Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mente å skrive tidligtester*Pleier dere å starte testing 5-6 dager før TR med hurtigtester, eller venter dere til 0-2 dager før TR før dere starter med testing?
Ja, og det gjorde det også da jeg var gravid med 2-åringen min. Denne gangen blir det symptomet litt borte mtp at jeg kommer til å starte på cyclogest igjen i morgen, 2 dpo.Oi, økte utfloden eller? Uff jaHva om det allerede er noe på gang i skrivende stund? Egget ditt kan være befruktet nååå
Du blir en av de første til testing i gruppa denne gangen? Vet du når du begynner å teste?
Så neste tirsdag da..
ja rart å plutselig være en av de første i gruppen, og ikke en av de siste 
12-24 har det vært på megBare et generelt spørsmål. Hvis jeg får positiv eggløsningstest på fredag, betyr det da et eggløsning skjer da eller 24-48 timer etter positiv test?
Passer godt å kalle det *hurtigtester* her inne, for de går hurtig unnaMente å skrive tidligtester*

Har 0 selvkontroll, så starter så fort som muligPleier dere å starte testing 5-6 dager før TR med hurtigtester, eller venter dere til 0-2 dager før TR før dere starter med testing?

Ja ikkesant! Det er jo bare bra å bli kjent med hvordan den fungerer daNei ingen ting. Men jeg hadde akkurat avsluttet med P-stav, så kroppen min var nok generelt sett ikke helt i balanse kanskje. Denne måneden her har jeg jo hatt masse murringer før eggløsning og kjent kjempe godt at egget kom fra venstre side blant annet. Har ikke visst hva folk har ment med murringer, men forstår det kjempe godt nå haha. I går gikk jeg jo rundt og hadde vondt i typ livmor, og på en annen måte enn myomet pleier å gi meg. Da hadde jeg jo akkurat hatt eggløsning. Føler jeg blir kjent med kroppen min på nytt jeg nå.

Takk for svar! Det er alt man glemmer fra første baby til man skal prøve på andre baby12-24 har det vært på meg![]()

Haha, ja… Som når jeg ble gravid med han minste i 2022, så føltes det som det var mitt første svangerskap og når han ble født, så ble det som om det var min første babyTakk for svar! Det er alt man glemmer fra første baby til man skal prøve på andre baby![]()
De andre er født 2005 og 2011Hurra!! Vi har jo bedt til høyere fertilitetsgudinner nå for deg, så BURDE komme igang nåHerregud, nå ble jeg så glad jenter.. kom hjem fra tur med hunden!! EL slim når jeg var på do nåså glad jeg ble

Endelig! Here we goHerregud, nå ble jeg så glad jenter.. kom hjem fra tur med hunden!! EL slim når jeg var på do nåså glad jeg ble

Merka ingen verdens ting. Begynte bare plutselig med litt rosa på papiret rundt IKM, som tok seg opp etterhvert, men fremdeles mindre enn en vanlig mens. Men varte noen dager lengre. Hadde lette mensrier innimellom. Hadde jeg ikke testa EL og HCG, så hadde jeg aldri skjønt at det var kjemiskDere som ble gravide (kjemisk) sist måned, eller tidligere; kjente dere og skrev dere ned noen symptomer iløpet av TWW (two week wait)?

Jeg prøver meg tidligere enn IKMPleier dere å starte testing 5-6 dager før TR med hurtigtester, eller venter dere til 0-2 dager før TR før dere starter med testing?
Men har ikke gitt særlig resultater fram til nå. En dag eller to før IKM har jeg fått såvidt antydning til strek.Hahaha! Elsker detHurra!! Vi har jo bedt til høyere fertilitetsgudinner nå for deg, så BURDE komme igang nå![]()
![]()

Blir en date med Banan i morgen og de kommende dager frem til TirsdagEndelig! Here we go![]()

Tidligste positiv jeg har fått var 2. gangen jeg ble gravid - 9 dpo, da testa jeg fordi jeg følte det var noe. Etter det har jeg aldri klart å vente til IKM, men prøver å holde meg til tidligst 10 dpoPleier dere å starte testing 5-6 dager før TR med hurtigtester, eller venter dere til 0-2 dager før TR før dere starter med testing?
Har vært gravid 6 ganger og fått svak positiv minst 3 dager før IKM alle gangene på vanlig test.
samtidig føles det alltid så godt å kunne loggføre i appen at man har gjort det
flere som føler det sånn, eller er det bare jeg som lider av en type flink-pike-syndrom?