CD14 er nok bare et helt superklart egg2 DPO og teller daaaagerSmånervøs for prematurt egg da jeg fikk eggløsning på CD14, når jeg pleier å å ha EL mellom CD19 og CD25. Helt sikkert bare jeg som overtenker siden det er et "avvik" fra normalen. Men fremdeles veldig normalt med EL på CD14
Frøken overtenker.
Uansett, teller dager fram til ca. 5-6 DPO og håper mine "vivid dreams" kommer! Det har jeg bitt meg merke i er et tidlig graviditetssymptom for meg. Har generelt ikke spesielt god søvnkvalitet og drømmer/husker drømmer veldig sjelden, men opplever REM søvn og svært realistiske drømmer i et tidlig stadie av graviditeten (før og rundt positiv test). Dere aaaaaaaaaner ikke hvor mye sjukt jeg drømmer!Det er sånn at jeg faktisk ligger noen minutter og lurer på om jeg må sjekke opp i det jeg akkurat har drømt, og det er hver natt
![]()
Så kan til og med være gullegget tenker jeg!Det var tydeligvis et graviditetssymptom til meg også sist runde, fordi det tok helt av med de drømmene
Men har skjønt at det ofte er forbundet med mye progesteron da. Jeg fikk det jo så tidlig som 2 DPO, og da er det enda for tidlig for å være gravid, MEN! Det var såpass godt med progesteron, og sædcellen hadde nok kommet seg inn i egget, så det var kanskje noen signaler om å forhøye progesteronnivået?
Det er så utrolig spennende å prøve å forstå hvordan alt dette fungerer.
Smånervøs for prematurt egg da jeg fikk eggløsning på CD14, når jeg pleier å å ha EL mellom CD19 og CD25. Helt sikkert bare jeg som overtenker siden det er et "avvik" fra normalen. Men fremdeles veldig normalt med EL på CD14
Frøken overtenker.
Det er sånn at jeg faktisk ligger noen minutter og lurer på om jeg må sjekke opp i det jeg akkurat har drømt, og det er hver natt
Håper det kan skje her og
Nå er jeg gravid med nr. 2, og er 26 uker på vei. Brukte ikke prevensjon mellom de to, så denne gangen var det ammingen som gjorde at det tok litt tid 

den var jo sterk til å være på helt utvannet urin da 
virkelig ikke bra!