Nå må jeg spørre , hvorfor har du den berømte tieren ? Nå har jeg lurt på det siden i desember .. da jeg så den første gang5DPO og venter til 8 med testing , da er tiern klar jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå må jeg spørre , hvorfor har du den berømte tieren ? Nå har jeg lurt på det siden i desember .. da jeg så den første gang5DPO og venter til 8 med testing , da er tiern klar jenter
HahahaVar den blenda eller
Det er det jeg ikke vet, men mistenker el var lørdag eller søndag forrige ukeHahaha Hvor mange DPO? Jeg starter nok å teste 6 DPO kjenner jeg meg selv rett
Jeg og!Nå må jeg spørre , hvorfor har du den berømte tieren ? Nå har jeg lurt på det siden i desember .. da jeg så den første gang
Helt enig .. holdte pokker meg på å ryke på en test allerede Men det er jo ingen vits ! Og jeg vet det . Så må jeg tisse så må jeg bare løpe å tisse før tanken om en test faller mer inn jeg fatter ikke jeg har såååå lite selvkontroll når det gjeldet tester at det er stygtDet er pining å være i dpo land, alt jeg tenker på er å teste, teller ned dagene til jeg er 9 dpo
Hahaha Hvor mange DPO er du?Helt enig .. holdte pokker meg på å ryke på en test allerede Men det er jo ingen vits ! Og jeg vet det . Så må jeg tisse så må jeg bare løpe å tisse før tanken om en test faller mer inn jeg fatter ikke jeg har såååå lite selvkontroll når det gjeldet tester at det er stygt
2 dager siden topp og negativ test etter det … men temphoppet kom ikke før idag . Så 1 dpo ca da Men glemmer det litt når jeg skal tisseHahaha Hvor mange DPO er du?
Vet du det er rent tilfeldig Jeg skjønte ikke alle testene med ringer som lå ute. Hva er greia lissom så fant jeg ut at det var fokus . Så lå den tiern på badet , aner ikke hvem det er sin heller . Men den er hellig blitt samboern skulle ha en tier til bilvask her og spurte om jeg hadde …NEI NEI sa jeg , ikke faen hehe. Også har det blitt en greie her inne da . Mange kjenner meg igjen med tiern osvNå må jeg spørre , hvorfor har du den berømte tieren ? Nå har jeg lurt på det siden i desember .. da jeg så den første gang
Kult ! Skjønner den 10-eren er hellig da Må prøve det denne ppVet du det er rent tilfeldig Jeg skjønte ikke alle testene med ringer som lå ute. Hva er greia lissom så fant jeg ut at det var fokus . Så lå den tiern på badet , aner ikke hvem det er sin heller . Men den er hellig blitt samboern skulle ha en tier til bilvask her og spurte om jeg hadde …NEI NEI sa jeg , ikke faen hehe. Også har det blitt en greie her inne da . Mange kjenner meg igjen med tiern osv
Her har jeg lagt testene i kjellerboden, da rekker/orker jeg ikke henteHelt enig .. holdte pokker meg på å ryke på en test allerede Men det er jo ingen vits ! Og jeg vet det . Så må jeg tisse så må jeg bare løpe å tisse før tanken om en test faller mer inn jeg fatter ikke jeg har såååå lite selvkontroll når det gjeldet tester at det er stygt
Så smart problemet mitt er at jeg har tissekoppene mine på badet . Så hvis jeg plutselig bestemmer meg for å ta en test, så kan jeg bare ta koppen meeeen .. tenker det er alt for tidlig enda så får vi se om jeg klarer holde det dåne i 4 dager til vertfalltHer har jeg lagt testene i kjellerboden, da rekker/orker jeg ikke hente
Sånn mine var forje pp det , det er skikkelig ubehagelig . Det var nokk kjemisk . Håpe det er mer positivt for degAssa, puppene mine, de er altså såå vonde, og har vært det siden onsdag eller noe. Det er jo ALDRI så vonde før et par tre dager før mensen. De føles ut som svære blåmerker, de føles nesten syke ut
Samme her! Blir fornærmet for ingenting nå Jaa jeg også, men prøver å ikke tenke for mye, er så redd for å bli skuffaNå har det gode humøret og energien min forsvunnet
Sover 1 t om dagen .. og sover hele natten . (Foreløbig)
Etter jeg hadde middags luren før middag idag så forsvant all min glad-het så jeg er bare muggen og vil være for meg selv godt vi har stort hus med 2 stuer . Så jeg kan være helt for meg selv
Jeg har egentlig ganske tru på denne pp .. mye mer enn de andre pp . Så får vi se da , hvor lenge den trua holder seg
Ja, jeg også..veldig ..Samme her! Blir fornærmet for ingenting nå Jaa jeg også, men prøver å ikke tenke for mye, er så redd for å bli skuffa
Sitter i samme båt. Lyst å teste i dag 5dpo, men er jo alt for tidligHvor mange dpo begynner dere alle å teste? Er 5 dpo nå og vet ikke om jeg klarer vente lenger enn 6 dpo