❤️Ikm uke 12❤️

Jaa den er kanskje litt sterkere :scratch ja den jeg tok midt på dagen er jo sterkere og rosa, den i kveld er ikke like rosa :( Trenger det å bety noe? Har hørt at flere har tatt test av samme urin og testene viser forskjellig:hilarious: Kanskje den viser sterkere enn den egentlig er?
Det kan være forskjell mtp konsentrasjon osv ..
har du drukket mye ettermiddag/ikveld ? Og var det lenge siden du var å tisset før den siste ble tatt ?
Håper sånn for deg at den sitter altså ❤️❤️❤️

Det kan være forskjell mtp konsentrasjon osv ..
har du drukket mye ettermiddag/ikveld ? Og var det lenge siden du var å tisset før den siste ble tatt ?
Håper sånn for deg at den sitter altså ❤️❤️❤️
Nei har nesten ikke drukket :( tisset 15:30, testet 19:00 :( Håper så virkelig at den er sterkere i morgen… Jeg blør jo nesten ingenting lenger heller, er det ikke vanlig å blø mye når en har kjemisk? :scratch

Nei har nesten ikke drukket :( tisset 15:30, testet 19:00 :( Håper så virkelig at den er sterkere i morgen… Jeg blør jo nesten ingenting lenger heller, er det ikke vanlig å blø mye når en har kjemisk? :scratch
De kjemiske jeg har hatt så har mensen kommet litt etter tiden .. siste kjemiske så hadde jeg blødning som ved en SA .
Så kanskje det kan hende den prøvde feste deg, men ikke klarte det ??? At blødningen var det.
Men er så mye som har å si , så må nesten bare vente til i morgen tidlig med å se da❤️ men av det jeg har lest så skal man kunne ta test rett etter festeblødning egentlig :wideyed:

Beklager om jeg maser, er bare det at mannen kommer hjem kl 3, og jeg aner ikke om jeg skal si at jeg er gravid eller om jeg skal si at jeg spontanaborterte… Hadde gledet meg sånn til å si at jeg er gravid, så synes dette er litt trist… Men jeg tok ny nå, den ser sånn ut. Jeg blør litt enda og har fortsatt litt murringer. Hva tenker dere? Er det litt stigning eller minimalt? :( Bildet med tre stk på- den nederste er nå og de to øverste er i dag tidlig…
Jeg vet jeg har svart i den andre tråden, men hallo den nederste her ser jo veldig lovende ut!? Jeg hadde sagt jeg var gravid hvis det var min test

Jeg blør jo nesten ingenting lenger heller, er det ikke vanlig å blø mye når en har kjemisk? :scratch
Jeg synes det virker som en festeblødning. Hvordan er blødningene nå?

Jeg synes det virker som en festeblødning. Hvordan er blødningene nå?
Stoppet å blø litt, men nå er det startet litt igjen og mye mensensmerter… Er nok en kjemisk :( Om det er kjemisk, da vil den vel være negativ i morgen? Orker ikke at den fortsatt er positiv i morgen om dette er en kjemisk, vil bare vite nå om jeg er gravid eller ikke, er ikke noe gøy å ikke vite om jg skal være glad eller lei meg :(

Stoppet å blø litt, men nå er det startet litt igjen og mye mensensmerter… Er nok en kjemisk :( Om det er kjemisk, da vil den vel være negativ i morgen? Orker ikke at den fortsatt er positiv i morgen om dette er en kjemisk, vil bare vite nå om jeg er gravid eller ikke, er ikke noe gøy å ikke vite om jg skal være glad eller lei meg :(
Uff krysser alt for at det ikke er kjemisk. Jeg vet ikke hvor lenge den er positiv, ikke opplevd kjemisk selv. Men har lest at den blir fort negativ, men om det er i morgen må noen andre svare på :sad010 skjønner godt at det er skikkelig trist og dritt, håper at det ikke er kjemisk!

Du får nokk ikke noe mer svar før imorgen , evnt om du har tatt fler ikveld .. det kan synke så fort . Men imorgen tidlig du kanskje svar på om det er kjemisk eller om spira sitter .
Vil jeg tru, vil ikke ødelegge håpet ditt, men vil ikke gi deg falske forhåpninger heller ❤️

Om dette er en kjemisk, når telles CD1 da? Fra i dag av siden jeg blør, eller kommer mensen om en uke og to? Har ikke peiling på dette jeg :laughing021

Om dette er en kjemisk, når telles CD1 da? Fra i dag av siden jeg blør, eller kommer mensen om en uke og to? Har ikke peiling på dette jeg :laughing021
Om dette viser seg å være tr, så ble cd 1 fra første ordentlige blødnings dag . Ikke bars små spotting . Men er det friskt rødt og mye blod ? Eller mørk/rosa spotting ?

Sånn som jeg har forstått det er dette CD1 hvis du har kjemisk!

Ikje hvis hun ikke har begynt å blø ordentlig . Cd 1 regnes fra første ordentlige syklusdag . Ikke spotting og småblødninger :)
Ja jeg er enig! Tenkte gitt at det tok seg opp, regna med det gjorde det hvis det var kjemisk. Men det er jo ikke en selvfølge :love017 Håper uansett at det går bra, og at testen er sterkere i morgen:Heartpink

Om dette viser seg å være tr, så ble cd 1 fra første ordentlige blødnings dag . Ikke bars små spotting . Men er det friskt rødt og mye blod ? Eller mørk/rosa spotting ?
Men da telles dette som menstruasjon om det er kjemisk? Eller får jeg en menstruasjon snart, utenom denne blødningen?❤️ jaa det er både brunt, rosa og rødt :hilarious: Mye mensensmerter, måtte nettopp ta Paracet …

Ikje hvis hun ikke har begynt å blø ordentlig . Cd 1 regnes fra første ordentlige syklusdag . Ikke spotting og småblødninger :)
Vet liksom ikke hva «mye» blod er, har til vanlig veldig lette menstruasjoner, så har egentlig aldri opplevd å blø mye generelt :laughing021 Hadde noen andre sett hvordan jeg blødde så hadde de nok synes det var lite, men ja jeg synes jo det er mye fordi jeg har liten mens til vanlig

Vet liksom ikke hva «mye» blod er, har til vanlig veldig lette menstruasjoner, så har egentlig aldri opplevd å blø mye generelt :laughing021 Hadde noen andre sett hvordan jeg blødde så hadde de nok synes det var lite, men ja jeg synes jo det er mye fordi jeg har liten mens til vanlig
Er blødningene som vanlig mens da ? :laughing002
Og er det gammelt blod ? Eller friskt rødt ?
Graver veldig men det har noe å si det å
:joyful:

Dette bildet er genialt ❤️

Vedlegg

• IMG_3583.jpeg
    IMG_3583.jpeg
    787,4 KB · Visninger: 74
Sover sykt dårlig, oppe å tisser om natta og får ikke sove igjen :schocked028
Fortsatt ingen symptomer, synes der er rart. Våkna til at puppa har vokst i natt, men ikke ømme.
Legger ved dagens tester, 10dpo.
Hva tror dere kan dere se noe?
Jeg ser svak strek på begge to, og synes det ser ut som babystrek, de ser rosa ut!! :love017 :Heartpink

Back
Topp