❤️Ikm uke 12❤️

Blenda LH test :laughing001 Sikker på at jeg traff strålen :bag: bommert i skjema i dag gitt hehe
Derfor jeg nekter å tisse på den, liker bedre å dyppe den i en kopp :laughing002 Jeg skal ta en test i kveld, håper den er positiv selv om jeg tviler på det

Her føler jeg el nærmer seg, jeg har noe el slim, og har bedre humør. Jobber 14 timers vakter begge dager i helgen, men må legge inn aksjer allikevel. Eneste som er kjipt er at jeg kjenner jeg begynner å bli syk. Får håpe en evt spire gidder å feste seg selvom jeg er pjusk :Heartred
Hadde noe slim her tidligere i uka og, men det var kanskje bare tilfeldig. I følge Flo har jeg el til tirsdag :)

Derfor jeg nekter å tisse på den, liker bedre å dyppe den i en kopp :laughing002 Jeg skal ta en test i kveld, håper den er positiv selv om jeg tviler på det
Da var det kopp haha. Pleier å bruke det . Hehe

Vedlegg

• IMG_5728.png
    IMG_5728.png
    1,3 MB · Visninger: 49
Jeg er spent, hadde temp hopp, sterkere test (ikke positiv) og puls hopp for 2 dager siden .
Fra tidligere sykluser pleier jeg ha det 4 dager før el .
Veldig spent på om det stemmmer denne pp også .
Monitor sier fortsatt lav.
Forje pp hadde jeg bare 1 dag med høy før den ble Max.

Jeg er spent, hadde temp hopp, sterkere test (ikke positiv) og puls hopp for 2 dager siden .
Fra tidligere sykluser pleier jeg ha det 4 dager før el .
Veldig spent på om det stemmmer denne pp også .
Monitor sier fortsatt lav.
Forje pp hadde jeg bare 1 dag med høy før den ble Max.
Haha det stemmer jo ikke det . Om ikke jeg går rett på Max imorgen :laughing002 Er jo 3 dager med dagen idag siden allt det :angelic: hjernen funker visst ikke helt når man er små sjuk :wacky::laughing021

håper bare ikke syklusen drøyer sånn kjempe lenge . Fått el på cd 17 før. Så da hører jeg egentlig til i ikm uke 13 .

Jaja , bare finne litt mer tolmodighet. Nå har jeg vert veldig flink denne pp syns jeg . Nesten ikke testet enda . Holdt meg til morgen og igår begynte jeg teste kveld .

Endelig høy:happy093Samboern reiser i morgen tidlig og hjem torsdag, blitt aksjer helg , regnet med å få el onsdag , da slipper gubben å stresse hjem for å ta meg tirsdag :laughing021….CD13 idag regner med temp hopp mandag eller tirsdag morgen .

Vedlegg

• IMG_5731.jpeg
    IMG_5731.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 47
  • IMG_5732.jpeg
    IMG_5732.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 43
Da hører jeg offisielt til i denne IKM gruppen! Fikk eggløsningsslim i dag og livmortappen kan ikke kjennes lenger :laughing002 Får mest sannsynlig ikke eggløsning allerede i dag, så kanskje i morgen eller tirsdag da❤️ CD19 i dag så sen eggløsning

Da hører jeg offisielt til i denne IKM gruppen! Fikk eggløsningsslim i dag og livmortappen kan ikke kjennes lenger :laughing002 Får mest sannsynlig ikke eggløsning allerede i dag, så kanskje i morgen eller tirsdag da❤️ CD19 i dag så sen eggløsning
Velkommen ❤️ skriver du inn dette
Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM
Så legger jeg deg til ❤️

Jeg trenger litt hjelp her! Jeg tok den nederste testen her nå, den er jo veldig negativ men den er mye sterkere enn de andre strekene jeg har fått, har faktisk aldri fått en så sterk strek før. Har veldig eggløsningssmerter i dag, eggløsningsslim og kjenner ikke livmortappen. Det jeg lurer på er om jeg bør ta en ny test i kveld i 22:00 tiden før jeg legger meg, eller om jeg bør vente til i morgen i 07:00 tiden? Er så redd for å gå glipp av toppen, men har bare 8 tester igjen :( Har jo aldri testet før så aner ikke hvor kort toppen eventuelt er. Legger ved tempen min også

Vedlegg

• IMG_5046.jpeg
    IMG_5046.jpeg
    240,2 KB · Visninger: 49
  • IMG_5047.jpeg
    IMG_5047.jpeg
    314,6 KB · Visninger: 49
Jeg trenger litt hjelp her! Jeg tok den nederste testen her nå, den er jo veldig negativ men den er mye sterkere enn de andre strekene jeg har fått, har faktisk aldri fått en så sterk strek før. Har veldig eggløsningssmerter i dag, eggløsningsslim og kjenner ikke livmortappen. Det jeg lurer på er om jeg bør ta en ny test i kveld i 22:00 tiden før jeg legger meg, eller om jeg bør vente til i morgen i 07:00 tiden? Er så redd for å gå glipp av toppen, men har bare 8 tester igjen :( Har jo aldri testet før så aner ikke hvor kort toppen eventuelt er. Legger ved tempen min også
Jeg tok en for ca 1t siden, og den lå på 0,45,alså hakket sterkere enn din. Jeg avventer til i morgen her iallefall, har også begynt å få el slim og stikninger i magen.
Tempingen er jeg ikke så dreven på i denne prøveperioden.

Jeg tok en for ca 1t siden, og den lå på 0,45,alså hakket sterkere enn din. Jeg avventer til i morgen her iallefall, har også begynt å få el slim og stikninger i magen.
Tempingen er jeg ikke så dreven på i denne prøveperioden.
Takk for svar❤️ Hmm ja, er kanskje lurt å vente til i morgen, skal prøve å holde meg :hilarious:

Dette er jo helt sykt, bare den har ligget i 20 min så blir den så mye sterkere?? Dette er samme test, vet at den ikke er gyldig men daamn:laughing021

Vedlegg

• IMG_5045.jpeg
    IMG_5045.jpeg
    57,1 KB · Visninger: 39
  • IMG_5043.jpeg
    IMG_5043.jpeg
    85 KB · Visninger: 37
Det kommer litt an på hvor korte topper du har. For min egen del, ville en sånn test tilsi at jeg sannsynligvis ville fått positiv test om kanskje 8-12 timer og peaken om kanskje ca. 24 timer. Hender jeg får ca. den styrken f.eks. en morgen, positiv test om kvelden og peak morgenen etter. Hvis du har veldig korte topper, og vil være helt sikker på ikke å gå glipp av den, kan du ta en test før du legger deg, men hvis du vil spare litt på testene, vil jeg tro det holder å vente til i morgen. Legger ved bilde av en typisk progresjon for meg.

Vedlegg

• IMG_7104.jpeg
    IMG_7104.jpeg
    178,8 KB · Visninger: 42
Det kommer litt an på hvor korte topper du har. For min egen del, ville en sånn test tilsi at jeg sannsynligvis ville fått positiv test om kanskje 8-12 timer og peaken om kanskje ca. 24 timer. Hender jeg får ca. den styrken f.eks. en morgen, positiv test om kvelden og peak morgenen etter. Hvis du har veldig korte topper, og vil være helt sikker på ikke å gå glipp av den, kan du ta en test før du legger deg, men hvis du vil spare litt på testene, vil jeg tro det holder å vente til i morgen. Legger ved bilde av en typisk progresjon for meg.
Takk for svar❤️ Jeg har tatt clearblue advanced hver dag nå, fått blinkende smiley. Om jeg får blinkende smiley igjen i morgen tidlig, da trenger jeg vel kanskje ikke ta en ny strimmeltest før i morgen kveld? Vet ikke om du har peiling på den typen test men jeg spør allikevel :happy:

Takk for svar❤️ Jeg har tatt clearblue advanced hver dag nå, fått blinkende smiley. Om jeg får blinkende smiley igjen i morgen tidlig, da trenger jeg vel kanskje ikke ta en ny strimmeltest før i morgen kveld? Vet ikke om du har peiling på den typen test men jeg spør allikevel :happy:
Jeg har dessverre bare brukt strimmeltester, så kjenner ikke detaljene rundt det med blinkende smilyer osv. Men det er det helt sikker andre her som gjør! Ellers finnes det en tråd som heter «vi som bruker monitor», eller noe i den duren, så der går det sikkert også an å spørre :happy:

Jeg bruker monitor . Og jeg fikk ikke positiv el test før den dagen monitor sa Max .
Er det monitor eller de pinnene til cb du bruker ? Pinnene kan jeg ingenting om.

Men jeg hadde nokk testet hver gang jeg tisset etter en så sterk test, om ikke jeg hadde brukt monitor . Da tester jeg hver gang etter den sier Max. Men holder den seg på høy så 2 ganger om dagen kanskje 3. og nå når jeg nermer meg el så tester jeg ettermiddag og morgen . Kanskje kveld .
Men jeg elsker testing tydeligvis :smiley-ashamed005

Forje pp fikk jeg positiv etter en sånn test, etter bare 4 timer. Så ting kan fort skje :wideyed:

Jeg bruker monitor . Og jeg fikk ikke positiv el test før den dagen monitor sa Max .
Er det monitor eller de pinnene til cb du bruker ? Pinnene kan jeg ingenting om.

Men jeg hadde nokk testet hver gang jeg tisset etter en så sterk test, om ikke jeg hadde brukt monitor . Da tester jeg hver gang etter den sier Max. Men holder den seg på høy så 2 ganger om dagen kanskje 3. og nå når jeg nermer meg el så tester jeg ettermiddag og morgen . Kanskje kveld .
Men jeg elsker testing tydeligvis :smiley-ashamed005

Forje pp fikk jeg positiv etter en sånn test, etter bare 4 timer. Så ting kan fort skje :wideyed:
Takk for svar❤️ Jeh bruker pinnene, er jo de jeg har hørt at man ikke skal lese manuelt fordi en strek er østrogen og andre er LH og de er alltid sterke eller noe sånt :laughing002 men jeg troooor jeg skal ta en ny babyplan strimmel i kveld, men skal prøve å holde meg fordi jeg bør spare på testene men vi får se :hilarious:

Takk for svar❤️ Jeh bruker pinnene, er jo de jeg har hørt at man ikke skal lese manuelt fordi en strek er østrogen og andre er LH og de er alltid sterke eller noe sånt :laughing002 men jeg troooor jeg skal ta en ny babyplan strimmel i kveld, men skal prøve å holde meg fordi jeg bør spare på testene men vi får se :hilarious:
Ja , er vell billigere å bruke en strimmel. Til du får sterkere streker ❤️ men jeg trur nokk du ikke trenger. Før i morgen . El pleier visst skje rundt 16 tiden om jeg ikke husker feil . Så har du tatt test i ettermiddag, og den ikkke er sterkere, så skjer det nokk ikke noe før imorgen :hilarious:

Back
Topp