Da har jeg hatt en finfin topp i 16.00 tiden, og fått negativ test igjen nå . Så da satser jeg på temp stigning imorgen og 1 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha sitter i samme tankene . At jeg vertfall burde holde til 9 dpo . Men kjenner jeg meg selv rett ryker jeg på første rundt 5-6 dpoHaha, jeg er så teit, røyk på første test idag 5-6 isj dpo. Jeg hadde lovet meg å ikke teste før til onsdag neste uke, men jeg kan ikke stole på meg selv. NÅ skal jeg prøve å ikke teste før onsdag neste uke. Testen var selvfølgelig negativ
Jeg hadde tatt den sist , å latt det gå . Tempen min var sky høy idag , men vi hadde brått sex i natt tidlig natt Så sikkert derfor jeg var heit .Min trmping gikk jo vest . Denne pp å . Skal tempe 04.30 da jeg har våknet hver dag før eggløsning ble Høy på monitor .
Men etter det våknet jeg mellom 0100-0300 siste 2 dager . Sovnet 12.00 igår. våknet 0200 og temp var 36.37 hadde allikavel klokke på 04.30 den var 36.22 hvem bør jeg bruke ?
Da tar jeg den siste.. trur jegJeg hadde tatt den sist , å latt det gå . Tempen min var sky høy idag , men vi hadde brått sex i natt tidlig natt Så sikkert derfor jeg var heit .
OiiVoldsomt temp hopp
Ville nok tatt 36.22Min trmping gikk jo vest . Denne pp å . Skal tempe 04.30 da jeg har våknet hver dag før eggløsning ble Høy på monitor .
Men etter det våknet jeg mellom 0100-0300 siste 2 dager . Sovnet 12.00 igår. våknet 0200 og temp var 36.37 hadde allikavel klokke på 04.30 den var 36.22 hvem bør jeg bruke ?
GratulererGratulerer så mye med kvinnedagen damer Vi er ganske utrolige
Jeg har hørt at det kan komme i sammenheng med eggløsning hvertfallGratulerer damer
2.dpo i dag og når jeg var på do på var det brunt/rosa på papiret. Spotting, regner med det kommer etter el? Ikke opplevd før
Jeg også Men ikke så kort etter elJeg har hørt at det kan komme i sammenheng med eggløsning hvertfall
Gratulerer, ja! Fytti steike så mye bra kvinner som finnes i verden! Bare her på forumet ser man hvor mye vi kvinner tåler, både fysisk og psykisk!Gratulerer så mye med kvinnedagen damer Vi er ganske utrolige
Har hørt at det kan skje når selve eggløsningen skjer, men dette er jo to dager etter, men kan jo være det kan ta litt tid før det «kommer ut» ogsåJeg også Men ikke så kort etter el
Har ikke opplevd det selv, men har sett andre her på forumet har kommentert at de har vært ekstra fruktbare når de har hatt blødning i forbindelse med eggløsning, så håper det er et godt tegn for deg! Kanskje det var gullegget som slapp?Gratulerer damer
2.dpo i dag og når jeg var på do på var det brunt/rosa på papiret. Spotting, regner med det kommer etter el? Ikke opplevd før