Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKMGullfu B3 44år pp4 usikker på el og om jeg kan bli naturlig gravid i min alder, men vi prøver fikk baby 1mnd før jeg ble 44, så håper på en kjapp en til
Forje pp var det klissete utflod 2-3 dager før..Begynner å skje noe med el testene her også. De har nesten vært blenda siden cd5, nå begynner de å øke i styrke og i morrest hadde jeg noe jeg mistenker å være el slim
Det kjipe er siste sengekos mulighet er i morgen, så håper ikke den kommer før tia eller at testene stiger fort. Bør ikke få el før enda 4 dager iallefall.
Hvor mange dager har dere el slim dere som oppdager dette? Er cd10 i dag, så tenker å teste 2 ganger om dagen nå som jeg ser økning.
Jeg er ikke oppi å graver så mye denne gangen, hos meg er det mere at jeg kjenner det kommer ut noe, så når jeg tar et tørk før jeg setter meg ned på do, så er det ofte en geleklump som er som eggehvite å seig på papiret. Sorry detaljerForje pp var det klissete utflod 2-3 dager før..
før det har det vært rå eggehvite ca 1 dag før .
Og vannete utflod i opptil 4 dager før el
Eneste grunnen for at jeg oppdager rå eggehvite er forde jeg bruker fertilitetscup , å med den pleier det følge med rå eggehvite når jeg har det men utenom det så ser jeg egentlig lite til el slim før eggehvite , å uten koppen ser jeg ikke elslim . Med mindre jeg ikke drikker grapefrukt juise.
Denne pp har jeg ikke orket styre med noe.
Kun spist vitaminer og drukket teen min.
Nei, prøver å ikke grave selv, derfor jeg bruker koppen Så sjekker jeg kun tappen nå frem til el .. kan syklusen på tappen min så trenger ikke sjekke hele tiden .Jeg er ikke oppi å graver så mye denne gangen, hos meg er det mere at jeg kjenner det kommer ut noe, så når jeg tar et tørk før jeg setter meg ned på do, så er det ofte en geleklump som er som eggehvite å seig på papiret. Sorry detaljer
Aner ikke om det er el slim alså, mange år siden sist jeg holdt på med dette
Hvor lenge før eggløsning får du høy livmortapp eller hva jeg skal si? Kjente nå og jeg får nesten ikke tatt på den for den er så høyt oppeNei, prøver å ikke grave selv, derfor jeg bruker koppen Så sjekker jeg kun tappen nå frem til el .. kan syklusen på tappen min så trenger ikke sjekke hele tiden .
Jeg syns det er bedre med for mye forklaring . Elsker informasjon og lære om dette sitter å leser nesten hele tiden . Men denne nå har jeg roer meg betraktelig på både lesing og testing og alt … føler det er ikke så mye mer å lære om stadie ved el . Og det som er igjen å lære, finner jeg ikke
Eggehviten har jeg somregel dagen før el
Når min er så høyt pleier jeg å ha eggehvite og el er rett rundt hjørnetHvor lenge før eggløsning får du høy livmortapp eller hva jeg skal si? Kjente nå og jeg får nesten ikke tatt på den for den er så høyt oppe
Hmm okei, håper det stemmer for meg ogsåNår min er så høyt pleier jeg å ha eggehvite og el er rett rundt hjørnet
Hahaha jeg gjorde det for første gang i dag jeg! Jeg satt på huk med speil under meg og stappet fingeren inn, var litt ubehagelig ja Kjente tappen så vidt for den var så høyt oppe, men ja jeg synes det var ekkelt hahahaDere som tæpper på livmortæppen …
Jeg har aldri gjort det , sliter med å stappe inn en ob oppi der og kan ikke tenke meg jeg når inn. Jeg veit at samboern bånner meg så til de grader rundt el og ved mensen så skal det mye mer til . Kjenner dere bare om dere når tappen? Jeg tørr ikke . Også tenker jeg at samboern kjenner med stakar sin
Dere som tæpper på livmortæppen …
Jeg har aldri gjort det , sliter med å stappe inn en ob oppi der og kan ikke tenke meg jeg når inn. Jeg veit at samboern bånner meg så til de grader rundt el og ved mensen så skal det mye mer til . Kjenner dere bare om dere når tappen? Jeg tørr ikke . Også tenker jeg at samboern kjenner med stakar sin
Gullfu - 44 - b3 pp 4 el? Ikm uke 12Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM
Skriver du inn sånn. Så blir det lettere legge deg til
Ser for meg selv i et sånn scenarioHahaha jeg gjorde det for første gang i dag jeg! Jeg satt på huk med speil under meg og stappet fingeren inn, var litt ubehagelig ja Kjente tappen så vidt for den var så høyt oppe, men ja jeg synes det var ekkelt hahaha