Håper vi begge får positiv i morgen!Dagens 4'dje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper vi begge får positiv i morgen!Dagens 4'dje
Syns babyplan slo svakere ut enn makesure nå når jeg tester Det er håp!Vanlig, er 8/9 dpo i dag
Da har du jo god tid igjen på degVanlig, er 8/9 dpo i dag
Jaa har jo det Hører bare alle andre som får positiv 8 og 9 DPO, så da føler jeg at jeg også burde det, men det er jo veldig tidlig daDa har du jo god tid igjen på deg
Kjenner meg igjen . Men samtidig denne gang så er jeg så sikker … så jeg ryker jo på en test fordeom og mister trua like fort som blenda svar dukker opp. Selvom det er veldig tidlig. Men jeg har lixom alle (nesten ingen). Symptomer . Men de de jeg har minner mer om gravide symptomer . Er så redd for å «jingse» noeDa har jeg vært på butikken, UTEN å kjøpe tester. Jeg er jo egentlig skikkelig testetøs, men nå er det nesten så jeg ikke tør. Jeg har så mange symptomer at jeg liksom ikke vil vite hvis det bare er lureri.. Noen som kjenner seg igjen i det?
Synes jeg skimter noeTok ny nå siden dere skimtet noe på de tidligere Hva tenker dere? Kan det bare være skyggestrek kanskje?
Syns jeg ser mer på denne enn de forjeTok ny nå siden dere skimtet noe på de tidligere Hva tenker dere? Kan det bare være skyggestrek kanskje?
Kan skimte noe derTok ny nå siden dere skimtet noe på de tidligere Hva tenker dere? Kan det bare være skyggestrek kanskje?
Er enig der, MEN det kan jo hende man ser en skygge Også er det selvkontrollen da . Den eiger jeg ikke det er jo avhengighetsskapende å teste . jeg prøver legge meg tidligere for å våkne til ny dag, men da våkner jeg bare tidligere . Så ser lixom ikke vitsen der lengerBlir så skuffa av negative tester. Hvorfor vil man utsette seg for dette liksom? Enn om man bare kunna venta. Nå er jeg der at jeg legger meg alt for tidlig, hele uka, bare for å stå opp til ny dag. Klokka har bekka halv 10, sendte kvelden denne uka tror jeg
Samme her Gleder meg til å legge meg hver kveld nå, vil bare at det skal bli morgen Tar en ny test i morgen i 7-8 tidenBlir så skuffa av negative tester. Hvorfor vil man utsette seg for dette liksom? Enn om man bare kunna venta. Nå er jeg der at jeg legger meg alt for tidlig, hele uka, bare for å stå opp til ny dag. Klokka har bekka halv 10, sendte kvelden denne uka tror jeg