takk :Heartbigred skulle først ikke ha flere barn (har et barn) pga vi opplevde en dødfødsel i nær familie og orket ikke tanken på å risikere å oppleve det på nytt, men som foreldre. Mistet i uke 5 første gang, ikke at det er veldig traumatisk men det er jo allikevel kjempe vondt… så nei, vil først bare bli gravid, og tror og håper jeg er gravid nå, må gi det noen dager til før jeg tester meg på nytt, og når det endelig har klaffet så håper jeg på en fint svangerskap som ikke byr på hvor mange utfordringer mentalt. Krysser fingrene for deg og.

Her kom mensen før den skulle så jeg er allerede på dag 3/4 :( så ble ikke noe testing på meg denne gangen siden jeg ville vente lengst mulig. Like greit så sparte jeg de pengene :p
Så kjedelig, lykke til videre! :)

Det er en vanlig rfsu-test. Tatt i ettermiddag. Den ble enda sterkere da den tørket. Jeg tok en tidligtest fra Metode på morgenurin, men den var blank!
Jeg fikk to streker på babyplan og og clearblue early digital før jeg fikk positiv på metode. Krysser fingrene for deg❤️

Back
Topp