Jepp, paracet senker temp, så ser bra ut nåJa, fy søren! Nå ble jeg happyVenta noen dager på den. Har ikke tatt Paracet i natt, kan være derfor?
Er bedre form, øret er ikke helt friskt enda. 2 dager til med antibiotika så håper det hjelper

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, paracet senker temp, så ser bra ut nåJa, fy søren! Nå ble jeg happyVenta noen dager på den. Har ikke tatt Paracet i natt, kan være derfor?
Er bedre form, øret er ikke helt friskt enda. 2 dager til med antibiotika så håper det hjelper

Weee, flere som hiver seg igang tidlig
Veldig ogsåJepp, paracet senker temp, så ser bra ut nå![]()

Gratulerer![]()
Tusen takk!!Gratulerer med positiv test![]()

Jeg måå klare å holde ut haha!Gratulerer med spireJeg kan settes på gravid![]()
TakkGratulerer med spire![]()

Du er god!8 dpo og testelysta øker nå, men jeg vet det et for tidligJeg måå klare å holde ut haha!
Min temp er veldig påvirket av ca to uker med sykdom denne syklusenSpennende! Tempen din så rimelig lik ut som min egentlig![]()

Tenkte helst dpo-dagene, den var så stabilMin temp er veldig påvirket av ca to uker med sykdom denne syklusen![]()
Fordelen med at det ikke har skjedd før for min del er at dersom jeg blir gravid en av de kommende månedene, så kan vi bruke alt tøyet fra førstemann da de er født rundt samme månedJa vi begge SKAL klare det før august!!! Im sure![]()

Det er jo helt gull detFordelen med at det ikke har skjedd før for min del er at dersom jeg blir gravid en av de kommende månedene, så kan vi bruke alt tøyet fra førstemann da de er født rundt samme måned![]()
Jeg har alltid ønsket en baby fra Mai til Desember.. Egentlig mest høst barn, side de andre er Vinter/vår barn(Januar, Mars, April). Så tar det ikke kjempe tungt om jeg ikke blir gravid endaFordelen med at det ikke har skjedd før for min del er at dersom jeg blir gravid en av de kommende månedene, så kan vi bruke alt tøyet fra førstemann da de er født rundt samme måned![]()
Men, alle kommende babyer er så velkommen 
Ja, den er stabilTenkte helst dpo-dagene, den var så stabil![]()
tyder på at høyt, stabilt nivå av progesteron 

Jeg sniker litt, og må bare si at jeg ser streker på begge testene dine uten å myseOk damer, er det bare jeg som ser en tynn rød strek her?? Måtte ta to for ble så usikker på den første