Jeg begynner grue meg veldig til timen imorgen .. tenk om jeg får en Haug med dårlige nyheter Blir deilig å få det gjort da !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilJeg begynner grue meg veldig til timen imorgen .. tenk om jeg får en Haug med dårlige nyheter Blir deilig å få det gjort da !
Jaa venter på negativ nåSå bra da burde du heller fokusere på det å få negativ test. Når den er negativ så har eggløsning vært og du er en dpo.
man skal egentlig regne fra positive test . Ikke fra toppen. Men du ser jo det fort på når du får negativ test igjen
Lykke til!Jeg begynner grue meg veldig til timen imorgen .. tenk om jeg får en Haug med dårlige nyheter Blir deilig å få det gjort da !
Lykke til!!Jeg begynner grue meg veldig til timen imorgen .. tenk om jeg får en Haug med dårlige nyheter Blir deilig å få det gjort da !
Ja, det har nok ikke skjedd når streken er enda sterkere. Flotte tester da! Tror ikke jeg har fått så kraftige streker før. Får håpe du og mannen ikke er utslitteJaa venter på negativ nå
Men den er enda sterkere i dag, vil det si at det enda ikke har sluppet?
Var det på første morgen urin ? For da er det ikke sikkert den er sterkere idag. Henger mye igjen fra igår også da om du ikke tisser om natta ta en ny test etterhvert . Så ser du om den fortsatt er påvei opp eller synkerJaa venter på negativ nå
Den høres litt værre ut det er jo fortsatt sjanser . Svømmere kan leve opptil 5 dager.. men det er vell litt veldig på grensaHuff... lurer på om denne pp er kjørt for min del. El kommer litt sent. Første dag med maks på monitor var i dag, og mannen dro på jobb reise tidlig mandag. Han er ikke tilbake før sent på torsdag.
Ja det er første urin! Ikke tisset siden cirka 11 i går kveld så har bare tisset en gang mellom de to testene Kanskje jeg kan ta en ny i 15:00 tiden da, 3 tester igjen nå, håper den synker før jeg er tomVar det på første morgen urin ? For da er det ikke sikkert den er sterkere idag. Henger mye igjen fra igår også da om du ikke tisser om natta ta en ny test etterhvert . Så ser du om den fortsatt er påvei opp eller synker
Håper ikke det betyr at to egg slippes om den er så sterkJa, det har nok ikke skjedd når streken er enda sterkere. Flotte tester da! Tror ikke jeg har fått så kraftige streker før. Får håpe du og mannen ikke er utslitte
Da kan det hende den er på peaken. Og synker i ettermiddag . Eggløsning skjer vanligvis ved 16-19 tiden står det på Google . Så er ikke sikkert det nytter ta noen før ettermiddag kveldJa det er første urin! Ikke tisset siden cirka 11 i går kveld så har bare tisset en gang mellom de to testene Kanskje jeg kan ta en ny i 15:00 tiden da, 3 tester igjen nå, håper den synker før jeg er tom
Ja man kan regne fra 24t hvis du vet at to timer før var den negativ . For hvis det var 15 timer siden sist test så vet man ikke når på den tiden den ble positiv . Derfor tester jeg mye når det nærmer segFikk denne nå Da er det 24-48 timer fra nå av eggløsningen kan skje eller? Sorry for at jeg spør så mye men jeg har som sagt aldri gjort dette før
Temper du ?Jaa venter på negativ nå
Hmm okei men da venter jeg til i kveld med å ta ny Tusen takk for all hjelpen forresten!Da kan det hende den er på peaken. Og synker i ettermiddag . Eggløsning skjer vanligvis ved 16-19 tiden står det på Google . Så er ikke sikkert det nytter ta noen før ettermiddag kveld
Hmm okei, da skal jeg vel telle fra i går av? I går kveld var den også positiv, men ikke like sterk som i dag?Ja man kan regne fra 24t hvis du vet at to timer før var den negativ . For hvis det var 15 timer siden sist test så vet man ikke når på den tiden den ble positiv . Derfor tester jeg mye når det nærmer seg
JaTemper du ?
Utifra den ville jeg ventet med test til i ettermiddag/kveld . For du har ikke fått temp økning enda som vil si egget har ikke sluppet enda. Så da slipper det kanskje idag Det er vertfall hva jeg tenker