❤️Ikm uke 12❤️

Det er pining å være i dpo land, alt jeg tenker på er å teste, teller ned dagene til jeg er 9 dpo:banghead:

Det er pining å være i dpo land, alt jeg tenker på er å teste, teller ned dagene til jeg er 9 dpo:banghead:
Helt enig .. holdte pokker meg på å ryke på en test allerede :wideyed: Men det er jo ingen vits ! Og jeg vet det . Så må jeg tisse så må jeg bare løpe å tisse før tanken om en test faller mer inn :shy: jeg fatter ikke jeg har såååå lite selvkontroll når det gjeldet tester at det er stygt :sorry:

Helt enig .. holdte pokker meg på å ryke på en test allerede :wideyed: Men det er jo ingen vits ! Og jeg vet det . Så må jeg tisse så må jeg bare løpe å tisse før tanken om en test faller mer inn :shy: jeg fatter ikke jeg har såååå lite selvkontroll når det gjeldet tester at det er stygt :sorry:
Hahaha :laughing021 Hvor mange DPO er du?❤️

Nå må jeg spørre , hvorfor har du den berømte tieren ? Nå har jeg lurt på det siden i desember .. da jeg så den første gang :happy090
Vet du det er rent tilfeldig :laughing001 Jeg skjønte ikke alle testene med ringer som lå ute. Hva er greia lissom :laughing021 så fant jeg ut at det var fokus . Så lå den tiern på badet , aner ikke hvem det er sin heller . Men den er hellig blitt :laughing002 samboern skulle ha en tier til bilvask her og spurte om jeg hadde …NEI NEI sa jeg , ikke faen hehe. Også har det blitt en greie her inne da . Mange kjenner meg igjen med tiern osv :Heartred

Vet du det er rent tilfeldig :laughing001 Jeg skjønte ikke alle testene med ringer som lå ute. Hva er greia lissom :laughing021 så fant jeg ut at det var fokus . Så lå den tiern på badet , aner ikke hvem det er sin heller . Men den er hellig blitt :laughing002 samboern skulle ha en tier til bilvask her og spurte om jeg hadde …NEI NEI sa jeg , ikke faen hehe. Også har det blitt en greie her inne da . Mange kjenner meg igjen med tiern osv :Heartred
Kult ! Skjønner den 10-eren er hellig da :smug:Må prøve det denne pp :hilarious:

Her har jeg lagt testene i kjellerboden, da rekker/orker jeg ikke hente :rolleyes:

tHer har jeg lagt testene i kjellerboden, da rekker/orker jeg ikke hente :rolleyes:
Så smart:laughing002 problemet mitt er at jeg har tissekoppene mine på badet . Så hvis jeg plutselig bestemmer meg for å ta en test, så kan jeg bare ta koppen :excited001 meeeen .. tenker det er alt for tidlig enda så får vi se om jeg klarer holde det dåne i 4 dager til vertfall :happy090

Haha drømmingen har begynt . Hadde syyyykt mange blodigler på meg . Og når man dro de ut var det en kombo av reker og skorpion :laughing025ikkke små heller lixom .. vertfall 10 cm store:dance018

Eneste forskjellen nå fra tidligere er at jeg har sovet godt .
Og føler meg faktisk våken.gjort det siden eggløsning, pleier være energiløs etter el:hilarious:

Assa, puppene mine, de er altså såå vonde, og har vært det siden onsdag eller noe. Det er jo ALDRI så vonde før et par tre dager før mensen. De føles ut som svære blåmerker, de føles nesten syke ut :arghh:

Assa, puppene mine, de er altså såå vonde, og har vært det siden onsdag eller noe. Det er jo ALDRI så vonde før et par tre dager før mensen. De føles ut som svære blåmerker, de føles nesten syke ut :arghh:
Sånn mine var forje pp det , det er skikkelig ubehagelig . Det var nokk kjemisk . Håpe det er mer positivt for deg ❤️

Nå har det gode humøret og energien min forsvunnet :excited001
Sover 1 t om dagen .. og sover hele natten . (Foreløbig)
Etter jeg hadde middags luren før middag idag så forsvant all min glad-het :happy090 så jeg er bare muggen og vil være for meg selv:bag: godt vi har stort hus med 2 stuer . Så jeg kan være helt for meg selv :laughing002

Jeg har egentlig ganske tru på denne pp .. mye mer enn de andre pp . Så får vi se da , hvor lenge den trua holder seg ❤️

Nå har det gode humøret og energien min forsvunnet :excited001
Sover 1 t om dagen .. og sover hele natten . (Foreløbig)
Etter jeg hadde middags luren før middag idag så forsvant all min glad-het :happy090 så jeg er bare muggen og vil være for meg selv:bag: godt vi har stort hus med 2 stuer . Så jeg kan være helt for meg selv :laughing002

Jeg har egentlig ganske tru på denne pp .. mye mer enn de andre pp . Så får vi se da , hvor lenge den trua holder seg ❤️
Samme her! Blir fornærmet for ingenting nå :laughing021 Jaa jeg også, men prøver å ikke tenke for mye, er så redd for å bli skuffa :banghead:

Hvor mange dpo begynner dere alle å teste? :laughing002 Er 5 dpo nå og vet ikke om jeg klarer vente lenger enn 6 dpo:laughing001

Back
Topp