❤️IKM Uke 22 ❤️

I dag er IKM! Testene går sakte men sikkert riktig vei :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_5862.jpeg
    IMG_5862.jpeg
    526 KB · Visninger: 86
Jeg er gravid jenter! Testen har økt :Heartred :sad010 Er så utrolig glad. Gruet meg så mye til å teste i dag. Ikke beste bilde haha

Vedlegg

• IMG_7534.jpeg
    IMG_7534.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 67
  • IMG_7528.jpeg
    IMG_7528.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 67
  • IMG_7527.jpeg
    IMG_7527.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 69
  • IMG_7526.jpeg
    IMG_7526.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 64
Jeg er gravid jenter! Testen har økt :Heartred :sad010 Er så utrolig glad. Gruet meg så mye til å teste i dag. Ikke beste bilde haha
Herlighet så herlig!! :joyful: Herreguud som du ventet på det egget - med sykdom og selvinseminering og ALT! Og så gøy at det gikk etter kjemisk, nå syns jeg som sagt du skal få terminbebisen som premie for alt du har vært igjennom :Heartpink

Herlighet så herlig!! :joyful: Herreguud som du ventet på det egget - med sykdom og selvinseminering og ALT! Og så gøy at det gikk etter kjemisk, nå syns jeg som sagt du skal få terminbebisen som premie for alt du har vært igjennom :Heartpink
Ikke sant! Det er jo helt utrolig det her :laughing002 :Heartred Jeg sa det til mannen også, at tenk at jeg er gravid nå. Altså vi vet ikke om det er mandags sexen, inseminasjonen på Onsdag og Torsdag. Men, baby ble det :sad010:Heartred Og vet du, jeg hadde jo egentlig termin Februar 2025 og nå blir det termin Februar 2026 :love017 så nå håper jeg det går hele veien til februar

Back
Topp