❤️Ikm uke 12❤️

Hahaha ja samme her, vil egentlig bare legge meg så jeg kan tempe :laughing021 Håper sånn at den er høy i morgen.. Er så redd for at kroppen min ikke fikk til eggløsning, det kan jo skje selv om alle testene er positive…
Kan det .. desværre :blackeye:
Utrolig at høydepunktene våre Ila en dag er tempe og teste :laughing021 gjør jo ikke annet enn å tenke på neste test, time ting eller temping… og hva man skal gjøre for å kunne få denne lille spira til å sitte :wacky: jeg kjenner at jeg har blitt helt koko av alt dette :wacky: så fornøyd med å ha så fin og tålmodig mann som jeg har altså ❤️ så kjærring som jeg kan være. Spessielt fra eggløsning- ikm :wideyed:

Kan det .. desværre :blackeye:
Utrolig at høydepunktene våre Ila en dag er tempe og teste :laughing021 gjør jo ikke annet enn å tenke på neste test, time ting eller temping… og hva man skal gjøre for å kunne få denne lille spira til å sitte :wacky: jeg kjenner at jeg har blitt helt koko av alt dette :wacky: så fornøyd med å ha så fin og tålmodig mann som jeg har altså ❤️ så kjærring som jeg kan være. Spessielt fra eggløsning- ikm :wideyed:
Hahaha ja ikke sant :laughing021 Jaa samme her❤️

Kanskje testene stemmer at jeg har gått glipp av toppen . Har så eggløsnings smerter nå at det er smerter når jeg reiser/setter meg :wacky:
Akkurat sånn har jeg også hatt det i 3-4 dager nå, er skikkelig vondt å sette seg og bevege seg :hilarious: Håper det går vekk snart, er jo ferdig med eggløsningen nå

Dette er det jeg fikk opp når jeg søkte gynekolog . Så kjikket jeg på nettsiden . Kan hende jeg bare overså, men jeg så ingen beskjed om kun radiolog ! Så da ringte jeg de . De sa heller ingen ting om at det var radiolog i tlf:dontknow :shifty:

Vell utfloden min har endret seg til loation ! Er ikke det veldig rart når jeg fikk høy på monitor ? Rakk ikke ta strimmel tidligere idag heller . Så vet ikke hva den sa. Men burde jo ikke ha loation utflod når høy på monitor ? Burde vell få Max først ?
Så rart. Har du snakket med fastlegen din? De kan henvise (da koster jo undersøkelsen mindre også). Noen fastleger kan også undersøke selv. Det mest pga smerter du skulle dit var det ikke?

Så rart. Har du snakket med fastlegen din? De kan henvise (da koster jo undersøkelsen mindre også). Noen fastleger kan også undersøke selv. Det mest pga smerter du skulle dit var det ikke?
Hovedsakelig pga smerter i tappen ja .. ga seg ved mens, og var likt forje pp jeg hadde kjemisk også. Så for min del er det et gravid symptom. Vil jeg da tru. Men trur ikke det er et positivt et :bag:
Har legetime 22 igjen, så da ber jeg hun bestille . Så får jeg bare håpe det ikke blir sånn denne pp også :bag:

Er dette grei stigning eller burde den vært høyere i dag?:bag:

Vedlegg

• IMG_5100.png
    IMG_5100.png
    283,7 KB · Visninger: 32
Min temp hopper ikke fra 0 til 100, jeg har rolig stigning som deg :love017 Først en dipp, så stiger den sakte, men sikkert, før den holder seg oppe ❤️
Ååhh takk for svar! Da satser jeg på at den stiger mer i morgen❤️

Selvom det ikke gikk riktig vei for meg forje pp, så gikk det for pusungen vår ❤️ hun er nå 4+1 drektig, magen begynner komme, pattene hennes fått rosa ring rundt seg og blitt hovne, hun er mer kosen :Heartbigred:joyful: Så er ikke bare meg jeg leter etter symptomer på :angelic::joyful:

Jeg lurer så på hvor mange dpo jeg er jeg o_O Hadde EL slim forrige onsdag, på cd 12. Og bittelitt på lørdag, men ikke som på onsdag. Så har jeg fått skikkelig ømme bryster, og økt utflod, og det pleier jeg ikke å ha før nærmere IKM.. Så enten kommer TR tidligere enn ventet, ellers så skjer det noe annet. Tiden vil vise :joyful: Fortsatt ikke helt bra av urinveisinfeksjon, og igår var jeg kjempe hard i magen, selvom antibiotika vanligvis gir meg diaré.. Jeg tror kroppen tuller en del med meg denne syklusen..

Back
Topp