❤️Ikm uke 12❤️

Dagens siste test 9dpo. Negativ/skygge.
Skal prøve å tenke det er tidlig enda, og ikke stresse. :knegg:
Jeg har sovet dupp, handlet Og tatt helgevasken. Deilig:Heartred

Vedlegg

• 20240315_141406.jpg
    20240315_141406.jpg
    122 KB · Visninger: 71
Beklager om jeg maser, er bare det at mannen kommer hjem kl 3, og jeg aner ikke om jeg skal si at jeg er gravid eller om jeg skal si at jeg spontanaborterte… Hadde gledet meg sånn til å si at jeg er gravid, så synes dette er litt trist… Men jeg tok ny nå, den ser sånn ut. Jeg blør litt enda og har fortsatt litt murringer. Hva tenker dere? Er det litt stigning eller minimalt? :( Bildet med tre stk på- den nederste er nå og de to øverste er i dag tidlig…
Jeg syns det er bebystrek ❤️

Beklager om jeg maser, er bare det at mannen kommer hjem kl 3, og jeg aner ikke om jeg skal si at jeg er gravid eller om jeg skal si at jeg spontanaborterte… Hadde gledet meg sånn til å si at jeg er gravid, så synes dette er litt trist… Men jeg tok ny nå, den ser sånn ut. Jeg blør litt enda og har fortsatt litt murringer. Hva tenker dere? Er det litt stigning eller minimalt? :( Bildet med tre stk på- den nederste er nå og de to øverste er i dag tidlig…
Ser sterkere ut. Men vanskelig å si om det er kjemisk eller om den vil utvikle seg❤️

Jeg trenger serr flere øyne ….ser og ikke ser osv

Vedlegg

• IMG_6053.jpeg
    IMG_6053.jpeg
    2 MB · Visninger: 105
  • IMG_6050.jpeg
    IMG_6050.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 99
  • IMG_6051.jpeg
    IMG_6051.jpeg
    3 MB · Visninger: 93
Helt blenda test nå og. Og blør fortsatt, veldig sparsomt, men dog. Jeg har hatt så sykt mye symptomer denne runden, at jeg er faktisk helt sjokkert over at det går an å blir så "koko" liksomgravid..

Den blir jo sterkere, blir den ikke det? ❤️

De stikkingene jeg har hatt i livmor, har nå gått over til å bli murringer :bag:
Har økt luktesans, går jeg bort til små godterier i butikken , står søt-lukta og oser ! Så lysten jeg hadde på smågodt forsvant greit :laughing002
pupper vonde og nipler ømme innimellom.
Og smertene i korsryggen har vært ekstreme idag . Er de symptomene jeg har .. så og si ingen :o

Den der vondten i starten av svangerskap, altså - den er såå irriterende! Den skaper bare bekymring :bag: *ro ned, pust med magen* :smiley-angelic001

Den blir jo sterkere, blir den ikke det? ❤️
Ser jo litt sånn ut, men den ble jo sterkere på likt med at jeg blødde, så kan jo være den er svakere i kveld, har sluttet å blø nå da, kanskje det er et godt tegn, håper det…❤️

Ser jo litt sånn ut, men den ble jo sterkere på likt med at jeg blødde, så kan jo være den er svakere i kveld, har sluttet å blø nå da, kanskje det er et godt tegn, håper det…❤️
Sniker fra uke 13, men jeg blødde litt i tide og utide med tredjemann… Gikk helt fint, så det kan gå fint :Heartred Legen konkluderte vel med skjøre slimhinner, selv om det ikke var noe sengekos eller lignende :hilarious:

Sniker fra uke 13, men jeg blødde litt i tide og utide med tredjemann… Gikk helt fint, så det kan gå fint :Heartred Legen konkluderte vel med skjøre slimhinner, selv om det ikke var noe sengekos eller lignende :hilarious:
Tusen takk for betryggende ord!❤️

Vedlegg

• IMG_5299.jpeg
    IMG_5299.jpeg
    84,3 KB · Visninger: 99
  • IMG_5298.jpeg
    IMG_5298.jpeg
    69,7 KB · Visninger: 103
Tok denne i kveld, den er egentlig akkuray lik den jeg tok i dag tidlig… Hva tenker dere, er det for liten stigning, eller er det normalt?
Den kl 19.00 er sterkere enn den tidligere på morgenen??? Men den du tok på dagen ser jeg tydelig har rosa strek. Denne der kl 19 ser grå ut ? Er den rosa i virkeligheten ?

Den kl 19.00 er sterkere enn den tidligere på morgenen??? Men den du tok på dagen ser jeg tydelig har rosa strek. Denne der kl 19 ser grå ut ? Er den rosa i virkeligheten ?
Jaa den er kanskje litt sterkere :scratch ja den jeg tok midt på dagen er jo sterkere og rosa, den i kveld er ikke like rosa :( Trenger det å bety noe? Har hørt at flere har tatt test av samme urin og testene viser forskjellig:hilarious: Kanskje den viser sterkere enn den egentlig er?

Back
Topp