jeg har veldig kort lilla /høy før den blir negativ . Så oftest en dag etter negativ blir det da.En dag etter negativ eller en dag etter positiv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har veldig kort lilla /høy før den blir negativ . Så oftest en dag etter negativ blir det da.En dag etter negativ eller en dag etter positiv?
Svarte deg glemte bare tagge degEn dag etter negativ eller en dag etter positiv?
Egget ditt begynte jo rulle 4, for når tempen har økt har eggløsning allerede værtNei , så vidt jeg vet så er den ikke det . Hos meg hadde det slept en dag etter . Idag spratt tempen opp . Og el lotion kom .
Men jeg har alltid lurt på hormon mengde som slår ut på de el testene . Vi får sikkert noe mer fansy på markede om noen år hehe
Temper du ? Vil si utifra dine tester at eggløsningen mulig skjer idag ? Den så ikke helt negativ ut enda . Legger ved dette bildet igjen . Så ser du når etter peak el erHjelp til å tolke? Er el i dag? Jeg temper ikke.
Jeg hadd toppen på morgenen i går. La inn aksjer i går, å legger sikkert inn i dag også for sikkerhets skyld.
Så med trøtte øyne. Syns den ser negativ ut . Og at el har skjedd hos deg også Men . Som sagt kan hende jeg bare tar veldig feil herTemper du ? Vil si utifra dine tester at eggløsningen mulig skjer idag ? Den så ikke helt negativ ut enda . Legger ved dette bildet igjen . Så ser du når etter peak el er
Mulig jeg tar helt feil også . Meb skal lese mer på det . Må bare stå opp først
Du har nok el i dag, så stiger tempen i morgenSkal ikke tempen stige???
Ja,jeg tolker dagens som negativ selv om streken er sterk, den er er ikke like sterk på k-strek iallefall.Så med trøtte øyne. Syns den ser negativ ut . Og at el har skjedd hos deg også Men . Som sagt kan hende jeg bare tar veldig feil her
Aahh okei, takk for svarDu har nok el i dag, så stiger tempen i morgen
er enig Var bare jeg som kjikket med trøtte øyne første gangJa,jeg tolker dagens som negativ selv om streken er sterk, den er er ikke like sterk på k-strek iallefall.
Men legger inn litt kos ikveld også to be safe
Ser vi ligger likt, spennende fremover daAahh okei, takk for svar
Ååhh ja det blir spennende!Ser vi ligger likt, spennende fremover da
Hahaha ja samme her, vil egentlig bare legge meg så jeg kan tempe Håper sånn at den er høy i morgen.. Er så redd for at kroppen min ikke fikk til eggløsning, det kan jo skje selv om alle testene er positive…jeg skjønner ingen ting . reader mener jeg har hatt eggløsning idag . Men ingen tester har vært helt positive Men testene nå er jo helt lave det kan kun stemme og eggløsning toppen var inatt. Men jeg vil ikkke tru det heller
Jeg gleder meg til å legge meg så jeg kan tempe! Vertfall når tempen både igår og idag har vært høyere