❤️Ikm uke 12❤️

Jeg har sitti å sett på videoer om sånne tester og monitorer osv , og eggløsning skjer 24-48 timer etter peak på dine tester. Dvs du burde få peaken på strimler idag. MEN det er ikke garantert . For kroppen kan også prøve på eggløsning men ikke får det til . Første sykluser etter sånne prevansjoner kan gå litt lenger. Når jeg dro ut p-stav så gikk det nesten 2 mnd før mensen kom første gang :) så syklusen stabiliserer seg nokk etterhvert. Men de 2 første rundene etter så kan de nokk være litt lengre.
Litt sterkere❤️ Men den er ikke positiv enda eller?

Vedlegg

• IMG_5071.png
    IMG_5071.png
    1,2 MB · Visninger: 52
Iii, da begynner det skje noe her også . Selv om monitor sa lav. Så har jeg migrene, og eggehvite idag.. syns det er litt rart da jeg pleier ha det en dag før el . Og alle tester er så lave enda. Men legger vertfall frø fordeom ❤️

Litt sterkere❤️ Men den er ikke positiv enda eller?
Vil si den er så godt som positiv. Regner med den blir helt positiv i løpet av kvelden, og at du har eggløsning i morgen eller overimorgen (avhengig av hvor lenge etter positiv test du har eggløsning, det er jo individuelt). Ville definitivt lagt inn litt sengekos i programmet, både i dag og i morgen!

Vil si den er så godt som positiv. Regner med den blir helt positiv i løpet av kvelden, og at du har eggløsning i morgen eller overimorgen (avhengig av hvor lenge etter positiv test du har eggløsning, det er jo individuelt). Ville definitivt lagt inn litt sengekos i programmet, både i dag og i morgen!
Skal oppdatere i kveld, tenker å ta en ny i 19:00 tiden❤️ Vi hadde litt sengekos på lørdag og søndag, blir nok ikke i dag da, tror ikke han vil 3 dager på rad :laughing021 Men tror du lørdag og søndag kan være nok?

Skal oppdatere i kveld, tenker å ta en ny i 19:00 tiden❤️ Vi hadde litt sengekos på lørdag og søndag, blir nok ikke i dag da, tror ikke han vil 3 dager på rad :laughing021 Men tror du lørdag og søndag kan være nok?
Om dere har lagt 3 dager på rad. Er det ikke nødvendig med idag også. Men da burde det være første på planen imorgen. Ellers kan det være for sent . Men sex før eggløsning er bedre enn ved og etter :) da svømmerne burde ligge vente på egget skal slippe ❤️

Om dere har lagt 3 dager på rad. Er det ikke nødvendig med idag også. Men da burde det være første på planen imorgen. Ellers kan det være for sent . Men sex før eggløsning er bedre enn ved og etter :) da svømmerne burde ligge vente på egget skal slippe ❤️
Har bare hatt sex to dager på rad nå da, lørdag og søndag, blir heller ikke i morgen da han reiser bort :( Tror du det fortsatt er nok?❤️

Har bare hatt sex to dager på rad nå da, lørdag og søndag, blir heller ikke i morgen da han reiser bort :( Tror du det fortsatt er nok?❤️
Hvis det ikke blir imorgen heller , så burde du kle seg i no sexy, så du får han i humør ! :p det er veldig på kanten . Men det kan gå .. for det kan enda være 24 -36 timer til eggløsning :wideyed: men det kan også skje fort . Men jeg ville prøvde legge litt mer frø før han drar :o

Hvis det ikke blir imorgen heller , så burde du kle seg i no sexy, så du får han i humør ! :p det er veldig på kanten . Men det kan gå .. for det kan enda være 24 -36 timer til eggløsning :wideyed: men det kan også skje fort . Men jeg ville prøvde legge litt mer frø før han drar :eek:
Da skal jg prøve å forføre han i kveld også
:laughing021

Enig med PrøverÅblimamma123. Om det holder med lørdag og søndag kommer an på når egget faktisk slipper, og kvaliteten på sæden. Sæden kan overleve noen dager, hvis den er av god kvalitet. Så hvis egget f.eks. slipper i morgen, og sæden er god, så holder det nok med det dere la inn i helga. Men hvis egget ikke slipper før om 48 timer og sæden ikke er på topp, så kan det være lurt å prøve å få til en runde til i dag eller i morgen.

Fikk denne nå :laughing002 Da er det 24-48 timer fra nå av eggløsningen kan skje eller? Sorry for at jeg spør så mye men jeg har som sagt aldri gjort dette før:hilarious:

Vedlegg

• IMG_5080.jpeg
    IMG_5080.jpeg
    60,4 KB · Visninger: 36
Fikk denne nå :laughing002 Da er det 24-48 timer fra nå av eggløsningen kan skje eller? Sorry for at jeg spør så mye men jeg har som sagt aldri gjort dette før:hilarious:
Mener å huske å ha lest at eggløsningen skjer 12-72 timer etter første positive test, men 24-48 timer etter positiv test er vanligst. Og at de beste dagene å ha sex på (hvis man skal begrense seg) er dagen for positiv test og dagen etter :) Men heller flere dager i forkant enn i etterkant, ettersom sæden lever lenger enn egget.

Mener å huske å ha lest at eggløsningen skjer 12-72 timer etter første positive test, men 24-48 timer etter positiv test er vanligst. Og at de beste dagene å ha sex på (hvis man skal begrense seg) er dagen for positiv test og dagen etter :) Men heller flere dager i forkant enn i etterkant, ettersom sæden lever lenger enn egget.
Hvordan blir det om man har 2-3 dager med positiv test? Blir litt forvirret av all info rundt om kring jeg :laughing001
Skjønt at selve el er dagen etter? Når man evt får første negative test etter positiv, er det da evt for sent?

Hvordan blir det om man har 2-3 dager med positiv test? Blir litt forvirret av all info rundt om kring jeg :laughing001
Skjønt at selve el er dagen etter? Når man evt får første negative test etter positiv, er det da evt for sent?
Jeg har ikke satt meg så veldig godt inn i den problematikken, siden jeg selv bare har positiv test én dag, men etter det jeg har lest, står det litt forskjellig ulike steder. Noen steder har jeg lest at det er første positive test som gjelder, og at det egentlig ikke er nødvendig å teste mer etter man har fått første helt positive test, selv om testene skulle fortsette å være positive i noen dager. Men jeg har sett andre her på forumet som har lest at hvis man har flere dager med positiv test, så kan egget slite med å slippe, og at det trolig slipper like før testen blir negativ igjen. Vet ikke hva som er rett. Hvis jeg hadde hatt positiv test i flere dager, tror jeg at jeg ville kjørt på enten hver dag eller annenhver dag fra første positive test og fram til testen er negativ igjen for å være sikker :confused005 (hvis man har ork og mulighet, da).

Men eggløsning skjer vanligvis 24-48t etter positiv test da, vil det da evt bli ferdig sent å legge aksjer i morgen kveld? Føler meg lite smart nå kjenner jeg :schocked028
Egget bruker ca 12t på sin reise etter dette? Uff, ble bare rot, klarer ikke tenke.
Får uansett ikke gjort noe til eller fra uansett.:knegg:

Men eggløsning skjer vanligvis 24-48t etter positiv test da, vil det da evt bli ferdig sent å legge aksjer i morgen kveld? Føler meg lite smart nå kjenner jeg :schocked028
Egget bruker ca 12t på sin reise etter dette? Uff, ble bare rot, klarer ikke tenke.
Får uansett ikke gjort noe til eller fra uansett.:knegg:
Det kan godt hende det kan passe bra med aksjer i morgen kveld, når du fikk positiv test i kveld :happy:. Det kan jo hende egget slipper i morgen kveld (eller senere), og så lever vel egget 24 timer etter det er sluppet, så sæden skal vel kunne rekke å nå fram selv hvis egget skulle slippe litt tidligere!

Sånn da fikk jeg mannen med på en runde til gitt :laughing021 Da satser jeg på at det blir en spire her, er jo helt øm i livmor etter all sengekosen nå :dead:
Så bra :D da burde du heller fokusere på det å få negativ test. Når den er negativ så har eggløsning vært og du er en dpo.
man skal egentlig regne fra positive test . Ikke fra toppen. Men du ser jo det fort på når du får negativ test igjen ❤️

Back
Topp