Men det ser jo faktisk ut som en strek?? Hvor mange dpo?Sprakk jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det ser jo faktisk ut som en strek?? Hvor mange dpo?Sprakk jeg også
Er det synsbedrag, eller ser jeg noe her??Sprakk jeg også
Kan det hende du hadde eggløsning dagen før du trodde da kanskje? At du er 7 dpo? Synes liksom den så ut som babystrekSynes d kan se ut som en skygge.
Er bare 6dpo, så Ikke noe håp enda, alt for tidlig, men måtte bare dempe testetrangen.
Får teste igjen i morgenKan det hende du hadde eggløsning dagen før du trodde da kanskje? At du er 7 dpo? Synes liksom den så ut som babystrek
Jaa, det blir spennende Var det vanlig eller tidlig test du tok?Får teste igjen i morgen
Har du testet i dag?Begynner 8DPO aldri før . Så i morgen
Så hyggelig å høre Det er så kjipt at to terminer har gått fra meg november 23 og februar .Håper spira sitter snart til og med jeg synes det går fort , men samtidig trått . Tenk at det er to sykluser igjen på deg . Milde måneDa var vi her igjen!! Nå har du bare to sykluser igjen så har jeg termin! Heia heia Synes syklusene dine går fortere enn ukene mine Liker å følge med på deg, har liksom bare deg jeg følger med på
Jepp 8DPO hva ser du ? Hehe ser egentlig en vannrett strek . Haha men la til feil bilde , dette var etter tiden . Neste er rettHar du testet i dag?
Hmm nei ser ingenting enda dessverre, men det er fortsatt veldig tidlig da! Når har du testet positivt før?Jepp 8DPO hva ser du ? Hehe
Vanlig. Trodde jeg hadde 1 tidlig igjen, men nei.Jaa, det blir spennende Var det vanlig eller tidlig test du tok?
Jeg føler kanskje jeg ser en svaaak strek på bilde nr 2, men er jo veldig tidlig enda, vil ikke gi forhåpninger om det er en skyggestrek hellerJepp 8DPO hva ser du ? Hehe ser egentlig en vannrett strek . Haha men la til feil bilde , dette var etter tiden . Neste er rett
Så tidlig tenker du ? , bare 9DPO og 12DPO som jeg husker . Så hvert forskjellig hos meg .Hmm nei ser ingenting enda dessverre, men det er fortsatt veldig tidlig da! Når har du testet positivt før?
Haha ja det er tidlig , jeg også føøøøler hahaJeg føler kanskje jeg ser en svaaak strek på bilde nr 2, men er jo veldig tidlig enda, vil ikke gi forhåpninger om det er en skyggestrek heller
Syns jeg kan se noe på nr 2 om jeg prøver hardtJepp 8DPO hva ser du ? Hehe ser egentlig en vannrett strek . Haha men la til feil bilde , dette var etter tiden . Neste er rett
Synes disse siste ukene er kjempe kjedelige! Har så lyst på baby nå Vil ha kroppen tilbake og vil ut å trille tur, er så glatt og trenger en vogn å holde meg fast i Er 31+5 nå! Føler på meg at du når det nå før jeg føderSå hyggelig å høre Det er så kjipt at to terminer har gått fra meg november 23 og februar .Håper spira sitter snart til og med jeg synes det går fort , men samtidig trått . Tenk at det er to sykluser igjen på deg . Milde måne
Jeg har bare fått positiv 9/10 dpo, ikke hørt om så mange som har fått positiv 8 dpoSå tidlig tenker du ? , bare 9DPO og 12DPO som jeg husker . Så hvert forskjellig hos meg .