❤️IKM uke 24❤️

Fortsatt svake tester. Usikker på DPO siden jeg ikke fikk med meg EL, men må jo være minst 14-15 dpo nå. Med første graviditeten var stigningen ganske klar og tydelig, så tror nok dette ender i en SA :(

Nei så dritt.. :sorry: ..men ikke stol heelt på de ustabile testene, skal du be om hcg måling hos legen? :Heartred
 
Nei så dritt.. :sorry: ..men ikke stol heelt på de ustabile testene, skal du be om hcg måling hos legen? :Heartred
Ringte og spurte i dag, men det var visst ikke nødvendig med mindre jeg blødde og/eller hadde smerter.
 
9 eller 10 dpo i dag, og det mangler ikke på negative tester. Vet det fortsatt er litt tidlig, men man kjenner jo håpet svinne litt hen, selv om man kjenner på litt symptomer. De symptomene kan jo like godt være fordi man går og håper og nærmer seg ikm.
 

Vedlegg

  • IMG_8349.jpeg
    IMG_8349.jpeg
    158,5 KB · Visninger: 57
9 eller 10 dpo i dag, og det mangler ikke på negative tester. Vet det fortsatt er litt tidlig, men man kjenner jo håpet svinne litt hen, selv om man kjenner på litt symptomer. De symptomene kan jo like godt være fordi man går og håper og nærmer seg ikm.
Skimter fremdeles noe, men ja det kan jo være skygge også… :( Men 9/10 DPO er jo fortsatt tidlig, skjønner at du mister litt håpet men det er virkelig ikke forsent enda! ❤️
 
Enten har det klikka for meg eller så er jeg kanskje gravid? Tok en test nå på kvelden siden det ikke kom mer blod, og syns plutselig jeg så en svak strek. Men så følte jeg plutselig at den forsvant og ble usikker på om jeg innbilte meg det hele. Tok opp de testene jeg tok tidligere i dag fra søppelkassen (vet de egentlig er ugyldige), og syns plutselig jeg ser strek på i hvert fall den ene? Flere enn bare jeg som ser? Er kveld 8 DPO nå. Blir spennende å teste i morgen.
 

Vedlegg

  • IMG_0425.jpeg
    IMG_0425.jpeg
    114,9 KB · Visninger: 63
  • IMG_0428.jpeg
    IMG_0428.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 65
  • IMG_0425.jpeg
    IMG_0425.jpeg
    102,4 KB · Visninger: 68
Enten har det klikka for meg eller så er jeg kanskje gravid? Tok en test nå på kvelden siden det ikke kom mer blod, og syns plutselig jeg så en svak strek. Men så følte jeg plutselig at den forsvant og ble usikker på om jeg innbilte meg det hele. Tok opp de testene jeg tok tidligere i dag fra søppelkassen (vet de egentlig er ugyldige), og syns plutselig jeg ser strek på i hvert fall den ene? Flere enn bare jeg som ser? Er kveld 8 DPO nå. Blir spennende å teste i morgen.
Synes jeg ser en antydning til noe på alle testene, men kan også hende det bare er skygge. Blir spennende med ny test i morgen!
 
Da kan jeg settes på tante rød, etter litt spenning her på tampen. Syns jeg skimter en svak skygge på dagens test også, men er nok bare maksimalt en liten streifer med tanke på at mensen kom i dag.
 

Vedlegg

  • IMG_0435.jpeg
    IMG_0435.jpeg
    2 MB · Visninger: 45
  • IMG_0439.jpeg
    IMG_0439.jpeg
    347,1 KB · Visninger: 33
Back
Topp