Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strekene på beggeOk damer, er det bare jeg som ser en tynn rød strek her?? Måtte ta to for ble så usikker på den første

Her er det to rosa strekerOk damer, er det bare jeg som ser en tynn rød strek her?? Måtte ta to for ble så usikker på den første

Ser den tydeligJeg endte med å bruke en slik også

Jeg ser!!Ok damer, er det bare jeg som ser en tynn rød strek her?? Måtte ta to for ble så usikker på den første
11 DPOJeg ser!!hvor mange dpo?
Her er det ingen tvil på noen av testene!Jeg endte med å bruke en slik også

Det er søren meg rosa streker her, ikke skygge, men rosaOk damer, er det bare jeg som ser en tynn rød strek her?? Måtte ta to for ble så usikker på den første

Du er nok gravid kjære deg!!Jeg endte med å bruke en slik også

Jeg ser en strekk wæææææJeg endte med å bruke en slik også
Spennende, ser veldig lovende ut11 DPO

Metode-testene har jeg ikke prøvd selv, men har forstått det som at de er rimelig trege før de slår utDisse Metode tidlig testene fra Apoteket har vært negative hele veien da selv når normale tester begynner å reagere![]()

Seeeer!Ok damer, er det bare jeg som ser en tynn rød strek her?? Måtte ta to for ble så usikker på den første

Jeg er bare 7dpo idag og startet igårHar så lyst til å begynne å teste nå jeg og! Bare 6 DPO. Skal prøve å holde meg til torsdag, 10 dpo. Det er den 29. og Ashlee sa at det var et viktig tall![]()
![]()
![]()
har endel kinatester jeg kan sløse med 

Har også løs mage, så eneste jeg kommer på annet enn det jeg håper er at det er i sammenheng med det. Men det er liksom i livmorsområdet da. Jeg vet ikke Gratulerer med spireJeg endte med å bruke en slik også

Hehe takk! Må drøye til 28. før jeg kan kjenne helt på det tror jegGratulerer med spire![]()