Om egget dit slapp nå klokka 15:00 feks så er det helt innafor å ha sex på morgningen i morgen. Egget lever i 24 TLigger dere forresten på 1 dpo..?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om egget dit slapp nå klokka 15:00 feks så er det helt innafor å ha sex på morgningen i morgen. Egget lever i 24 TLigger dere forresten på 1 dpo..?![]()
![]()
Det blir vel kanskje riktig, bare føler så sent på kvelden nesten regnes som i dagDa kan du vel kanskje si du er 1 DPO i dag da?
JaDet blir vel kanskje riktig, bare føler så sent på kvelden nesten regnes som i dag
Sånn som når jeg får EL seint så er jeg 1 DPO med en gang klokka bikker 12 egentlig, men jeg teller ikke fult 1 DPO før jeg er på klokkeslettet egget slapp
jeg får så eggløsnings smerter så vet når egget slipper hver gangÅhh håper det!Han minste min ble lagd på CD14 så det er fine eggX alt for at det er gullegget som har blitt sluppet denne syklusen

Ja jeg håååpet på at det var noe som skulle kunne skje, så var veldig veldig fint å høre at det kanskje var på det viset det funket til degDet var bare så interessant at du skrev det samme med hcg i forbindelse med en kjemisk (?). Så da håper jeg at du er ekstra fertil denne syklusen
Dette var på nr. 1, så derfor jeg skrev terminspire. Hun ble født dagen etter terminNå er jeg gravid med nr. 2, og er 26 uker på vei. Brukte ikke prevensjon mellom de to, så denne gangen var det ammingen som gjorde at det tok litt tid
![]()
Dessuten gikk vi ca like lenge med hormonspiralen også
Åjaaa det var nummer 1 dette altså
Gir håp å høre om terminspiren 
Det tror jeg ikke mannen orkerOm egget dit slapp nå klokka 15:00 feks så er det helt innafor å ha sex på morgningen i morgen. Egget lever i 24 T
i dag sa han «jeg bare jobber og knuller jeg» 

Takk for at du forklarte! Oi, ja det blir litt å følge med på hvis man skal teste hver dag, noen syns vel det er godt å følge med på, mens andre får sikkert nerver av detMan får en testdato, som liksom er en sånn; i dag må det være positivt for å være positivt. Men du kan jo teste når du vil etter innsett. Det som er litt «utfordrende» er jo at man setter Ovitrelle for å trigge eggløsning før uttak, så man vil ha positiv test ganske lenge uten å være gravid. Så da bør man teste hver dag fra innsett for å «teste ut» Ovitrelle. Se dert blir svakere før der forhåpentligvis blir sterkere igjen. Eller vente med å teste til testdato med å teste. Jeg satte en kjempedose med Ovitrelle denne gangen, så er faktisk litt usikker på hva jeg skal gjøremen først må det bli insett. Så får jeg den grublingen etterpå
![]()
Ja, ser den da, det må være fryktelig spennende og litt skummelt denne ventetiden 
Vi heier med deg/dere!Ja den var det! Når pleide du å forvente EL igjen?Tok en el test, glemte jo selvfølgelig at jeg akkurat hadde vært på do og at jeg hadde drukket masse... bare å prøve å holde seg på nytt daden var jo sterk til å være på helt utvannet urin da
Vis vedlegget 460327
Hvordan står det til hos deg nå daaaa?Er så kjedelig og vente på ELVil inn i DPO Land, har ikke tålmodighet til det her jeg
![]()
Åja så ikke denne før etterpåSkal gå og ta en klokken 16, men er nok ikke noe mere økning på den. Tenker at EL kommer 100% på Fredag![]()
Jaaaa! Vi oss imellom kaller han bare «avlshingst» perioden rundt EL, det er sånn han føler segDet tror jeg ikke mannen orkeri dag sa han «jeg bare jobber og knuller jeg»
Hardt liv![]()
Så nå bare vrinsker vi til hverandre innimellom 
Vi la fredag (utgår) og lørdag og natt til i dag..
Ikke så mye liv enda! Starter i morgen uansett, han har fått beskjed om at vi skal ligge alle dager frem til søndagHvordan står det til hos deg nå daaaa?

Bare å kjøre på.. Selv om det ikke er mye slim på utsiden så er det garantert masse på innsidenDette tror jeg er første gang jeg faktisk har rukket å sett den sterkere enn kontrollstreken! Hadde tenkt å ikke legge i fler aksjer nå, så tok en allergitablett for holdt på å stryke med… så nå er kanskje ikke slimet fruktbart lenger.. men hvis denne varer så burde vi kanskje legge inn merVi la fredag (utgår) og lørdag og natt til i dag..
Vis vedlegget 460333

Haha denne lo jeg høyt av. Artig!Jaaaa! Vi oss imellom kaller han bare «avlshingst» perioden rundt EL, det er sånn han føler segSå nå bare vrinsker vi til hverandre innimellom
![]()
Det er masse håp! Jeg har troa for deg denne syklusenJa jeg håååpet på at det var noe som skulle kunne skje, så var veldig veldig fint å høre at det kanskje var på det viset det funket til degDessuten gikk vi ca like lenge med hormonspiralen også
Åjaaa det var nummer 1 dette altså
Gir håp å høre om terminspiren
![]()

Det tror jeg ikke mannen orkeri dag sa han «jeg bare jobber og knuller jeg»
Hardt liv![]()
Her har mannen lagt det inn under hobbyDet tror jeg ikke mannen orkeri dag sa han «jeg bare jobber og knuller jeg»
Hardt liv![]()

Du vil høre meg juble høyt når det skjer noÅja så ikke denne før etterpå

Men det er jo flere antihistaminer som skal være trygge for gravide?Dette tror jeg er første gang jeg faktisk har rukket å sett den sterkere enn kontrollstreken! Hadde tenkt å ikke legge i fler aksjer nå, så tok en allergitablett for holdt på å stryke med… så nå er kanskje ikke slimet fruktbart lenger.. men hvis denne varer så burde vi kanskje legge inn merVi la fredag (utgår) og lørdag og natt til i dag..
Vis vedlegget 460333