❤️IKM Uke 22 ❤️

Kveldens test :hilarious: dere kommer til å bli bombardert av bilder av tester de neste dagene :hilarious::hilarious: imorgen tror jeg at jeg tar hull på en skikkelig test (altså ikke kinatest):p

Vedlegg

• PXL_20250525_200127178.jpg
    PXL_20250525_200127178.jpg
    401,9 KB · Visninger: 71
Nå jobber jeg greit med meg sjøl for å stå i mot testinga. :hilarious: Ene siden roper ut: COME ON, TA DEN TESTEN! Andre siden sier bare :finger:. Jeg bare vet at når jeg først begynner så kan jeg fort ta en test anna hver gang jeg går på do (og kanskje oftere også). Føles som noen andre tar over kontrollen over viljestyrken min :hilarious: welcome to crazyland (hodet mitt når testekjøret starter) :joyful:

Ikke mindre enn tre tester svei jeg av nå, 8dpo :hilarious: enn så lenge ser jeg på dem som blanke (selv om jeg ser skygge på makesure, den brede rosa).
Edit: jeg har veldig mensen-vondt idag (og myyye luft i magen), så frykter litt for kluss etter exu og at tr plutselig dukker opp så tidlig :bag:

Vedlegg

• PXL_20250526_042950408.jpg
    PXL_20250526_042950408.jpg
    726,8 KB · Visninger: 81
  • PXL_20250526_042702406.MP.jpg
    PXL_20250526_042702406.MP.jpg
    835,4 KB · Visninger: 81
Last edited:
Ikke mindre enn tre tester svei jeg av nå, 8dpo :hilarious: enn så lenge ser jeg på dem som blanke (selv om jeg ser skygge på makesure, den brede rosa).
Edit: jeg har veldig mensen-vondt idag (og myyye luft i magen), så frykter litt for kluss etter exu og at tr plutselig dukker opp så tidlig :bag:
Jeg ser å skygge på den, håper den utvikler seg til babystrek de neste dagene :love017

Det er sant… fortsatt tidlig. Tror jeg skal med om skylling av egglederne om spiren ikke sitter nå. Gynekologen sa at noen ganger kunne de tettes etter keisersnitt. Verdt å prøve :happy:
Absolutt verdt å prøve! Det prøvde jeg også, men litt komplikasjoner, så gyn trodde de var tette. Det viste seg ved kikkhullskirurgi at det var de ikke :happy:

Absolutt verdt å prøve! Det prøvde jeg også, men litt komplikasjoner, så gyn trodde de var tette. Det viste seg ved kikkhullskirurgi at det var de ikke :happy:
Interessant… Gynekologen da noe om at det er egentlig ikke gode nok studier rundt dette med skylling av eggledere, men det skader ikke å prøve. Har lyst til å gjennomføre skylling litt fordi da vet jeg at det meste er prøvd før IVF til høsten.

Interessant… Gynekologen da noe om at det er egentlig ikke gode nok studier rundt dette med skylling av eggledere, men det skader ikke å prøve. Har lyst til å gjennomføre skylling litt fordi da vet jeg at det meste er prøvd før IVF til høsten.
Absolutt verdt å prøve, ja :happy:

Jeg ser også skyggen. Håper det er spire og ikke mensen!

Back
Topp