❤️IKM Uke 22 ❤️

Jeg har smuglest en stund, og nå har jeg endelig fått positiv test for første gang, og jeg får holde @håp25 med selskap

Forhåpentligvis nick (når det blir godkjent )

TidenErInne93 - 31 - PP4-5 - B1 - EL 17/5 - IKM 1/6

IMG_5853.jpeg

Herlig! Gratulerer og velkommen! :love017
Takk i like måte :Heartbigred

Jeg er usikker på om jeg overlever venteperioden, for først blir man skuffet hver gang man får negativ test, og når man endelig får positiv test, da er man redd for at den ikke fortsatt skal være positiv og sånn her fortsetter det vel en stund :happy8

Krysser alt for at det går bra, og at man snart slutter å bekymre seg! :laughing002

Passer fint lite at alt havner i en hektisk periode på jobb, og at vi skal ut å spise med jobben, så jeg må finne på tidenes dårligste unnskyldning evt håpe at de ikke merker at jeg bestiller alkoholfri drink

Jeg er usikker på om jeg overlever venteperioden, for først blir man skuffet hver gang man får negativ test, og når man endelig får positiv test, da er man redd for at den ikke fortsatt skal være positiv og sånn her fortsetter det vel en stund :happy8

Krysser alt for at det går bra, og at man snart slutter å bekymre seg! :laughing002

Passer fint lite at alt havner i en hektisk periode på jobb, og at vi skal ut å spise med jobben, så jeg må finne på tidenes dårligste unnskyldning evt håpe at de ikke merker at jeg bestiller alkoholfri drink
Er det ikke det ene så er det det andre ja.. Man må nesten bare prøve å tenke at det skal gå bra.. Selv om det ikke alltid er så lett!

Håper jobbsituasjonen løser seg - det går nok bra skal du se!

Er det ikke det ene så er det det andre ja.. Man må nesten bare prøve å tenke at det skal gå bra.. Selv om det ikke alltid er så lett!

Håper jobbsituasjonen løser seg - det går nok bra skal du se!
Jepp! :smiley-ashamed004

Har en hektisk jobb med mye ansvar, så roer seg vel ikke før man forhåpentligvis går ut i perm :laughing002

Hahaha jaa det ville blitt mitt problem også denne måneden hvis jeg hadde blitt gravid. Synes fortsatt det er vanskeligere med grillmaten som jeg hadde måttet spurt om å få gjennomstekt da.

Sniker.. men si at du går på antibiotika :dance011 Gratulerer med spiren!!

Da har TR ankommet. Jubler for at progresterontilskuddet forlenget lutealfasen med to dager, til 11 :) Husker ikke sist den var så «lang». Har nå handlet inn kosttilskudd og ser frem til en ny prøveperiode. Først skal jeg nullstille hodet og nyte dager uten testing… Gratulerer til de gravide og lykke til til oss andre!

Gratulerer @håp25 ja, må du bære fakkelen for denne gruppa helt frem til målstreken :hilarious: Men @Ametyst83 kan fremdeles få vært med, fra uke23 gruppa må da. Sist gruppe vi var i var uheldig med usedvanlig mange kjemiske igjen syns jeg. Så nå håper vi på bedre lykke til de neste :Heartpink:smiley-angelic001
Må bare bli bedre nå! Håper dere tester positivt alle sammen på neste IKM :smiley-angelic001:love017

Back
Topp