❤️Ikm uke 12❤️

Ser nå på Premom testene mine at det egentlig ser ut som om jeg hadde eggløsning på tirsdag 5 mars istedenfor 6 mars :scratch om det stemmer, er jeg 8 dpo, vurderer å ta en ny test om en time:hilarious: Hva tenker dere om disse testene? Har liksom hørt at eggløsning skjer ca. 24 timer etter testen har to streker som er like sterke, andre sier eggløsning skjer 24 timer etter test streken er sterkere enn kontroll streken… vet ikke hva jeg skal tro

Vedlegg

• IMG_5186.png
    IMG_5186.png
    1,2 MB · Visninger: 50
Ser nå på Premom testene mine at det egentlig ser ut som om jeg hadde eggløsning på tirsdag 5 mars istedenfor 6 mars :scratch om det stemmer, er jeg 8 dpo, vurderer å ta en ny test om en time:hilarious: Hva tenker dere om disse testene? Har liksom hørt at eggløsning skjer ca. 24 timer etter testen har to streker som er like sterke, andre sier eggløsning skjer 24 timer etter test streken er sterkere enn kontroll streken… vet ikke hva jeg skal tro
Sitter i samme spm :bag: Hadde positiv eltest og topp 7 .negativ test fra 8. men den regner ikke 1 dpo før 9:shifty:
Så spm mitt er om jeg er 5 eller 6 dpo :shy: før diskusjonen som ble her inne . Regnet jeg 1 dag med negativ test etter positiv som 1 dpo :bag: er like forvirret :shy:

Sitter i samme spm :bag: Hadde positiv eltest og topp 7 .negativ test fra 8. men den regner ikke 1 dpo før 9:shifty:
Så spm mitt er om jeg er 5 eller 6 dpo :shy: før diskusjonen som ble her inne . Regnet jeg 1 dag med negativ test etter positiv som 1 dpo :bag: er like forvirret :shy:
Jaa, ikke så lett å forstå seg på! :dontknow

Har ikke hatt spotting så langt denne syklusen jeg heller
Mange som sliter etter vaksineringen . Jeg grua meg veldig til den vannscanningen, men den gikk smertefritt. Vi snakket om hund :laughing002 Fant to polypper oppi der . Så får time i uke 21 til å fjerne dem :arghh:
Å, kjedelig å vente! Men dere prøver i mellomtiden? Kanskje det går likevel? Kanskje min eggleder var litt tett da.. for jeg fikk skikkelig blodtrykksfall og kaldsvettet. måtte ligge på klinikken og hvile i 45min etterpå. Men har fått samme reaksjon en annen gang de skulle inn i livmor.

Eggløsning kan skje 24-36 timer etter topp. Jeg ville regnet 1 DPO fra 7. mars :Heartred

Vedlegg

• 20240313_090635.jpg
    20240313_090635.jpg
    553,4 KB · Visninger: 80
  • 20240313_090942.jpg
    20240313_090942.jpg
    524,1 KB · Visninger: 79
Ååå! Jeg er såå redd! Tenk om ❤️ Testa positivt nesten nøyaktig samme dag i fjor, når alt endte galt halvveis :sad010
Jeg ville sagt det er 100 prosent babystrek, hvertfall når alle tre har strek! Ååhh, men det betyr absolutt ikke at det går galt denne gangen!❤️

Har ikke hatt spotting så langt denne syklusen jeg heller

Å, kjedelig å vente! Men dere prøver i mellomtiden? Kanskje det går likevel? Kanskje min eggleder var litt tett da.. for jeg fikk skikkelig blodtrykksfall og kaldsvettet. måtte ligge på klinikken og hvile i 45min etterpå. Men har fått samme reaksjon en annen gang de skulle inn i livmor.
Mange opplever gu veldig forskjellig og hvis man kanskje ikke slapper av osv så kan man få bl.trykks fall . Ikke godt å si , men alle reagerer veldig forskjellig .

Jeg ville sagt det er 100 prosent babystrek, hvertfall når alle tre har strek! Ååhh, men det betyr absolutt ikke at det går galt denne gangen!❤️
Takk for gode ord, fine deg ❤️ Håper det er mange her inne som følger etter med positive tester, så mange navn jeg vil ha med videre ❤️

Forresten, noen som vet når tid november 2024 gruppen får sånn «tag»? Lurer sånn på hvordan den blir å se ut:hilarious:

Back
Topp