Da venter jeg til i kveld!Utifra den ville jeg ventet med test til i ettermiddag/kveld . For du har ikke fått temp økning enda som vil si egget har ikke sluppet enda. Så da slipper det kanskje idag Det er vertfall hva jeg tenker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da venter jeg til i kveld!Utifra den ville jeg ventet med test til i ettermiddag/kveld . For du har ikke fått temp økning enda som vil si egget har ikke sluppet enda. Så da slipper det kanskje idag Det er vertfall hva jeg tenker
Ja, kan jo overleve fra søndag kveld, men jeg tviler. I morgen var liksom den dagen som passer absolutt dårligst. Hvis egget ikke slipper før torsdag morgen, kunne det jo gått med en runde med en gang han kommer hjem. Vi får se.Den høres litt værre ut det er jo fortsatt sjanser . Svømmere kan leve opptil 5 dager.. men det er vell litt veldig på grensa
Så lenge den er sterkere enn den andre , så er den positiv , men man vet jo uansett ikke helt når egget ruller i vei når man ikke temper . Nå har jeg tempa siden i høst og lært meg når egget slipper i forhold til testene . Mitt slipper tidlig i fasen etter positiv test .Hmm okei, da skal jeg vel telle fra i går av? I går kveld var den også positiv, men ikke like sterk som i dag?
Så nå at du tempa
Høres jo nesten ut som el har vært daI følge app, så har jeg EL idag, men nå har jeg fått tykk lotionaktig utflod, istedenfor slim. Hadde mer slimete konsistens i helgen, samt murringer.. Uansett, får trosse uvi og legge inn aksjer i kveld, for sikkerhets skyld. Så får vi bare se åssen det går. Lagt inn relativt bra med aksjer siste uka, så det kan jo være håp uansett når el er/var
Hvordan gikk det hos gynekologen?Første dag med høy på monitor ! Regnet med det når jeg hadde eggehvite igår . Og jeg syns jeg så en bitteliten økning i strimler.
Påvei til gynekologen nå, så ikke lagt noen frø enda idag . Men blir vell å legge noen når vi kommer hjem
Kjenner jeg har egentlig litt angst når jeg bruker proppen. For det følger ofte mye med den ut. Er så redd vakuumet i den drar med seg svømmerne ut igjen . Også redd for at når jeg putter proppen inn så har den ikke rukket svømme til tappen .. mye rør ! Men veldig fornøyd med den da den minimerer renning, jeg får sett egg hvite osv
Ååhh, ja det var jo veldig merkeligFikk ingen svar på noe . Hadde visst bestilt hos radoiolog . Så måtte jeg hatt time hos gynekolog oppå det . Og det er dyrt med begge. Så da fikk jeg sletta den timen idag pga misforståelser . Så da får jeg ringe en annen plass ! Rart når det står ultralyd på nettsiden !
Veldig skikkelig misfornøydÅåhh, ja det var jo veldig merkelig
Det var jo veldig merkelig. Du skal ikke trenge å bestille ultralyd. Hvis du bestiller time hos gynekolog (evt med fertilitetssjekk) tar de ultralyd. Min gynekolog gjorde sånn "skylling" av eggleder for å se om den var åpen også, men det må du ga ekstra time til tror jeg.Fikk ingen svar på noe . Hadde visst bestilt hos radoiolog . Så måtte jeg hatt time hos gynekolog oppå det . Og det er dyrt med begge. Så da fikk jeg sletta den timen idag pga misforståelser . Så da får jeg ringe en annen plass ! Rart når det står ultralyd på nettsiden !
Det skjønner jeg godtVeldig skikkelig misfornøyd
Dette er det jeg fikk opp når jeg søkte gynekolog . Så kjikket jeg på nettsiden . Kan hende jeg bare overså, men jeg så ingen beskjed om kun radiolog ! Så da ringte jeg de . De sa heller ingen ting om at det var radiolog i tlfDet var jo veldig merkelig. Du skal ikke trenge å bestille ultralyd. Hvis du bestiller time hos gynekolog (evt med fertilitetssjekk) tar de ultralyd. Min gynekolog gjorde sånn "skylling" av eggleder for å se om den var åpen også, men det må du ga ekstra time til tror jeg.
Jeg hadde også en dag der jeg hadde sånn loation utflod når jeg hadde høy på clearblue advanced hvertfallDette er det jeg fikk opp når jeg søkte gynekolog . Så kjikket jeg på nettsiden . Kan hende jeg bare overså, men jeg så ingen beskjed om kun radiolog ! Så da ringte jeg de . De sa heller ingen ting om at det var radiolog i tlf
Vell utfloden min har endret seg til loation ! Er ikke det veldig rart når jeg fikk høy på monitor ? Rakk ikke ta strimmel tidligere idag heller . Så vet ikke hva den sa. Men burde jo ikke ha loation utflod når høy på monitor ? Burde vell få Max først ?
Trudde eggløsningen hadde vært når testen er negativ ?Da var min negativ igjen, satser på at eggløsningen skjer i kveld/morgen da Håper at egget slipper og at tempen øker i morgen
Jeg aner ikke jeg nå Har hørt at når den blir negativ så skjer eggløsning om24-48 timer? Har også hørt at når den er positiv så skjer eggløsning om 24-48 timer, så jeg har ikke peiling lengerTrudde eggløsningen hadde vært når testen er negativ ?
Nei , så vidt jeg vet så er den ikke det . Hos meg hadde det slept en dag etter . Idag spratt tempen opp . Og el lotion kom .Trudde eggløsningen hadde vært når testen er negativ ?
En dag etter negativ eller en dag etter positiv?Nei , så vidt jeg vet så er den ikke det . Hos meg hadde det slept en dag etter . Idag spratt tempen opp . Og el lotion kom .
Men jeg har alltid lurt på hormon mengde som slår ut på de el testene . Vi får sikkert noe mer fansy på markede om noen år hehe