❤️IKM Uke 22 ❤️

Pleier dere å starte testing 5-6 dager før TR med hurtigtester, eller venter dere til 0-2 dager før TR før dere starter med testing?

Oi, økte utfloden eller? Uff ja :sorry: Hva om det allerede er noe på gang i skrivende stund? Egget ditt kan være befruktet nååå :nailbiting::joyful: Du blir en av de første til testing i gruppa denne gangen? Vet du når du begynner å teste?
Ja, og det gjorde det også da jeg var gravid med 2-åringen min. Denne gangen blir det symptomet litt borte mtp at jeg kommer til å starte på cyclogest igjen i morgen, 2 dpo.

Åååhh ja det hadde vært helt fantastisk! Kommer ikke til å klare å vente lenger enn til 7dpo tror jeg :laughing002 :shy: Så neste tirsdag da.. :dance008 ja rart å plutselig være en av de første i gruppen, og ikke en av de siste :joyful:

Nei ingen ting. Men jeg hadde akkurat avsluttet med P-stav, så kroppen min var nok generelt sett ikke helt i balanse kanskje. Denne måneden her har jeg jo hatt masse murringer før eggløsning og kjent kjempe godt at egget kom fra venstre side blant annet. Har ikke visst hva folk har ment med murringer, men forstår det kjempe godt nå haha. I går gikk jeg jo rundt og hadde vondt i typ livmor, og på en annen måte enn myomet pleier å gi meg. Da hadde jeg jo akkurat hatt eggløsning. Føler jeg blir kjent med kroppen min på nytt jeg nå.
Ja ikkesant! Det er jo bare bra å bli kjent med hvordan den fungerer da :joyful:

Jeg hadde en litt annerledes DPO-periode sist, men den største forskjellen kom på 10DPO ~ Da følte jeg meg plutselig super-energisk og frisk! Jeg som vanligvis er kronisk syk og utmattet! Testet først på 13DPO og da var testene positive. Så det var helt ekstremt forskjell, og det var nok HCG som gjorde det for meg tror jeg. 14DPO ble jeg utmattet igjen og sov hele ettermiddagen-kveld. Da fikk jeg mistanker om kjemisk og testet nesten blankt på graviditetstest neste dag.. så det var utrolig stor forskjell på formen min. Sånn var det sist svangerskap - jeg ble nesten helt frisk fra den kroniske sykdommen!

Takk for svar! Det er alt man glemmer fra første baby til man skal prøve på andre baby :playful:
Haha, ja… Som når jeg ble gravid med han minste i 2022, så føltes det som det var mitt første svangerskap og når han ble født, så ble det som om det var min første baby :laughing002 De andre er født 2005 og 2011

Dere som ble gravide (kjemisk) sist måned, eller tidligere; kjente dere og skrev dere ned noen symptomer iløpet av TWW (two week wait) :pompus: ?
Merka ingen verdens ting. Begynte bare plutselig med litt rosa på papiret rundt IKM, som tok seg opp etterhvert, men fremdeles mindre enn en vanlig mens. Men varte noen dager lengre. Hadde lette mensrier innimellom. Hadde jeg ikke testa EL og HCG, så hadde jeg aldri skjønt at det var kjemisk :whacky011

Pleier dere å starte testing 5-6 dager før TR med hurtigtester, eller venter dere til 0-2 dager før TR før dere starter med testing?
Jeg prøver meg tidligere enn IKM :laughing002 Men har ikke gitt særlig resultater fram til nå. En dag eller to før IKM har jeg fått såvidt antydning til strek.

Tidligste positiv jeg har fått var 2. gangen jeg ble gravid - 9 dpo, da testa jeg fordi jeg følte det var noe. Etter det har jeg aldri klart å vente til IKM, men prøver å holde meg til tidligst 10 dpo :smiley-ashamed004 Har vært gravid 6 ganger og fått svak positiv minst 3 dager før IKM alle gangene på vanlig test.

Her er det omsider 2 dpo-land og jeg er spent på hvor lenge jeg klarer å vente denne gangen:whacky011

Fikk lagt inn aksjer nå nettopp selvom det bare er CD10 og sikkert alt for tidlig. Kjempe svake EL tester, ikke riktig utflod, og ingen murringer.

Men det hjelper på psyken. Forrige pp kom EL brått på og selvom vi fikk lagt inn aksjer både dagen før EL, EL dagen og dagen etter (just in case) så følte jeg at vi kunne ha "gjort mer" selvom det er helt tullete.

Premom sa til og med at vi måtte legge inn aksjer oftere denne måneden :bored: samtidig føles det alltid så godt å kunne loggføre i appen at man har gjort det :hilarious: flere som føler det sånn, eller er det bare jeg som lider av en type flink-pike-syndrom? :p

Back
Topp