❤️Ikm uke 12❤️

Klarte ikke å la være å ta i kveld også :laughing021 Teit å bli lei seg av at testen er blenda 7/8 dpo, men jeg blir jo det hahaha.. Håper på positiv i morgen ❤️

Vedlegg

• IMG_5193.jpeg
    IMG_5193.jpeg
    70,5 KB · Visninger: 71
Har ikke hatt tid til å følge med så mye her underveis i dag, men du verden, så mye gøy og spennende det var å lese igjennom her nå! Gratulerer til dere som allerede har fått positive tester! :joyful:

Jeg har hatt helt sinnsyke murringer/mensensmerter i mage og rygg i hele dag, måtte nettopp ta Paracet fordi det er så vondt :( Håper det er festesmerter…

Jeg har hatt helt sinnsyke murringer/mensensmerter i mage og rygg i hele dag, måtte nettopp ta Paracet fordi det er så vondt :( Håper det er festesmerter…
Har så menssmurringer selv , men føler jeg har det hver mnd å blir kokko snart :confused2 Tok en hcg og LH test og super blek LH og blenda hcg tja for tisse i morgen da . Håper det er spire smerter du har altså :Heartred

Vedlegg

• IMG_6018.jpeg
    IMG_6018.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 77
Dagens siste test :shy: Tatt etter å ha holdt meg i 4 timer ❤️ Den hadde et lite hakk på toppen med en krøll, krøllen ble også rååsa :hilarious: 2. urin, 3 timers og 4 timers fra topp og ned.
Uæææ! :woot: :woot::woot: eg som "aldri" e her inne lenger skulle berre innom dagboko, men augene falt på IKM 12 og eg funderte på om du kunne væra her inne allerede, tio flyr jo som kjent! Og så finner eg detta:woot: denna gangen MÅ det væra terminspira! Husk eg blei gravid på samme tidspunkt etter eg mista Neriah (termin 2 dagar imellom), og Romeo er jo her❤️❤️ redemption! :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Hei dere! Jeg er vanligvis litt flue på veggen her inne men nå følte jeg at jeg trengte litt innspill fra fler. For slikt resultat har jeg ikke hatt før. Er det fler som ser de hvite strekene? Hva betyr de? Defekt test? Dette er på tiden med make sure testene. Jeg er usikker på hvor i løypa jeg er siden jeg tok ut spiral 20. februar og startet blødning to dager etter. Vil tro jeg hadde EL omtrent 6./7. feb. Men er ikke hekt sikker..
20998E8E-F553-4BD3-9072-BD8F9199E328.jpeg

Idag ble jeg uvel av sårlukt på jobb, og det samme med en urinprøve jeg tok.. Torsten til kollegaen min lukta middag og det var ekkelt :think005 Sykepleier og luktsensitiv er litt dårlig kombinasjon Puppene er fortsatt helv... og murer til og fra i magen. Vært småkvalm hele dagen..
Huff, jobber i helsevesenet selv og vonde lukter sliter jeg skikkelig med noen ganger. Begynte da jeg var gravid første gang, men har liksom aldri helt kommet over det. Besvimte på bussen en gang fordi jeg prøvde å holde pusten fordi en person luktet skikkelig vondt :laughing001

Hei dere! Jeg er vanligvis litt flue på veggen her inne men nå følte jeg at jeg trengte litt innspill fra fler. For slikt resultat har jeg ikke hatt før. Er det fler som ser de hvite strekene? Hva betyr de? Defekt test? Dette er på tiden med make sure testene. Jeg er usikker på hvor i løypa jeg er siden jeg tok ut spiral 20. februar og startet blødning to dager etter. Vil tro jeg hadde EL omtrent 6./7. feb. Men er ikke hekt sikker.. Vis vedlegget 430496
jeg hadde hvite streker før jeg fikk skygger forje gang ❤️

Jeg drømte jeg tok ul av meg selv, og fant tvillinger :laughing002 Drømte mye mer, men det satte seg fast :shy:
Tempen forholder seg høy , var oppe å tisset 04.30 så nå skal jeg prøve holde meg en time til så jeg kan teste :shy: men får jo ikke sove da. Så blir en lang time dette :happy090

En dårlig natt, lite søvn, magesmerter, og en følelse av at noen kutter ene puppen med ostehøvel. Dagtid er formen fin, og ingen symptomer.
Negative tester her å.

Uæææ! :woot: :woot::woot: eg som "aldri" e her inne lenger skulle berre innom dagboko, men augene falt på IKM 12 og eg funderte på om du kunne væra her inne allerede, tio flyr jo som kjent! Og så finner eg detta:woot: denna gangen MÅ det væra terminspira! Husk eg blei gravid på samme tidspunkt etter eg mista Neriah (termin 2 dagar imellom), og Romeo er jo her❤️❤️ redemption! :smiley-angelic001:smiley-angelic001
@ElskerJesus♡ ❤️ Tusen, tusen takk ❤️ Jeg ber om at dette er den lille som skal komme og plastre sammen hjertene våre ❤️ Gud er god :smiley-angelic001

Back
Topp