Er redd mannen skal bli syk denne pp, jeg holder på å bli syk.. men jeg overlever Mannen derrimot . Han dør jo og orker vertfall ikke puleplikten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjipt å bli syk under prøvingen.Er redd mannen skal bli syk denne pp, jeg holder på å bli syk.. men jeg overlever Mannen derrimot . Han dør jo og orker vertfall ikke puleplikten
Sånn hadde vi det i januar , han døde og det er jo alltid værre når menn blir sykeEr redd mannen skal bli syk denne pp, jeg holder på å bli syk.. men jeg overlever Mannen derrimot . Han dør jo og orker vertfall ikke puleplikten
Ja, han har litt vondt i hue og dotter i øra… han har ikke lyst idag . Å han ville ikke igår for da var vi slitne .Sånn hadde vi det i januar , han døde og det er jo alltid værre når menn blir syke
Ikke her heller!Her har jeg heldigvis aldri hørt mannen si nei til kos, selv de gangene han er dødssyk
Du får kle deg litt sexy og vaske og rydde litt rundt nesa på han , så kanskje spettet hans står her la vi aksjer søndag kveld og han kommer hjem torsdag kveld . Har el til helgen tror jeg eller alt fra torsdag og utover , så håper ikke alt i sekken er dødtJa, han har litt vondt i hue og dotter i øra… han har ikke lyst idag . Å han ville ikke igår for da var vi slitne .
Kjenner jeg stresser jeg når vi ikke legger noen aksjer !
Lest at jo lenger tid det går mellom mannen får utløsning, jo dårligere blir svømmerne flere ganger på rad ! Å nå er det jo 6 dager
Du får be han ta seg en runk i mellom de dagene Så er de perfekte 2 dager er jo det mest optimale . Over det så dør de sakte men sikkert.Du får kle deg litt sexy og vaske og rydde litt rundt nesa på han , så kanskje spettet hans står her la vi aksjer søndag kveld og han kommer hjem torsdag kveld . Har el til helgen tror jeg eller alt fra torsdag og utover , så håper ikke alt i sekken er dødt
Får han jo fanden ikke til å runke heller . Bare når han er borte to uker og må ta fly hjem . Men nå er det lange arbeidsdager , men han kjører hjem to tre timer etter typ 10-13 timer på jobb for å knulle kjærringa siDu får be han ta seg en runk i mellom de dagene Så er de perfekte 2 dager er jo det mest optimale . Over det så dør de sakte men sikkert.
Mannen min Tvang meg til å legge meg litt, sov som en stein. Jeg har egentlig en mening at jeg ikke kan sove på dagen for da ødelegger jeg søvnen min . Men ha. Mente når jeg er sjuk så må jeg kunne sove litt.. så fikk han faktisk til sengs etter det
Har vært enda vanskeligere denne runden med mensen. Har hatt veldig lik blødning som ved spontanabort første 2 dager var det myyye både blodklumper og alt . Blødningen er fortsatt egentlig veldig kraftig . Å det er 5 dager med blødning idag . Pleier bare blø 3-4 dager å mannen takler ikke blod . Så det å få han til sengs da er værre enn vanlig men sa at hvis han ikke ville ha sex nå fikk han gå å runke ! Da fikk pipa en annen lyd
Haha da er det bare å legge en del aksjer med en gang han kommer hjem, så dere får frem noen friske svømmere men virker som mannen din har good kvalitet , når du ikke har problem med å bli gravid .. ? Du har en herlig mann der ! Det hadde ikke min gjort trur jegFår han jo fanden ikke til å runke heller . Bare når han er borte to uker og må ta fly hjem . Men nå er det lange arbeidsdager , men han kjører hjem to tre timer etter typ 10-13 timer på jobb for å knulle kjærringa si
Å, herregud! For et sjokk! Helt forståelig at ikke forumet har førstepri da! Ta vare på deg selv og familien i denne situasjonen Og hvis du trenger å lufte tankene med noen som ikke står midt oppi det selv, så må du bare bruke oss her på forumet Sender en klem til degKjenner det kansje blir litt mindre forum på meg neste dagene . En i familien tok sitt eget liv idag . Så dette blir litt mye for meg for tiden
Men hvis det er noen jeg glemmer å legge til eller no . Så minn meg på det !
Vi fikk litt sjokk av svømmerne hans , for han har sagt han var steril . Hatt et par lengre forhold før å ikke fått det til , så han testa seg og da var beskjeden om at han hadde vanskelig med å gjøre noen gravid . For xen fikk tre barn etterpå med ny mann . Så røska jeg ut spiralen desember 2022 også satt spira i mars . Så vi ble jo så glad og det var så ekstra vondt å miste for vi trodde da at dette var en av en million sjans , ikke sant . Men så satt spira igjen en mnd etter MA så da øyna vi håpet helt til MA igjen og han trodde det var hans feil . Han ville sjekke seg på nytt , men legen hans mente det ikke var vits for svømmerne og væske endrer seg hele tiden . Sykehuset sa det samme . Så nå er det jo bare disse forbaskade polyppene som er anti egg mot meg . Så må få røska de ut , men vi prøver i ventetiden likevel da mange blir gravide også .Haha da er det bare å legge en del aksjer med en gang han kommer hjem, så dere får frem noen friske svømmere men virker som mannen din har good kvalitet , når du ikke har problem med å bli gravid .. ? Du har en herlig mann der ! Det hadde ikke min gjort trur jeg
vi må tenke endel på disse svømmerne til mannen min da hans ikke er så flinke til å svømme å ikke kjempe mange heller