❤️Ikm uke 12❤️

altså du fikk første positive test 4.5 . Og holdt seg positiv til igår kveld . Etter første positive test skjer eggløsning 24-48 timer etter . Og når du da får negativ test etter 24+ timer fra første test . Så mente jeg eggløsning var..
Har du hatt temp hopp.. haha får ikke sove igjen jeg nå når hue begynner trimme på morgenen

En dag etter negativ eller en dag etter positiv?❤️
Svarte deg glemte bare tagge deg
Jeg har kort topp, ifølge Premom skal jeg få positiv test idag . Og da er eggløsning imorgen .

Vedlegg

• IMG_3261.png
    IMG_3261.png
    996,1 KB · Visninger: 31
Nei , så vidt jeg vet så er den ikke det . Hos meg hadde det slept en dag etter . Idag spratt tempen opp . Og el lotion kom .
Men jeg har alltid lurt på hormon mengde som slår ut på de el testene . Vi får sikkert noe mer fansy på markede om noen år hehe
Egget ditt begynte jo rulle 4, for når tempen har økt har eggløsning allerede vært ❤️
Men skal lese på dette for å være sikker igjen etterpå. Men jeg er veldig sikkker på at når temp hopper har el vært altså :dontknow Og det stemmer med din negative test 4.5 men positiv 3.5

Hjelp til å tolke? Er el i dag? Jeg temper ikke.
Jeg hadd toppen på morgenen i går. La inn aksjer i går, å legger sikkert inn i dag også for sikkerhets skyld.

Vedlegg

• Screenshot_20240306_083023_Premom.jpg
    Screenshot_20240306_083023_Premom.jpg
    438,5 KB · Visninger: 39
Hjelp til å tolke? Er el i dag? Jeg temper ikke.
Jeg hadd toppen på morgenen i går. La inn aksjer i går, å legger sikkert inn i dag også for sikkerhets skyld.
Temper du ? Vil si utifra dine tester at eggløsningen mulig skjer idag ? Den så ikke helt negativ ut enda . Legger ved dette bildet igjen . Så ser du når etter peak el er
Mulig jeg tar helt feil også . Meb skal lese mer på det . Må bare stå opp først

Vedlegg

• IMG_3261.png
    IMG_3261.png
    996,1 KB · Visninger: 27
Monitor sa fortsatt bare høy . Redd den ikke finner Max denne pp også. Våknet 2 timer før jeg skulle tempe idag . Den tempen var høyere . Så tempen igjen neste gang jeg våknet , den var enda høyere :wideyed: men bruker første temp som var nærmest da jeg skulle tempet.
Og el testen idag er høy men ikke positiv . Den steg raskt igår kveld. Så er spent på neste test idag . Kanskje jeg har treg oppbygging denne pp . Huff , blir en lang pp dette da :wacky:

Vedlegg

• IMG_3264.jpeg
    IMG_3264.jpeg
    536,7 KB · Visninger: 28
Temper du ? Vil si utifra dine tester at eggløsningen mulig skjer idag ? Den så ikke helt negativ ut enda . Legger ved dette bildet igjen . Så ser du når etter peak el er
Mulig jeg tar helt feil også . Meb skal lese mer på det . Må bare stå opp først
Så med trøtte øyne. Syns den ser negativ ut . Og at el har skjedd hos deg også :joyful: Men . Som sagt kan hende jeg bare tar veldig feil her

Skal ikke tempen stige??? :(

Vedlegg

• IMG_5098.png
    IMG_5098.png
    299,5 KB · Visninger: 35
Så med trøtte øyne. Syns den ser negativ ut . Og at el har skjedd hos deg også :joyful: Men . Som sagt kan hende jeg bare tar veldig feil her
Ja,jeg tolker dagens som negativ selv om streken er sterk, den er er ikke like sterk på k-strek iallefall.
Men legger inn litt kos ikveld også to be safe :laughing001

Jeg er nok i dpo land, og at EL var en eller annen gang i helgen. Er på cd 19. Ser appen lå inne med 33 dagers syklus, men det var etter kjemisk i januar, da hadde jeg 33 dager. Vanligvis har jeg 31 dager syklus. Har fått ømme bryster, og er forstoppet, samt uvi, så livet smiler :dead: Så da har jeg kanskje ikm mandag i uke 12 isj. Henger her med dere uansett :happy:

jeg skjønner ingen ting . Smile reader mener jeg har hatt eggløsning idag . Men ingen tester har vært helt positive :dontknow Men testene nå er jo helt lave :wideyed: det kan kun stemme og eggløsning toppen var inatt. Men jeg vil ikkke tru det heller
Jeg gleder meg til å legge meg så jeg kan tempe! :laughing021 Vertfall når tempen både igår og idag har vært høyere :bag:

Vedlegg

• IMG_3319.jpeg
    IMG_3319.jpeg
    573,8 KB · Visninger: 42
jeg skjønner ingen ting . Smile reader mener jeg har hatt eggløsning idag . Men ingen tester har vært helt positive :dontknow Men testene nå er jo helt lave :wideyed: det kan kun stemme og eggløsning toppen var inatt. Men jeg vil ikkke tru det heller
Jeg gleder meg til å legge meg så jeg kan tempe! :laughing021 Vertfall når tempen både igår og idag har vært høyere :bag:
Hahaha ja samme her, vil egentlig bare legge meg så jeg kan tempe :laughing021 Håper sånn at den er høy i morgen.. Er så redd for at kroppen min ikke fikk til eggløsning, det kan jo skje selv om alle testene er positive…

Back
Topp