Når hadde du el da? Kan det være festeblødning?Liten blødning idag. Da mister jeg jo håper helt..
Cd 29, jeg har aldri hatt 28dagers syklus..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når hadde du el da? Kan det være festeblødning?Liten blødning idag. Da mister jeg jo håper helt..
Cd 29, jeg har aldri hatt 28dagers syklus..
Der er det jeg ikke helt vet.. Det er sikkert mensen som kommer. Møkk..Når hadde du el da? Kan det være festeblødning?
Dette må vell være babystrek eller?Kan skyggestreker være så sterke?
Håper det Tar en ny litt senere, men de virker jo sterkere i dagDette må vell være babystrek eller?
Ser den jo kjempe godt
Føler jeg ser noe der! Det lignet litt på min jeg fikk i gårTok nye tester i morrest, men usikker om de er blenda eller skygger.
Dine streker er sterkere i dag enn i går iallefallHåper det Tar en ny litt senere, men de virker jo sterkere i dag
Skygger kan vet så sterke, og enda sterkereKan skyggestreker være så sterke?
Så du tror ikke det er babystreker?Skygger kan vet så sterke, og enda sterkere
Synes dette er sterkere enn såkalte skyggestreker! Jeg vil anse disse som positiveKan skyggestreker være så sterke?
Mye sterkere i dag!! Dette MÅ vær babystrekKan skyggestreker være så sterke?
Enig!Synes dette er sterkere enn såkalte skyggestreker! Jeg vil anse disse som positive
Kan dessverre ikke se skygger eller streker på disse :/Tok nye tester i morrest, men usikker om de er blenda eller skygger.
Er de grå eller rosa ?? Det har mye å si . Men jeg hadde ikke jublet før en digital sa gravid og eller du ser bedre stigning. Kan være det bare var mine øyne . Men jeg syns den så veldig lik ut enda som den gjorde igår ?Så du tror ikke det er babystreker?
Jeg syns kanskje det er en skygge på nedersteTok nye tester i morrest, men usikker om de er blenda eller skygger.
De er rosa på ekte, men ser jo grå ut på bilde Tenker jeg tar en til senere så får vi seEr de grå eller rosa ?? Det har mye å si . Men jeg hadde ikke jublet før en digital sa gravid og eller du ser bedre stigning. Kan være det bare var mine øyne . Men jeg syns den så veldig lik ut enda som den gjorde igår ?
Jeg hadde sterkere forje pp som jeg syns var rosa (og som samboer så, men jeg fikk bare nesten 1 døgn med lykke den kom natt til 9 dpo og forsvant på sagen 9 dpo.
Den stigningen ser jo veldig bra ut da!8, 9 og 10 dpo Som jeg ber om at dette skal gå bra!