❤️Ikm uke 12❤️

I går var den store pms dagen her, aldri opplevd maken. Jeg er ikke plaget med slikt, men stakkar mannen som måtte holde ut med meg i går.
Jeg er zombie trøtt, sov flere dupper gjennom dagen. Trist,sint, frustrert, gråt, ler og alt samtidig :schocked028
Gikk bare å la meg før kl 8, siden jeg ikke så noen grunn til å være våken og eksistere lengre.
Håper på en bedre dag i dag, om ikke holder jeg senga i dag, for jeg giddet ikke omgåes folk i sånt humør:knegg:
Kjenner meg ikke selv igjen
Jeg er akkurat lik :laughing001 Fikk høre i går «du oppfører deg så rart» av mannen, det ble jeg skikkelig fornærma av!:hilarious:

Noen andre som kjenner på murringer/mensensmerter nå? Er 7 dpo i dag, men det startet 5/6 dpo

Ny dag, ny svak strek. Leste forum opp, og forum ned i går og leste at disse testene bruker en evighet på å bli sterkere, så skal dra å kjøpe andre merker i dag. Disse måler jo 25 mIU/ml, og er derfor ikke tidligtester.

Er bare 8 DPO i dag, så vi får se i ettermiddag! Av erfaring har jeg hatt mer HCG i blodet da, enn på morgenen.

Ser flere nevner symptomer, de eneste jeg har hatt er at jeg er ekstra trøtt og har mye murringer :happy:

Vedlegg

• IMG_5454.jpeg
    IMG_5454.jpeg
    915,2 KB · Visninger: 66
  • IMG_5482.jpeg
    IMG_5482.jpeg
    244,5 KB · Visninger: 68
  • IMG_5483.jpeg
    IMG_5483.jpeg
    193,1 KB · Visninger: 64
  • IMG_5484.jpeg
    IMG_5484.jpeg
    198,8 KB · Visninger: 67
Ny dag, ny svak strek. Leste forum opp, og forum ned i går og leste at disse testene bruker en evighet på å bli sterkere, så skal dra å kjøpe andre merker i dag. Disse måler jo 25 mIU/ml, og er derfor ikke tidligtester.

Er bare 8 DPO i dag, så vi får se i ettermiddag! Av erfaring har jeg hatt mer HCG i blodet da, enn på morgenen.

Ser flere nevner symptomer, de eneste jeg har hatt er at jeg er ekstra trøtt og har mye murringer :happy:
Ååhh gratulerer så mye!! ❤️❤️ Hvilken dpo begynte du å få murringer?

Tror ikke det er det, men ikke godt å si. Har vært til flere undersøkelser. Har også gjort vannskyllling. Gurimalla, det var ubehagelig!! Trodde jeg besvime. Hadde en cystste som sprakk for mange år siden, det var trolig derfor jeg også fikk en exu etter det igjen. Mine mellomblødninger kom etter koronavaksinering (men det kan jo være tilfledig).

Bra du fikk renset opp! Håper det gjør susen :) det passer jammen dårlig med reisende menn akkurat nå
Mange som sliter etter vaksineringen . Jeg grua meg veldig til den vannscanningen, men den gikk smertefritt. Vi snakket om hund :laughing002 Fant to polypper oppi der . Så får time i uke 21 til å fjerne dem :arghh:

9DPO og spotting/rosa på mårran :arghh: Jeg har ikke trua på noe festeblødning . Blenda test :confused: vet at det er tidlig altså . Fikk time til å fjerne polyppene i uke 21 :arghh: 100 år til .
Nå kjenner ikke jeg til de testene der, og vet ikke hvor streken skal være, men jeg føler jeg ser en svaaak strek??❤️ Eller nei, føler ikke, jeg SER! Du må ta ny!

Vedlegg

• IMG_5183.jpeg
    IMG_5183.jpeg
    403,3 KB · Visninger: 86
Tempen inatt trur jeg ikke er til å stole på, etter jeg trakk tanna igår, har det kjennes ut som en trailer har kjørt på kjeven min . Så jeg har våknet en gang hver time inatt , prøver ta så lite smertestillende som mulig :bag: halv 7 måtte jeg ta smertestillende..

5 dpo, røyk på en test !
Ømme pupper , sterkere luktesans , og tappen er vendt bakover . Det er de symptomer jeg har.
Var kvalm inatt, og på morgenen, men usikker på om det skyldes munnen eller no annet:shy:

Vedlegg

• IMG_3436.jpeg
    IMG_3436.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 56
  • IMG_3444.jpeg
    IMG_3444.jpeg
    647 KB · Visninger: 52
7 dpo, negativ enda :laughing001

Vedlegg

• IMG_5178.jpeg
    IMG_5178.jpeg
    55,2 KB · Visninger: 54
  • IMG_5184.jpeg
    IMG_5184.jpeg
    281,9 KB · Visninger: 54
Nå kjenner ikke jeg til de testene der, og vet ikke hvor streken skal være, men jeg føler jeg ser en svaaak strek??❤️ Eller nei, føler ikke, jeg SER! Du må ta ny!
Oj ja den ser jeg også . Jeg får ikke til å endre bilde sånn :nailbiting: Jeg skal snart tisse igjen . Heldigvis eller kanskje uheldigvis har jeg fri testen av uka ….tisse i ett sett haha

Samme test og begge innen tiden kanskje 15 sek over på nr 2. kan ikke se noe på kaffe urin :confused013
Det er fortsatt veldig tidlig, og er kanskje ikke det lureste å bruke utvannet kaffe urin :laughing021 Den er kanskje sterkere i kveld/imorgen! Men kan jo ha vært en skyggestrek også…❤️

Back
Topp