❤️Ikm uke 12❤️

Ja, all bygge hønsehus ila en mnd ! Henter 6 kyllinger , 3 på under 5 uker 2 på ca 5 uker og 1 på 3 mnd :joyful: Og de skal få bo inne på et rom i en mnd :smiley-ashamed005 mannen er lite fornøyd med det! Men jeg putter ikke bebiser i kjelleren når vi oppholder oss i 2 etg :wacky: så kattene sitt rom er flytta på gangen atm :D
Er egentlig ikke redd kattene tar dem, men hu som nå er drektig er maine coon blanding , og skikkelig jakt innstinkt ! Så er hun jeg er bekymra for at skal spise de . Første gang hu ble slept ut her kom hun hjem med fugl og var ikke siste) Der vi bodde før fanget hun minst 100 mus på en sommer :wideyed:
Hehe, blir drivhus her også etterhvert :smiley-ashamed004:laughing025 men nå kan det hende jeg har litt å tenke på de neste ukene :laughing025
:laughing001
Var gravid halve fjor så orka ikke styre med drivhus da , var så kvalm og dårlig :hungover:
Kyllingene hadde jeg passa litt på , her skulle vi ha dem ute i stallen . Men fikk høner så brått av en kollega av samboern , så måtte gjøre i stand i kjelleren . Der hadde vi et flislagt rom med god lufting som har hvert brukt som solariums rom for de som bodde her før . Haha kasta ut solariumen å kasta inn flis og vagle pinner og kasser og det ble så bra hehe … blir jeg gravid igjen nå så blir det vel ikle drivhus i år heller haha joda det må det bli .:angelic:

:laughing001
Var gravid halve fjor så orka ikke styre med drivhus da , var så kvalm og dårlig :hungover:
Kyllingene hadde jeg passa litt på , her skulle vi ha dem ute i stallen . Men fikk høner så brått av en kollega av samboern , så måtte gjøre i stand i kjelleren . Der hadde vi et flislagt rom med god lufting som har hvert brukt som solariums rom for de som bodde her før . Haha kasta ut solariumen å kasta inn flis og vagle pinner og kasser og det ble så bra hehe … blir jeg gravid igjen nå så blir det vel ikle drivhus i år heller haha joda det må det bli .:angelic:
Huff ! Håpe du får operasjon fort så du slipper dette, og at spira sitter fort ❤️
Ja, dem blir boende inne på rom her i denne etg til de er vertfall 5-6 uker. så skal de få bo på flis badet i kjeller til de er 3 mnd før de skal ut i hønsehus. Så de ikke er for små mtp hu som er ventende pusemamma ❤️ hvis jeg i det hele tatt velger å sette de ned :wideyed:
Burde vell kansje det mtp parasitter når jeg prøver bli gravid :confused005
Kjenner til den å ha 1000 planer , men. Kansje en fullføres :smiley-ashamed005 Jeg har snakket om drivhus i vertfal 2-3 år :excited001

Huff ! Håpe du får operasjon fort så du slipper dette, og at spira sitter fort ❤️
Ja, dem blir boende inne på rom her i denne etg til de er vertfall 5-6 uker. så skal de få bo på flis badet i kjeller til de er 3 mnd før de skal ut i hønsehus. Så de ikke er for små mtp hu som er ventende pusemamma ❤️ hvis jeg i det hele tatt velger å sette de ned :wideyed:
Burde vell kansje det mtp parasitter når jeg prøver bli gravid :confused005
Kjenner til den å ha 1000 planer , men. Kansje en fullføres :smiley-ashamed005 Jeg har snakket om drivhus i vertfal 2-3 år :excited001
Har snakka om drivhus så lenge jeg også :laughing002 Har planta tomater og agurker i vinterhagen inne , men nå har vi ikke det lenger . Så kjøpte drivhus på salg i fjor . Tok tomatene inn å plukka tomater i desember :laughing001 vi hadde jo så varm og fin sommer NOT:laughing021

Håper også at jeg får operajon raskt og at det er grunnen til kjemisk .

Har snakka om drivhus så lenge jeg også :laughing002 Har planta tomater og agurker i vinterhagen inne , men nå har vi ikke det lenger . Så kjøpte drivhus på salg i fjor . Tok tomatene inn å plukka tomater i desember :laughing001 vi hadde jo så varm og fin sommer NOT:laughing021

Håper også at jeg får operajon raskt og at det er grunnen til kjemisk .
gøy å kunne høste på vinteren hvis ikke vi får opp drivhus , kommer vi til å kjøpe dyrke lys å Gro grønnsaker på et rom :angelic: :laughing025 Ja vi har sykt mange rom her :p

gøy å kunne høste på vinteren hvis ikke vi får opp drivhus , kommer vi til å kjøpe dyrke lys å Gro grønnsaker på et rom :angelic: :laughing025 Ja vi har sykt mange rom her :p
Samme her , har litt rom å velge i :laughing002 Må bare finne ut hvor jeg skal ha drivhuset så det ikke blir tatt av en fremtidig storm . Der jeg kunne tenkt meg å ha det gravde vi ned trampolina …tviler på at samboern gidder å grave den ut igjen :angelic::bag:

Flere som temper her ? Holder meg ganske lavt før EL ikke begynt å teste enda CD8 pleier å drøye til 10-11 som regel .

Vedlegg

• IMG_5670.jpeg
    IMG_5670.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 36
Kan jeg bli med her? Aner ikke når jeg får eggløsning, enten denne eller neste uke! Ikke fått eggløsning etter fødsel, venter på den etter Provera kur :laughing002

Milla99 - 25 - B2 - PP2 - EL usikkert - IKM usikkert

Flere som temper her ? Holder meg ganske lavt før EL ikke begynt å teste enda CD8 pleier å drøye til 10-11 som regel .
Jeg temper, første gang jeg temper :) Har du peiling på hva den hvite pilen på CD13 betyr? :laughing002

Vedlegg

• IMG_4964.png
    IMG_4964.png
    255,6 KB · Visninger: 42
Jeg temper, første gang jeg temper :) Har du peiling på hva den hvite pilen på CD13 betyr? :laughing002
Det beste er å tempe på samme tid tro du slipper trekanten hvis du feks tester mellom en time eller tre kvarter.

Altså jeg tester mellom 6-7 på mårran , men det hender kl blir 07.10 da får jeg trekant , men da justerer klokka til 7.00 isteden å slipper trekanten :bag: Så lenge ikke tiden er helt way off . Jeg er ikke blitt så gal at jeg har på vekking i helgene , men det hender jo at den brått er 9 og da får det vare gå .

Tempen ble målt senere enn vanlig ❤️
Ååh takk for svar❤️ En ting jeg stusser litt på: jeg pleier å ta tempen ca. 06.00, men har skjedd at jeg har tatt 05:15 eller 06:30. Jeg har tenkt at tempen stiger ca. Hver time, men i dag tok jeg den 06:10 som viste 36.33 eller noe sånt, også tok jeg en 07:10 bare for gøy, men den viste 36.20?? Trodde tempen skulle stige jeg, så jeg har jo lagt på litt andre dager, om jeg har tatt den 05:30 som har vist 36.20 en gang, har jeg endret den til 36.25 fordi jeg egentlig skulle tatt den 06:00… Skjønner ikke hva jeg skal gjøre eller hva som er rett :scratch

Det beste er å tempe på samme tid tro du slipper trekanten hvis du feks tester mellom en time eller tre kvarter.

Altså jeg tester mellom 6-7 på mårran , men det hender kl blir 07.10 da får jeg trekant , men da justerer klokka til 7.00 isteden å slipper trekanten :bag: Så lenge ikke tiden er helt way off . Jeg er ikke blitt så gal at jeg har på vekking i helgene , men det hender jo at den brått er 9 og da får det vare gå .
Endrer du litt på tallene da? Om du tar en time etter det du pleier?

Ååh takk for svar❤️ En ting jeg stusser litt på: jeg pleier å ta tempen ca. 06.00, men har skjedd at jeg har tatt 05:15 eller 06:30. Jeg har tenkt at tempen stiger ca. Hver time, men i dag tok jeg den 06:10 som viste 36.33 eller noe sånt, også tok jeg en 07:10 bare for gøy, men den viste 36.20?? Trodde tempen skulle stige jeg, så jeg har jo lagt på litt andre dager, om jeg har tatt den 05:30 som har vist 36.20 en gang, har jeg endret den til 36.25 fordi jeg egentlig skulle tatt den 06:00… Skjønner ikke hva jeg skal gjøre eller hva som er rett :scratch
Min stiger om jeg sover videre, men synker om jeg snakker før jeg temper :hilarious: Den er ikke lett å forstå seg på den tempen!

Endrer du litt på tallene da? Om du tar en time etter det du pleier?
Njaaa , som regel er tempen min veldig lik om den er 7 eller 9 så ja jeg endrer da . Har testet litt temp når jeg har våkna 6-7-8 og 9 uten og stått opp , den ligger ganske likt , men har også testa etter jeg var på do å tisset og la meg igjen . Da var den noe høyere .

Jeg temper jo, men denne gang er tempen min nesten like lav som ved el, på bare cd 4 :wideyed: Og eltester er sterke enn normalt nå. Håper ikke el kommer så mye tidligere el på cd 11 syns jeg egentlig er tidlig nokk. Så det er modent nokk! drikker jo teen min med salvie og roiboos. Salvie har jeg oppi kun forde smaken blir bedre … så har ikke mye i. Og jeg blør faktisk enda . Det er og unormalt . 4 dager Max pleier jeg ha :bag: tok eltest kun pga tempen var så lav.

ingen aksjer lagt enda . Har blødd for mye denne gang, og idag så er vi begge slitne . Så el får ikke lov å komme enda .

Vedlegg

• IMG_2993.jpeg
    IMG_2993.jpeg
    510,6 KB · Visninger: 32
Du skal egentlig ikke måle en temp som du ikke har minst 3 t sammenhengende søvn. Og den skal helst være på samme tid pr dag . +~15 minutter ca . Pga tempen kan stige/synke ved bare prating, reiser deg fra sengen . Så nesten før du lukker opp øynene, tar du tempen .

Min temp varierer veldig Ila natten. Og jeg har ting som har gjort at jeg har slitt med å ta temp uten oppvåkning av mange grunner . Så jeg tempet både natt og morgen de 2 forje pp for å være sikker på at jeg fikk sammenhengende søvn .

nå har jeg begynt å klare å sove til kl ca 04.30 da kan jeg også våkne kl 1 å tisse uten at det blir problemer for temping :bag: så da krysser jeg bare fingre for at det ikke blir problemer , slitsomt å stå opp 2 ganger for å tempe pr natt :arghh:
Men tar du tempen fler ganger forvirrer du også deg selv mer enn du trenger , har jeg funnet ut :angelic:

. Og får du ikke det så tar du den tiden som er nermest klokka du pleier tempe + med minst 3 t sammmenhengende søvn

Back
Topp