Ser den kjempelettmannen mener dette er en ønsketenkning strek, men jeg hååper dette er en babystrek 10dpo i dag og testen er tatt nå på ikke altfor konsentrert urin Vis vedlegget 437419
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den kjempelettmannen mener dette er en ønsketenkning strek, men jeg hååper dette er en babystrek 10dpo i dag og testen er tatt nå på ikke altfor konsentrert urin Vis vedlegget 437419
Den skal eller bør doble seg annen hver dag , så 10 og 12 er jo kjempe fin stigningEr denne stigningen for lav? 11 dpo hadde jeg drukket mer vann. Får fremdeles 1-2 på cbd.
Av og til lurer jeg på hva disse mannfolka våre ser . Min hadde ikke sett den streken der , og streken du får om to dager , der hadde han sagt at det var ønsketenking . Utrolig irriterende hehe.Sendte bilde av min test til svigerinna mi , hun også mente den var for svak til å være baby strek . Hadde en følelse på at begge strekene skal være like sterkemannen mener dette er en ønsketenkning strek, men jeg hååper dette er en babystrek 10dpo i dag og testen er tatt nå på ikke altfor konsentrert urin Vis vedlegget 437419
Skulle egentlig si at jeg følte jeg så noe på den du la ut sist men jeg ville ikke gi forhåpninger, men skimter jo noe her også!Her har galemaria vært på tester’n igjen. Hvorfor kan jeg ikke bare la være? Vente to-tre dager og teste igjen? Man mister all fornuft i dpo-land
Kan bidra med ettermiddagens hvite test, siden jeg alltid legger ved, enten det er hvitt eller to streker der
Tok et til bilde i et annet lys fordi jeg trodde jeg kanskje så noe, men jeg ble nok bare forvirra av det hakket i bunnen av testen.
Spennende! Håper du ser riktig, du gjorde jo det forrige syklusSkulle egentlig si at jeg følte jeg så noe på den du la ut sist men jeg ville ikke gi forhåpninger, men skimter jo noe her også!
Jeg syns jeg ser noe her Men litt forvirret av at det ser mest nede på testen. Krysser fingreneHer har galemaria vært på tester’n igjen. Hvorfor kan jeg ikke bare la være? Vente to-tre dager og teste igjen? Man mister all fornuft i dpo-land
Kan bidra med ettermiddagens hvite test, siden jeg alltid legger ved, enten det er hvitt eller to streker der
Tok et til bilde i et annet lys fordi jeg trodde jeg kanskje så noe, men jeg ble nok bare forvirra av det hakket i bunnen av testen.
Stemmer! Når tenker du å ta ny da?Spennende! Håper du ser riktig, du gjorde jo det forrige syklus
Ååå, jeg håper du har rett Ja, det er den jeg og tror lurer meg litt når jeg tror jeg ser noe. Får se i morgen!Jeg syns jeg ser noe her Men litt forvirret av at det ser mest nede på testen. Krysser fingrene
I morgen, etter barnehage-drop-offStemmer! Når tenker du å ta ny da?
Da skal jeg gjøre det! GratulererJeg kan settes på gravid! (Så håper jeg det varer...)
Torsdag 13/6:
Svartsol - 37 - B2 - PP1 - EL 01.06 - IKM 13.06