❤️IKM uke 24❤️

mannen mener dette er en ønsketenkning strek, men jeg hååper dette er en babystrek 10dpo i dag og testen er tatt nå på ikke altfor konsentrert urin :love017Vis vedlegget 437419
Av og til lurer jeg på hva disse mannfolka våre ser . Min hadde ikke sett den streken der , og streken du får om to dager , der hadde han sagt at det var ønsketenking . Utrolig irriterende hehe.Sendte bilde av min test til svigerinna mi , hun også mente den var for svak til å være baby strek . Hadde en følelse på at begge strekene skal være like sterke :laughing021
 
Tror håpet er ute for min del… 10DPO og knall negativ clearblue ultratidlig… merker jeg blir litt sånn at jeg ikke orker å investere mer tid og energi på dette.. ikke teste etter eggløsning, ikke være på forum osv, bare ha sex innimellom og ikke forvente graviditet med det første…
Hadde liksom snakket med utdanningen osv osv for å prøve å tilrettelegge utdanning og graviditet men det var nok alt for tidlig for dette kan tydeligvis ta tid… sorry for jeg er negativ.. skuffelsen ble litt stor..
 
Svaaaak økning på testene her. Vet ikke helt hva jeg skal tro.
Første bilde er sammenlignet med testen fra søndag, første positive test. Andre bilde er sammenligning av gårsdagens morgentester med dagens. Øverste er Batch 53, nederste er Batch 33.
 

Vedlegg

  • IMG_4837.jpeg
    IMG_4837.jpeg
    986,9 KB · Visninger: 55
  • IMG_4841.jpeg
    IMG_4841.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 55
Her har galemaria vært på tester’n igjen. Hvorfor kan jeg ikke bare la være? Vente to-tre dager og teste igjen? Man mister all fornuft i dpo-land :banghead:

Kan bidra med ettermiddagens hvite test, siden jeg alltid legger ved, enten det er hvitt eller to streker der :bag:

Tok et til bilde i et annet lys fordi jeg trodde jeg kanskje så noe, men jeg ble nok bare forvirra av det hakket i bunnen av testen.
 

Vedlegg

  • IMG_8317.jpeg
    IMG_8317.jpeg
    149,1 KB · Visninger: 60
  • IMG_8320.jpeg
    IMG_8320.jpeg
    190,5 KB · Visninger: 60
Her har galemaria vært på tester’n igjen. Hvorfor kan jeg ikke bare la være? Vente to-tre dager og teste igjen? Man mister all fornuft i dpo-land :banghead:

Kan bidra med ettermiddagens hvite test, siden jeg alltid legger ved, enten det er hvitt eller to streker der :bag:

Tok et til bilde i et annet lys fordi jeg trodde jeg kanskje så noe, men jeg ble nok bare forvirra av det hakket i bunnen av testen.
Skulle egentlig si at jeg følte jeg så noe på den du la ut sist men jeg ville ikke gi forhåpninger, men skimter jo noe her også!❤️
 
10 dpo. Murring, tett nese, hodevondt, stuptrøtt og ekstreme pupper. Tar progesteron så trenger ikke bety graviditet. Synes jeg skimta strek på morgenen i dag, men ingen på den jeg tok nå (riktignok drukket mye mer i dag enn i natt). Spenningen fortsetter.
 
Her har galemaria vært på tester’n igjen. Hvorfor kan jeg ikke bare la være? Vente to-tre dager og teste igjen? Man mister all fornuft i dpo-land :banghead:

Kan bidra med ettermiddagens hvite test, siden jeg alltid legger ved, enten det er hvitt eller to streker der :bag:

Tok et til bilde i et annet lys fordi jeg trodde jeg kanskje så noe, men jeg ble nok bare forvirra av det hakket i bunnen av testen.
Jeg syns jeg ser noe her ❤️ Men litt forvirret av at det ser mest nede på testen. Krysser fingrene ❤️
 
Fortsatt svake tester. Usikker på DPO siden jeg ikke fikk med meg EL, men må jo være minst 14-15 dpo nå. Med første graviditeten var stigningen ganske klar og tydelig, så tror nok dette ender i en SA :(
 

Vedlegg

  • IMG_4850.jpeg
    IMG_4850.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 64
Back
Topp