Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig! Gratulerer og velkommen!Jeg har smuglest en stund, og nå har jeg endelig fått positiv test for første gang, og jeg får holde @håp25 med selskap
Forhåpentligvis nick (når det blir godkjent )
TidenErInne93 - 31 - PP4-5 - B1 - EL 17/5 - IKM 1/6
Vis vedlegget 461591

Takk i like måteHerlig! Gratulerer og velkommen!![]()

Åhhh så deilig å se! Vi alle lever på din graviditet

Så håper jeg vi pusler etter snart 
Åååå var fint å se en til daJeg har smuglest en stund, og nå har jeg endelig fått positiv test for første gang, og jeg får holde @håp25 med selskap
Vis vedlegget 461591
Gratulerer så mye!Ja, dere mååå komme etter snarest!Åhhh så deilig å se! Vi alle lever på din graviditetSå håper jeg vi pusler etter snart
![]()
Er det ikke det ene så er det det andre ja.. Man må nesten bare prøve å tenke at det skal gå bra.. Selv om det ikke alltid er så lett!Takk i like måte
Jeg er usikker på om jeg overlever venteperioden, for først blir man skuffet hver gang man får negativ test, og når man endelig får positiv test, da er man redd for at den ikke fortsatt skal være positiv og sånn her fortsetter det vel en stund
Krysser alt for at det går bra, og at man snart slutter å bekymre seg!
Passer fint lite at alt havner i en hektisk periode på jobb, og at vi skal ut å spise med jobben, så jeg må finne på tidenes dårligste unnskyldning evt håpe at de ikke merker at jeg bestiller alkoholfri drink
Jepp!Er det ikke det ene så er det det andre ja.. Man må nesten bare prøve å tenke at det skal gå bra.. Selv om det ikke alltid er så lett!
Håper jobbsituasjonen løser seg - det går nok bra skal du se!

Forhåpentligvis så er formen såpass bra at det går fint!Jepp!
Har en hektisk jobb med mye ansvar, så roer seg vel ikke før man forhåpentligvis går ut i perm![]()
Jeg ble delvis sykemeldt med bekkentrøbbel ++ 3 mnd før termin med førstemann .. Spent på denne runden hvis det går veien!Hahaha jaa det ville blitt mitt problem også denne måneden hvis jeg hadde blitt gravid. Synes fortsatt det er vanskeligere med grillmaten som jeg hadde måttet spurt om å få gjennomstekt da.Takk i like måte
Jeg er usikker på om jeg overlever venteperioden, for først blir man skuffet hver gang man får negativ test, og når man endelig får positiv test, da er man redd for at den ikke fortsatt skal være positiv og sånn her fortsetter det vel en stund
Passer fint lite at alt havner i en hektisk periode på jobb, og at vi skal ut å spise med jobben, så jeg må finne på tidenes dårligste unnskyldning evt håpe at de ikke merker at jeg bestiller alkoholfri drink
Forhåpentligvis så er formen såpass bra at det går fint!Jeg ble delvis sykemeldt med bekkentrøbbel ++ 3 mnd før termin med førstemann .. Spent på denne runden hvis det går veien!
Så gøy, gratulerer!Jeg har smuglest en stund, og nå har jeg endelig fått positiv test for første gang, og jeg får holde @håp25 med selskap
Vis vedlegget 461591
jeg er dessverre opptatt med statistikk en stund fremover Ja!Mitt mareritt
Satse på at vi begge holder fin form!! Og at spirene gror..!

Åå, gratulerer!!Jeg har smuglest en stund, og nå har jeg endelig fått positiv test for første gang, og jeg får holde @håp25 med selskap
Vis vedlegget 461591

Jeg havner i uke 25 (enn så lenge hvertfall)Hvem har lyst til å starte IKM uke 26?jeg er dessverre opptatt med statistikk en stund fremover
![]()

Sniker.. men si at du går på antibiotikaTakk i like måte
Gratulerer med spiren!!Tusen takk selv for at jeg fikk så mange fantastiske damer inn hitDa ble altså bare 1 av 15 ble gravide denne uken
Gratulerer @håp25 og takk til @Ametyst83 for superhyggelig gruppe![]()
Håper dere får positive tester på neste IKM 
Må bare bli bedre nå! Håper dere tester positivt alle sammen på neste IKMGratulerer @håp25 ja, må du bære fakkelen for denne gruppa helt frem til målstrekenMen @Ametyst83 kan fremdeles få vært med, fra uke23 gruppa må da. Sist gruppe vi var i var uheldig med usedvanlig mange kjemiske igjen syns jeg. Så nå håper vi på bedre lykke til de neste
![]()