Jeg kan settes på gravid! (Så håper jeg det varer...)
Torsdag 13/6:
Svartsol - 37 - B2 - PP1 - EL 01.06 - IKM 13.06
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan settes på gravid! (Så håper jeg det varer...)
Torsdag 13/6:
Svartsol - 37 - B2 - PP1 - EL 01.06 - IKM 13.06
Fortsatt svake tester. Usikker på DPO siden jeg ikke fikk med meg EL, men må jo være minst 14-15 dpo nå. Med første graviditeten var stigningen ganske klar og tydelig, så tror nok dette ender i en SA
Ringte og spurte i dag, men det var visst ikke nødvendig med mindre jeg blødde og/eller hadde smerter.Nei så dritt.. ..men ikke stol heelt på de ustabile testene, skal du be om hcg måling hos legen?
Skimter fremdeles noe, men ja det kan jo være skygge også… Men 9/10 DPO er jo fortsatt tidlig, skjønner at du mister litt håpet men det er virkelig ikke forsent enda!9 eller 10 dpo i dag, og det mangler ikke på negative tester. Vet det fortsatt er litt tidlig, men man kjenner jo håpet svinne litt hen, selv om man kjenner på litt symptomer. De symptomene kan jo like godt være fordi man går og håper og nærmer seg ikm.
Får håpe det ikke er skygge! Men jeg får bare prøve å holde håpet oppe litt tilSkimter fremdeles noe, men ja det kan jo være skygge også… Men 9/10 DPO er jo fortsatt tidlig, skjønner at du mister litt håpet men det er virkelig ikke forsent enda!
Ikke testet på noen dager, fordi det ble så negativt! Venter bare på mensen nåHvordan går det med deg, @Gravid ? Testet noe mer?
Synes jeg ser en antydning til noe på alle testene, men kan også hende det bare er skygge. Blir spennende med ny test i morgen!Enten har det klikka for meg eller så er jeg kanskje gravid? Tok en test nå på kvelden siden det ikke kom mer blod, og syns plutselig jeg så en svak strek. Men så følte jeg plutselig at den forsvant og ble usikker på om jeg innbilte meg det hele. Tok opp de testene jeg tok tidligere i dag fra søppelkassen (vet de egentlig er ugyldige), og syns plutselig jeg ser strek på i hvert fall den ene? Flere enn bare jeg som ser? Er kveld 8 DPO nå. Blir spennende å teste i morgen.
Gratulerer Dette trengte i hvert fall jeg å se for å holde håpet oppe litt til!Her kommer bevis på at man ikke skal gi opp om man får negativ test 9/10/11/12 dpo:
Vis vedlegget 437632
Denne er tatt i kveld, 12/13 dpo. I går var testen(samme type, samme pakke) helt blenda!