Ja er sikkert bare litt ekstra nervøs når jeg leste om hormonspiral og hvordan det faktisk fungerer, det forklarer hvorfor det kan ta en del måneder før noen blir mottakelig for graviditet etter uttak - hormonspiral tynner ut hinnen rundt livmoren så egget ikke skal feste seg og i tillegg gjør den slimet minst mulig fruktbart for sædcellene… så har skjønt viktigheten av slimet og derfor er jeg blitt mer opptatt av detAltså det er mye å tenke på! Håper ikke det påvirker noe for din del nå![]()
Redd for å klusse det til 

Det er jo litt heavy følelse når man helst egentlig skulle vært gravid senest i går! Denne ventingen altså.. men de er dyktige som følger med og ikke sløser med noen embryoer heller. Blir det fort sånn når man må ta hormoner selv? Kan det ta lang tid til du får mens nå da? Krysser fingrene til at de utvikler seg fint til dag 5 

?
Har 0 tegn til EL slim, det er kun vannete. Er utrolig frustrerende for, det var antydning til slim her om dagen og livmortappen er åpen.. Sikkert normalt selv om ikke EL er i rute.. Da får jeg sikkert ikke EL før på mandag/Onsdag som blir mellom CD 16-18.. Leste at det kanskje etter en kjemisk graviditet.
Jeg har alltid vært helt på klokka med TR så jeg har tatt test dagen den ikke kommer for vi har liksom vært klar over at det kan skje.

men plutselig er dagen vår her!