Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns det er bebystrekBeklager om jeg maser, er bare det at mannen kommer hjem kl 3, og jeg aner ikke om jeg skal si at jeg er gravid eller om jeg skal si at jeg spontanaborterte… Hadde gledet meg sånn til å si at jeg er gravid, så synes dette er litt trist… Men jeg tok ny nå, den ser sånn ut. Jeg blør litt enda og har fortsatt litt murringer. Hva tenker dere? Er det litt stigning eller minimalt? Bildet med tre stk på- den nederste er nå og de to øverste er i dag tidlig…
Tempen din da ? Gått ned enda ?
Ser sterkere ut. Men vanskelig å si om det er kjemisk eller om den vil utvikle segBeklager om jeg maser, er bare det at mannen kommer hjem kl 3, og jeg aner ikke om jeg skal si at jeg er gravid eller om jeg skal si at jeg spontanaborterte… Hadde gledet meg sånn til å si at jeg er gravid, så synes dette er litt trist… Men jeg tok ny nå, den ser sånn ut. Jeg blør litt enda og har fortsatt litt murringer. Hva tenker dere? Er det litt stigning eller minimalt? Bildet med tre stk på- den nederste er nå og de to øverste er i dag tidlig…
Støtter denne kommentarenSer sterkere ut. Men vanskelig å si om det er kjemisk eller om den vil utvikle seg
Jeg ser strek altså ! Men om den er grå eller rosa , det vet jeg ikkke og tempen din har jo ikke stupt endaJeg trenger serr flere øyne ….ser og ikke ser osv
Jeg ser noe, men veldig svakt, så tør ikke tippe verken det ene eller det andreJeg trenger serr flere øyne ….ser og ikke ser osv
Her ser jeg strek!Jeg trenger serr flere øyne ….ser og ikke ser osv
Den blir jo sterkere, blir den ikke det?Beklager om jeg maser, er bare det at mannen kommer hjem kl 3, og jeg aner ikke om jeg skal si at jeg er gravid eller om jeg skal si at jeg spontanaborterte… Hadde gledet meg sånn til å si at jeg er gravid, så synes dette er litt trist… Men jeg tok ny nå, den ser sånn ut. Jeg blør litt enda og har fortsatt litt murringer. Hva tenker dere? Er det litt stigning eller minimalt? Bildet med tre stk på- den nederste er nå og de to øverste er i dag tidlig…
Ser jo litt sånn ut, men den ble jo sterkere på likt med at jeg blødde, så kan jo være den er svakere i kveld, har sluttet å blø nå da, kanskje det er et godt tegn, håper det…Den blir jo sterkere, blir den ikke det?
Sniker fra uke 13, men jeg blødde litt i tide og utide med tredjemann… Gikk helt fint, så det kan gå fint Legen konkluderte vel med skjøre slimhinner, selv om det ikke var noe sengekos eller lignendeSer jo litt sånn ut, men den ble jo sterkere på likt med at jeg blødde, så kan jo være den er svakere i kveld, har sluttet å blø nå da, kanskje det er et godt tegn, håper det…
Tusen takk for betryggende ord!Sniker fra uke 13, men jeg blødde litt i tide og utide med tredjemann… Gikk helt fint, så det kan gå fint Legen konkluderte vel med skjøre slimhinner, selv om det ikke var noe sengekos eller lignende
Har du testet noe mer ? er så nysjerrigTusen takk for betryggende ord!
Tok denne i kveld, den er egentlig akkuray lik den jeg tok i dag tidlig… Hva tenker dere, er det for liten stigning, eller er det normalt?Har du testet noe mer ? er så nysjerrig
Den kl 19.00 er sterkere enn den tidligere på morgenen??? Men den du tok på dagen ser jeg tydelig har rosa strek. Denne der kl 19 ser grå ut ? Er den rosa i virkeligheten ?Tok denne i kveld, den er egentlig akkuray lik den jeg tok i dag tidlig… Hva tenker dere, er det for liten stigning, eller er det normalt?
Jaa den er kanskje litt sterkere ja den jeg tok midt på dagen er jo sterkere og rosa, den i kveld er ikke like rosa Trenger det å bety noe? Har hørt at flere har tatt test av samme urin og testene viser forskjellig Kanskje den viser sterkere enn den egentlig er?Den kl 19.00 er sterkere enn den tidligere på morgenen??? Men den du tok på dagen ser jeg tydelig har rosa strek. Denne der kl 19 ser grå ut ? Er den rosa i virkeligheten ?