❤️Ikm uke 12❤️

Voldsomt temp hopp :laughing021

Vedlegg

• IMG_5765.jpeg
    IMG_5765.jpeg
    1 MB · Visninger: 36
3 dpo i dag, og begge appene er enige med meg om når el var :love017

Vedlegg

• Screenshot_20240308_074442_FF App.jpg
    Screenshot_20240308_074442_FF App.jpg
    295,2 KB · Visninger: 31
Min trmping gikk jo vest . Denne pp å . Skal tempe 04.30 da jeg har våknet hver dag før eggløsning ble Høy på monitor .
Men etter det våknet jeg mellom 0100-0300 siste 2 dager . Sovnet 12.00 igår. våknet 0200 og temp var 36.37 hadde allikavel klokke på 04.30 den var 36.22 hvem bør jeg bruke ?

Haha, jeg er så teit, røyk på første test idag :think005 5-6 isj dpo. Jeg hadde lovet meg å ikke teste før til onsdag neste uke, men jeg kan ikke stole på meg selv. NÅ skal jeg prøve å ikke teste før onsdag neste uke. Testen var selvfølgelig negativ :pompus:

Haha, jeg er så teit, røyk på første test idag :think005 5-6 isj dpo. Jeg hadde lovet meg å ikke teste før til onsdag neste uke, men jeg kan ikke stole på meg selv. NÅ skal jeg prøve å ikke teste før onsdag neste uke. Testen var selvfølgelig negativ :pompus:
Haha sitter i samme tankene . At jeg vertfall burde holde til 9 dpo . Men kjenner jeg meg selv rett ryker jeg på første rundt 5-6 dpo :bag:

Min trmping gikk jo vest . Denne pp å . Skal tempe 04.30 da jeg har våknet hver dag før eggløsning ble Høy på monitor .
Men etter det våknet jeg mellom 0100-0300 siste 2 dager . Sovnet 12.00 igår. våknet 0200 og temp var 36.37 hadde allikavel klokke på 04.30 den var 36.22 hvem bør jeg bruke ?
Jeg hadde tatt den sist , å latt det gå . Tempen min var sky høy idag , men vi hadde brått sex i natt tidlig natt :laughing021 Så sikkert derfor jeg var heit .

Jeg er skikkelig forvirret jeg etter samtalen her inne om når 1 dpo er :wacky: Jeg har hatt negative eltester siden igår kveld . Og hadde fin topp .
Masse elsmerter igår . Idag har jeg mens murringer . Følte meg «støl» i magen igår kveld .
Men er jeg da 1 dpo idag ? Eller imorgen :laughing021
Tempen er jo ikke høyere enda . Men den stiger ikke før eggløsningen har vært og det er for sent utifra det det står på nett .
haha lærer noe nytt hver gang om de samme tingene :joyful: Somregel har tempen min gått opp dagen etter negativ test :wideyed:
tempen siste 3 dagene kan jeg ikke helt stole på heller, føler jeg :bag:

Ville nok tatt 36.22 ❤️

Gratulerer damer :Heartred

2.dpo i dag og når jeg var på do på var det brunt/rosa på papiret. Spotting, regner med det kommer etter el? Ikke opplevd før

2.dpo i dag og når jeg var på do på var det brunt/rosa på papiret. Spotting, regner med det kommer etter el? Ikke opplevd før
Jeg har hørt at det kan komme i sammenheng med eggløsning hvertfall :scratch

Har ikke opplevd det selv, men har sett andre her på forumet har kommentert at de har vært ekstra fruktbare når de har hatt blødning i forbindelse med eggløsning, så håper det er et godt tegn for deg! Kanskje det var gullegget som slapp? :woot:

Back
Topp