Ja, all bygge hønsehus ila en mnd ! Henter 6 kyllinger , 3 på under 5 uker 2 på ca 5 uker og 1 på 3 mnd Og de skal få bo inne på et rom i en mnd mannen er lite fornøyd med det! Men jeg putter ikke bebiser i kjelleren når vi oppholder oss i 2 etg så kattene sitt rom er flytta på gangen atm
Er egentlig ikke redd kattene tar dem, men hu som nå er drektig er maine coon blanding , og skikkelig jakt innstinkt ! Så er hun jeg er bekymra for at skal spise de . Første gang hu ble slept ut her kom hun hjem med fugl og var ikke siste) Der vi bodde før fanget hun minst 100 mus på en sommer
Hehe, blir drivhus her også etterhvert men nå kan det hende jeg har litt å tenke på de neste ukene
Var gravid halve fjor så orka ikke styre med drivhus da , var så kvalm og dårlig
Kyllingene hadde jeg passa litt på , her skulle vi ha dem ute i stallen . Men fikk høner så brått av en kollega av samboern , så måtte gjøre i stand i kjelleren . Der hadde vi et flislagt rom med god lufting som har hvert brukt som solariums rom for de som bodde her før . Haha kasta ut solariumen å kasta inn flis og vagle pinner og kasser og det ble så bra hehe … blir jeg gravid igjen nå så blir det vel ikle drivhus i år heller haha joda det må det bli .