❤️Ikm uke 12❤️

Temmelig lavt enda , jeg hadde så el smerte tirsdag og onsdag CD11 hadde el sist mnd da , men pleier å få den CD15-17. så litt spent hvordan Hufsa ter seg etter vannscanningen :laughing001

Vedlegg

• IMG_5706.jpeg
    IMG_5706.jpeg
    682,1 KB · Visninger: 39
  • IMG_5705.jpeg
    IMG_5705.jpeg
    485,7 KB · Visninger: 39
Begynner å skje noe med el testene her også. De har nesten vært blenda siden cd5, nå begynner de å øke i styrke og i morrest hadde jeg noe jeg mistenker å være el slim:Heartred
Det kjipe er siste sengekos mulighet er i morgen, så håper ikke den kommer før tia eller at testene stiger fort. Bør ikke få el før enda 4 dager iallefall.
Hvor mange dager har dere el slim dere som oppdager dette? Er cd10 i dag, så tenker å teste 2 ganger om dagen nå som jeg ser økning.
Forje pp var det klissete utflod 2-3 dager før..
før det har det vært rå eggehvite ca 1 dag før .
Og vannete utflod i opptil 4 dager før el
Eneste grunnen for at jeg oppdager rå eggehvite er forde jeg bruker fertilitetscup , å med den pleier det følge med rå eggehvite når jeg har det :) men utenom det så ser jeg egentlig lite til el slim før eggehvite , å uten koppen ser jeg ikke elslim . Med mindre jeg ikke drikker grapefrukt juise.
Denne pp har jeg ikke orket styre med noe.
Kun spist vitaminer og drukket teen min.

Monitor sier fortsatt lav .. tok en eltest for å se om det er no på g da tappen er høy og myk og vannete utflod. Men den er lav den også :laughing002 Så da blir det bare avslapping her idag . Blir vell sitte hos kyllingene i noen timer idag også:Heartbigred de er så koselige å sitte hos, kvitring og skikkelig god stemning ! Men jeg har støv allergi . Så tempen min/ff er ikke kjempe fornøyd, for tempen mi går opp og ned som en jojo av det :laughing002 og tør ikke ta allergi tabletten da jeg er redd det påvirker noe :angelic:

Forje pp var det klissete utflod 2-3 dager før..
før det har det vært rå eggehvite ca 1 dag før .
Og vannete utflod i opptil 4 dager før el
Eneste grunnen for at jeg oppdager rå eggehvite er forde jeg bruker fertilitetscup , å med den pleier det følge med rå eggehvite når jeg har det :) men utenom det så ser jeg egentlig lite til el slim før eggehvite , å uten koppen ser jeg ikke elslim . Med mindre jeg ikke drikker grapefrukt juise.
Denne pp har jeg ikke orket styre med noe.
Kun spist vitaminer og drukket teen min.
Jeg er ikke oppi å graver så mye denne gangen, hos meg er det mere at jeg kjenner det kommer ut noe, så når jeg tar et tørk før jeg setter meg ned på do, så er det ofte en geleklump som er som eggehvite å seig på papiret. Sorry detaljer:smiley-ashamed008
Aner ikke om det er el slim alså, mange år siden sist jeg holdt på med dette

Jeg er ikke oppi å graver så mye denne gangen, hos meg er det mere at jeg kjenner det kommer ut noe, så når jeg tar et tørk før jeg setter meg ned på do, så er det ofte en geleklump som er som eggehvite å seig på papiret. Sorry detaljer:smiley-ashamed008
Aner ikke om det er el slim alså, mange år siden sist jeg holdt på med dette
Nei, prøver å ikke grave selv, derfor jeg bruker koppen :laughing002 Så sjekker jeg kun tappen nå frem til el .. kan syklusen på tappen min så trenger ikke sjekke hele tiden . :laughing002
Jeg syns det er bedre med for mye forklaring . Elsker informasjon og lære om dette :hilarious: sitter å leser nesten hele tiden . Men denne nå har jeg roer meg betraktelig på både lesing og testing og alt … føler det er ikke så mye mer å lære om stadie ved el . Og det som er igjen å lære, finner jeg ikke

Eggehviten har jeg somregel dagen før el :)

Nei, prøver å ikke grave selv, derfor jeg bruker koppen :laughing002 Så sjekker jeg kun tappen nå frem til el .. kan syklusen på tappen min så trenger ikke sjekke hele tiden . :laughing002
Jeg syns det er bedre med for mye forklaring . Elsker informasjon og lære om dette :hilarious: sitter å leser nesten hele tiden . Men denne nå har jeg roer meg betraktelig på både lesing og testing og alt … føler det er ikke så mye mer å lære om stadie ved el . Og det som er igjen å lære, finner jeg ikke

Eggehviten har jeg somregel dagen før el :)
Hvor lenge før eggløsning får du høy livmortapp eller hva jeg skal si? :laughing002 Kjente nå og jeg får nesten ikke tatt på den for den er så høyt oppe

Dere som tæpper på livmortæppen …
Jeg har aldri gjort det , sliter med å stappe inn en ob oppi der og kan ikke tenke meg jeg når inn. Jeg veit at samboern bånner meg så til de grader rundt el og ved mensen så skal det mye mer til . Kjenner dere bare om dere når tappen? Jeg tørr ikke . Også tenker jeg at samboern kjenner med stakar sin :laughing021

Jeg har aldri gjort det , sliter med å stappe inn en ob oppi der og kan ikke tenke meg jeg når inn. Jeg veit at samboern bånner meg så til de grader rundt el og ved mensen så skal det mye mer til . Kjenner dere bare om dere når tappen? Jeg tørr ikke . Også tenker jeg at samboern kjenner med stakar sin :laughing021
Hahaha :laughing002 jeg gjorde det for første gang i dag jeg! Jeg satt på huk med speil under meg og stappet fingeren inn, var litt ubehagelig ja :hilarious: Kjente tappen så vidt for den var så høyt oppe, men ja jeg synes det var ekkelt hahaha

Tidligere når jeg har kjent etter toppen,så vasker jeg henda og kjenner når jeg sitter på do, føler jeg kjenner den best da. Men synes det er vanskelig å dømme høy/lav osv, så jeg kjente mere etter konsistens.

:laughing002
Jeg kjenner etter høyde, hvor åpen den er, hvor myk den er .

Som nå så har den begynt bevege seg oppover, noe den gjør ca 5 dager før el iforhold til tidligere pp. Og det stemmer veldig med at jeg har forventet el om 6 dager :)
utfloden har også blitt blank og mer vannete/klissete.
Har ikke tatt eltester siden morgenen . Og den var 0.20

Letteste måten å sjekke på (syns jeg) er på do. Så sitter du krumma i rygggen, sitter du rett i ryggen blir den vanskelig å nå når den er høyere . Og en finger inn i musa :laughing002

Er den lett å nå(bare tippen av fingeren inn) så er den lav.
Er den vanskelig å nå så er den høy/som regel en hel finger pluss litt til . Kommer Ann på hvor store hender du har :laughing002

Åpenheten er grei å følge med på, men dette har tatt meg flere år å lære . Er først nå jeg føler jeg faktisk skjønner åpenhet på tappen min . Har ikke fådt så stort barn . Men et lite foster pp 16 uker nesten 17, er stort nokk til å lage sprekk i tappen . Men når min er åpen.kan jeg få nesten en fingertupp inn i , er den normalt lukket så er det en grop der . De pp jeg har fått strek så har tappen vært nesten plugget igjen, har ikke kjent grop engang før det nærmer seg mensen.

Mykheten . Ved el dagen er min veldig myk, nesten då den går i ett ved resten inni der ,
Dager før er den myk utenpå og hard inni . Altså medium . Ved ikm og rett etter mensen er min hard .
Altså
*hard lukket og lav ved og rett etter mensen.
*Hard inni myk utenpå, litt åpen og halvveis lett å nå før el.
*Ved el , super myk , åpen og langt oppe. Gjerne mindre også.
*rett etter el beveger tappen seg ned, blir noenganger oppe, men ikke helt oppe, lukker seg og mykhet kan variere.
Men etter el varierer den veldig . Eneste jeg da ser etter er om den lukker seg.

Hehe ble litt skriving . Men jeg vet at jeg hadde likt så innholdsrikt innlegg :hilarious:

Alle tegn på at noe er på gang er igang her , utenom murringer.. ømme pupper . Første gang jeg har det før el, bedre søvn, mer happy, tappen er høy men enda litt hard , våt utflod . Og eltesten er litt sterkere idag. . Så el er påvei :joyful: er så spent på hva gynekologen sier om 3 dager altså !

Også sånn midt oppi dette . Så er det nokk begravelse denne uken som kommer . Det er ikke sikkert jeg får reist, forde vi har jo flyttet til Vestlandet . Og dette er på Østlandet , vi har heller ikke lappen akkuratt nå . Å det å ta buss for vår del er ikke bare bare med en valp også 2 katter som da blir alene . Jeg har reise angst så jeg reiser ikke med så mange bussbytter det blir herifra alene .
Så jeg trur ikke det blir noe begravelse for min den del. Veldig trist , men er ikke alltid allt kan klaffe :(

Hahaha :laughing002 jeg gjorde det for første gang i dag jeg! Jeg satt på huk med speil under meg og stappet fingeren inn, var litt ubehagelig ja :hilarious: Kjente tappen så vidt for den var så høyt oppe, men ja jeg synes det var ekkelt hahaha
Ser for meg selv i et sånn scenario :laughing001

Back
Topp