❤️IKM Uke 22 ❤️

Jeg får forresten ikke målt til nøyaktig tid hver dag, jeg står opp til litt forskjellige tider, så måler mellom 6-8. Derfor blir grafen muligens litt feil. Fikk tips om å legge på/trekke fra 0,1 per time, og bruke kl 7 som fast klokkeslett. Er det en god idè for å få det mer riktig? :smiley-ashamed004
Jeg er ikke helt innafor tiden selv, opplever at det går helt fint å tolke EL uansett da :) men er mulig at du normalt har litt variasjon i tempen å da, må nesten måle over flere sykluser for å kunne sammenligne. Har ikke hørt om det derå legge pp/trekke fra før, så kan ikke si jeg vet noe om det.

Det er så tragisk :hilarious:

Jeg har litt lyst til å gå igjennom masse ikm grupper og lage statistikk over hvor mange som har blitt gravide i hver grupper. Kunne det vært interessant?
Ja, det må du! Herregud det hadde vært så gøy å se :love017

Dere som har testet en del - skyggestrek eller babystrek? Har vært slik i to dager nå. :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_20250530_114231.jpg
    IMG_20250530_114231.jpg
    180,7 KB · Visninger: 82
Dere som har testet en del - skyggestrek eller babystrek? Har vært slik i to dager nå. :nailbiting:
Hvis du sjekker inne på min dagbok, så kan du se mine skygger (jeg har slettet alt av bilder på mobil) :) jeg syns dessverre denne lignet litt, og etter to dager burde den jo ha økt noe :Heartred

Da ble altså bare 1 av 15 ble gravide denne uken :sorry:

Gratulerer @håp25 og takk til @Ametyst83 for superhyggelig gruppe :Heartred
Gratulerer @håp25 ja, må du bære fakkelen for denne gruppa helt frem til målstreken :hilarious: Men @Ametyst83 kan fremdeles få vært med, fra uke23 gruppa må da. Sist gruppe vi var i var uheldig med usedvanlig mange kjemiske igjen syns jeg. Så nå håper vi på bedre lykke til de neste :Heartpink:smiley-angelic001

Gratulerer @håp25 ja, må du bære fakkelen for denne gruppa helt frem til målstreken :hilarious: Men @Ametyst83 kan fremdeles få vært med, fra uke23 gruppa må da. Sist gruppe vi var i var uheldig med usedvanlig mange kjemiske igjen syns jeg. Så nå håper vi på bedre lykke til de neste :Heartpink:smiley-angelic001
Masse lykke til til alle! Kjipt å være den eneste fra gruppa, det hadde jeg virkelig ikke trodd!

Back
Topp