❤️Ikm uke 12❤️

Så bra :D da burde du heller fokusere på det å få negativ test. Når den er negativ så har eggløsning vært og du er en dpo.
man skal egentlig regne fra positive test . Ikke fra toppen. Men du ser jo det fort på når du får negativ test igjen ❤️
Jaa venter på negativ nå :dance011
Men den er enda sterkere i dag, vil det si at det enda ikke har sluppet? :(

Vedlegg

• IMG_5083.png
    IMG_5083.png
    1,2 MB · Visninger: 48
Huff... lurer på om denne pp er kjørt for min del. El kommer litt sent. Første dag med maks på monitor var i dag, og mannen dro på jobb reise tidlig mandag. Han er ikke tilbake før sent på torsdag.

Jaa venter på negativ nå :dance011
Men den er enda sterkere i dag, vil det si at det enda ikke har sluppet? :(
Var det på første morgen urin ? For da er det ikke sikkert den er sterkere idag. Henger mye igjen fra igår også da om du ikke tisser om natta :) ta en ny test etterhvert . Så ser du om den fortsatt er påvei opp eller synker ❤️

Huff... lurer på om denne pp er kjørt for min del. El kommer litt sent. Første dag med maks på monitor var i dag, og mannen dro på jobb reise tidlig mandag. Han er ikke tilbake før sent på torsdag.
Den høres litt værre ut :( det er jo fortsatt sjanser . Svømmere kan leve opptil 5 dager.. men det er vell litt veldig på grensa :bag:

Var det på første morgen urin ? For da er det ikke sikkert den er sterkere idag. Henger mye igjen fra igår også da om du ikke tisser om natta :) ta en ny test etterhvert . Så ser du om den fortsatt er påvei opp eller synker ❤️
Ja det er første urin! Ikke tisset siden cirka 11 i går kveld❤️ så har bare tisset en gang mellom de to testene :) Kanskje jeg kan ta en ny i 15:00 tiden da, 3 tester igjen nå, håper den synker før jeg er tom :hilarious:

Første dag med høy på monitor ! Regnet med det når jeg hadde eggehvite igår . Og jeg syns jeg så en bitteliten økning i strimler.
Påvei til gynekologen nå, så ikke lagt noen frø enda idag . Men blir vell å legge noen når vi kommer hjem :hilarious:
Kjenner jeg har egentlig litt angst når jeg bruker proppen. For det følger ofte mye med den ut. Er så redd vakuumet i den drar med seg svømmerne ut igjen . Også redd for at når jeg putter proppen inn så har den ikke rukket svømme til tappen .. mye rør ! Men veldig fornøyd med den da den minimerer renning, jeg får sett egg hvite osv :)

Ja, det har nok ikke skjedd når streken er enda sterkere. Flotte tester da! Tror ikke jeg har fått så kraftige streker før. Får håpe du og mannen ikke er utslitte :love017
Håper ikke det betyr at to egg slippes om den er så sterk:dead::hilarious:

Ja det er første urin! Ikke tisset siden cirka 11 i går kveld❤️ så har bare tisset en gang mellom de to testene :) Kanskje jeg kan ta en ny i 15:00 tiden da, 3 tester igjen nå, håper den synker før jeg er tom :hilarious:
Da kan det hende den er på peaken. Og synker i ettermiddag . Eggløsning skjer vanligvis ved 16-19 tiden står det på Google . Så er ikke sikkert det nytter ta noen før ettermiddag kveld :)

Fikk denne nå :laughing002 Da er det 24-48 timer fra nå av eggløsningen kan skje eller? Sorry for at jeg spør så mye men jeg har som sagt aldri gjort dette før:hilarious:
Ja man kan regne fra 24t hvis du vet at to timer før var den negativ . For hvis det var 15 timer siden sist test så vet man ikke når på den tiden den ble positiv . Derfor tester jeg mye når det nærmer seg :Heartred

Da kan det hende den er på peaken. Og synker i ettermiddag . Eggløsning skjer vanligvis ved 16-19 tiden står det på Google . Så er ikke sikkert det nytter ta noen før ettermiddag kveld :)
Hmm okei men da venter jeg til i kveld med å ta ny❤️ Tusen takk for all hjelpen forresten!

Ja man kan regne fra 24t hvis du vet at to timer før var den negativ . For hvis det var 15 timer siden sist test så vet man ikke når på den tiden den ble positiv . Derfor tester jeg mye når det nærmer seg :Heartred
Hmm okei, da skal jeg vel telle fra i går av? I går kveld var den også positiv, men ikke like sterk som i dag?❤️

Back
Topp