❤️Ikm uke 12❤️

Synes d kan se ut som en skygge.
Er bare 6dpo, så Ikke noe håp enda, alt for tidlig, men måtte bare dempe testetrangen.
Kan det hende du hadde eggløsning dagen før du trodde da kanskje? At du er 7 dpo? :scratch Synes liksom den så ut som babystrek :bag:❤️

Fikk peak tidlig på morgenen cd14, og svakere tester utover dagen, så da regner iallefall premon el på cd 15 og 1dpo cd 16. Så da er det 6dpo i dag.

Da var vi her igjen!! Nå har du bare to sykluser igjen så har jeg termin! Heia heia❤️ Synes syklusene dine går fortere enn ukene mine :hilarious: Liker å følge med på deg, har liksom bare deg jeg følger med på:excited001:bag:
Så hyggelig å høre :Heartred Det er så kjipt at to terminer har gått fra meg november 23 og februar .Håper spira sitter snart :Heartredtil og med jeg synes det går fort , men samtidig trått . Tenk at det er to sykluser igjen på deg . Milde måne :Heartred

Har du testet i dag?❤️
Jepp 8DPO hva ser du ? Hehe ser egentlig en vannrett strek . Haha men la til feil bilde , dette var etter tiden . Neste er rett

Vedlegg

• IMG_5945.jpeg
    IMG_5945.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 90
  • IMG_5944.jpeg
    IMG_5944.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 94
Jepp 8DPO hva ser du ? Hehe ser egentlig en vannrett strek . Haha men la til feil bilde , dette var etter tiden . Neste er rett
Jeg føler kanskje jeg ser en svaaak strek på bilde nr 2, men er jo veldig tidlig enda, vil ikke gi forhåpninger om det er en skyggestrek heller :bag: ❤️

Ønskebaby24 - 31 - B3 - PP1 - EL ca. 05.03 - IKM 18.03

Vi har hatt pause i noen måneder nå, da det har vært hektisk med mye sykdom hos de små etter jul. Så, da starter jeg på PP1 igjen nå!
Ikke prøvd så veldig iherdig, men sjansen er der absolutt.

7 DPO i dag, første testdag i morgen, 8 DPO. Det var da jeg fikk positiv test med barn nr. 2 :Heartred

Gleder meg til å forhåpentligvis se masse fine positive tester fremover!

Ser testetøsene er sluppet løs ! Bare 2 dager igjen på meg :shy:
Foreløbig har hvilepulsen min økt siste døgnet fra 63-73.
Og «blåmerke pupper» er tilbake .
Luktesansen min er også kommet på topp.
Men har ikke fler symptomer. Hadde stikninger i livmor området tidligere idag . Omtrent samme tid som forje pp, men varte mye kortere.
Og en tann mindre :excited001 trur ikke det er et symptom! Men det er vertfall noe av det som foregår i mitt liv :happy090

Så hyggelig å høre :Heartred Det er så kjipt at to terminer har gått fra meg november 23 og februar .Håper spira sitter snart :Heartredtil og med jeg synes det går fort , men samtidig trått . Tenk at det er to sykluser igjen på deg . Milde måne :Heartred
Synes disse siste ukene er kjempe kjedelige! Har så lyst på baby nå :Heartblue Vil ha kroppen tilbake og vil ut å trille tur, er så glatt og trenger en vogn å holde meg fast i:hilarious: Er 31+5 nå! Føler på meg at du når det nå før jeg føder:joyful:

Back
Topp