❤️Ikm uke 12❤️

Da har jeg vært på butikken, UTEN å kjøpe tester. Jeg er jo egentlig skikkelig testetøs, men nå er det nesten så jeg ikke tør. Jeg har så mange symptomer at jeg liksom ikke vil vite hvis det bare er lureri.. Noen som kjenner seg igjen i det?

Da har jeg vært på butikken, UTEN å kjøpe tester. Jeg er jo egentlig skikkelig testetøs, men nå er det nesten så jeg ikke tør. Jeg har så mange symptomer at jeg liksom ikke vil vite hvis det bare er lureri.. Noen som kjenner seg igjen i det?
Kjenner meg igjen . Men samtidig denne gang så er jeg så sikker … så jeg ryker jo på en test fordeom og mister trua like fort som blenda svar dukker opp. Selvom det er veldig tidlig. Men jeg har lixom alle (nesten ingen). Symptomer . Men de de jeg har minner mer om gravide symptomer . Er så redd for å «jingse» noe :bag:

Hmmm, håper det jeg kjente var positivt . Fikk plutselig ett stikk som varte 3 sekunder i livmor ! Sterkt stikk . Nesten som bistikk inni der ! :o også små stikninger nå etterpå , på samme plass .

Jeg er et SVAAAAKT menneske :laughing002
Testene idag :joyful: om jeg bruker lommelykt får jeg se en strek på den siste , trur ikke jeg har det på de andre idag :happy090 men var vanskelig å få den skyggen på kamera :laughing002

Vedlegg

• IMG_3507.jpeg
    IMG_3507.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 81
Tok ny nå siden dere skimtet noe på de tidligere :bag: Hva tenker dere? Kan det bare være skyggestrek kanskje?

Vedlegg

• IMG_5227.jpeg
    IMG_5227.jpeg
    66,7 KB · Visninger: 117
  • IMG_5228.jpeg
    IMG_5228.jpeg
    68,8 KB · Visninger: 112
Blir spennende å se i morgen da❤️ Har fått noen sånne skyggstreker før på babyplan sine :bag:

Blir så skuffa av negative tester. Hvorfor vil man utsette seg for dette liksom? Enn om man bare kunna venta. Nå er jeg der at jeg legger meg alt for tidlig, hele uka, bare for å stå opp til ny dag. Klokka har bekka halv 10, sendte kvelden denne uka tror jeg :laughing021

Blir så skuffa av negative tester. Hvorfor vil man utsette seg for dette liksom? Enn om man bare kunna venta. Nå er jeg der at jeg legger meg alt for tidlig, hele uka, bare for å stå opp til ny dag. Klokka har bekka halv 10, sendte kvelden denne uka tror jeg :laughing021
Er enig der, MEN det kan jo hende man ser en skygge :happy090 Også er det selvkontrollen da . Den eiger jeg ikke :bag: det er jo avhengighetsskapende å teste . :happy090 jeg prøver legge meg tidligere for å våkne til ny dag, men da våkner jeg bare tidligere . Så ser lixom ikke vitsen der lenger

Denne pp føles veldig lik ut som pp 1 og pp 3 egentlig . Pp 1 ble kjemisk . Pp 3var ike noe . Spennende dette da
Hvilepulsen har sunket igjen , så jeg regner med den økte sånn pga tann smertene jeg hadde smertene idag er veldig lave . Så da får vi se om hvilepulsen øker igjen etterhvert :bag:

Samme her :laughing021 Gleder meg til å legge meg hver kveld nå, vil bare at det skal bli morgen:hilarious: Tar en ny test i morgen i 7-8 tiden

9dpo, tia går sakte. Vært oppe på do 2 ganger i natt, og sto opp kl 6 da jeg ikke fikk sove. Ellers ingen symptomer:confused005

Back
Topp