❤️Ikm uke 12❤️

Forresten, noen som vet når tid november 2024 gruppen får sånn «tag»? Lurer sånn på hvordan den blir å se ut:hilarious:
Det er når gruppen får skjult gruppe :) det er avhengig av et viss antall innlegg i gruppen (nå er det vel i underkant av 3000 innlegg, så spørs på hvor aktive folk er), så velger man navn og når man blir medlem av skjult gruppe får man banneren.

Det er når gruppen får skjult gruppe :) det er avhengig av et viss antall innlegg i gruppen (nå er det vel i underkant av 3000 innlegg, så spørs på hvor aktive folk er), så velger man navn og når man blir medlem av skjult gruppe får man banneren.
Takk for svar❤️

enig i at tiden går sakte … frem til 5 dpo syns jeg går relativt fort . Men fra da … så står tida stille :shifty:
er det noen som har no tips til no å se på ? Trur jeg har sett det som er å se :happy090

enig i at tiden går sakte … frem til 5 dpo syns jeg går relativt fort . Men fra da … så står tida stille :shifty:
er det noen som har no tips til no å se på ? Trur jeg har sett det som er å se :happy090
Har du sett love is blind? Helt hekta på det :hilarious: Ser også på Supernatural

Ååå! Jeg er såå redd! Tenk om ❤️ Testa positivt nesten nøyaktig samme dag i fjor, når alt endte galt halvveis :sad010
Samme her , testa positiv 19 mars i fjor og i kalenderen står det svak positiv den 13 mars . :nailbiting: Mange klemmer til deg :Heartred

Jeg hopper over i neste IKM-gruppe, fikk denne EL-testen i går som jeg tolker som positiv :D Og da blir IKM uke 13:) masse lykke til til alle i gruppen:)

Vedlegg

• IMG_0543.jpeg
    IMG_0543.jpeg
    2,8 MB · Visninger: 40
Idag ble jeg uvel av sårlukt på jobb, og det samme med en urinprøve jeg tok.. Torsten til kollegaen min lukta middag og det var ekkelt :think005 Sykepleier og luktsensitiv er litt dårlig kombinasjon Puppene er fortsatt helv... og murer til og fra i magen. Vært småkvalm hele dagen..

Her er det ingen symptomer. Var så vidt murringer, men er 7dpo og ingen murring i magen, ingen ømme pupper eller noe.
Denne pp er det kun følelser på villspor, føler meg syk men samtidig ikke. Føler ikke det klaffet denne pp av en merkelig grunn.

9DPO og skikkelig menssmurringer. Sporblødning på mårran og uggen kvalm .

Forbaskade lure symptomer altså .

Kom igjen jenter første test er innafor tiden og den andre etter en dusj . Digger analysene deres :confused2 :laughing002 Fortsatt 9DPO :bag:

Vedlegg

• IMG_6011.jpeg
    IMG_6011.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 95
  • IMG_6012.jpeg
    IMG_6012.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 99
Kom igjen jenter første test er innafor tiden og den andre etter en dusj . Digger analysene deres :confused2 :laughing002 Fortsatt 9DPO :bag:
Hmmm føler jeg skimter noe veldig svakt, kanskje den er sterkere i morgen tidlig❤️ Kan jo være skygge også, men håper det er babystrek❤️

Back
Topp