Blomsterpike94
Forelsket i forumet
Forstår det, det var en forsiktig gratulereHehe takk! Må drøye til 28. før jeg kan kjenne helt på det tror jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår det, det var en forsiktig gratulereHehe takk! Må drøye til 28. før jeg kan kjenne helt på det tror jeg![]()
Ene siden roper ut: COME ON, TA DEN TESTEN! Andre siden sier bare
. Jeg bare vet at når jeg først begynner så kan jeg fort ta en test anna hver gang jeg går på do (og kanskje oftere også). Føles som noen andre tar over kontrollen over viljestyrken min
welcome to crazyland (hodet mitt når testekjøret starter) 
Jaa, ønsker meg masse bilder av tester!Kveldens testdere kommer til å bli bombardert av bilder av tester de neste dagene
imorgen tror jeg at jeg tar hull på en skikkelig test (altså ikke kinatest)
![]()
Det skal du nok fåJaa, ønsker meg masse bilder av tester!

enn så lenge ser jeg på dem som blanke (selv om jeg ser skygge på makesure, den brede rosa).
Ikke gi opp enda, veldig tidlig fortsatt8 dpo og blenda test…
Vis vedlegget 461214
Det er sant… fortsatt tidlig. Tror jeg skal med om skylling av egglederne om spiren ikke sitter nå. Gynekologen sa at noen ganger kunne de tettes etter keisersnitt. Verdt å prøveIkke gi opp enda, veldig tidlig fortsatt![]()

Jeg ser å skygge på den, håper den utvikler seg til babystrek de neste dageneIkke mindre enn tre tester svei jeg av nå, 8dpoenn så lenge ser jeg på dem som blanke (selv om jeg ser skygge på makesure, den brede rosa).
Edit: jeg har veldig mensen-vondt idag (og myyye luft i magen), så frykter litt for kluss etter exu og at tr plutselig dukker opp så tidlig![]()

Absolutt verdt å prøve! Det prøvde jeg også, men litt komplikasjoner, så gyn trodde de var tette. Det viste seg ved kikkhullskirurgi at det var de ikkeDet er sant… fortsatt tidlig. Tror jeg skal med om skylling av egglederne om spiren ikke sitter nå. Gynekologen sa at noen ganger kunne de tettes etter keisersnitt. Verdt å prøve![]()

Interessant… Gynekologen da noe om at det er egentlig ikke gode nok studier rundt dette med skylling av eggledere, men det skader ikke å prøve. Har lyst til å gjennomføre skylling litt fordi da vet jeg at det meste er prøvd før IVF til høsten.Absolutt verdt å prøve! Det prøvde jeg også, men litt komplikasjoner, så gyn trodde de var tette. Det viste seg ved kikkhullskirurgi at det var de ikke![]()
Dagens blenda test... 10 dpo, burde ikke miste håpet helt enda, men det er vanskelig..
Vis vedlegget 461217

Absolutt verdt å prøve, jaInteressant… Gynekologen da noe om at det er egentlig ikke gode nok studier rundt dette med skylling av eggledere, men det skader ikke å prøve. Har lyst til å gjennomføre skylling litt fordi da vet jeg at det meste er prøvd før IVF til høsten.

Jeg fikk jo positiv test 11 DPO ettermiddagDagens blenda test... 10 dpo, burde ikke miste håpet helt enda, men det er vanskelig..
Vis vedlegget 461217
Jeg ser også skyggen. Håper det er spire og ikke mensen!Ikke mindre enn tre tester svei jeg av nå, 8dpoenn så lenge ser jeg på dem som blanke (selv om jeg ser skygge på makesure, den brede rosa).
Edit: jeg har veldig mensen-vondt idag (og myyye luft i magen), så frykter litt for kluss etter exu og at tr plutselig dukker opp så tidlig![]()