❤️Ikm uke 12❤️

Har ikke opplevd det selv, men har sett andre her på forumet har kommentert at de har vært ekstra fruktbare når de har hatt blødning i forbindelse med eggløsning, så håper det er et godt tegn for deg! Kanskje det var gullegget som slapp? :woot:
Satser på det ja:smiley-angelic003
Var veldig lite alså, bare et tørk.

Gratulerer damer :Heartred

2.dpo i dag og når jeg var på do på var det brunt/rosa på papiret. Spotting, regner med det kommer etter el? Ikke opplevd før
Jeg hadde det sånn forrige pp. Da fikk jeg positiv test (svak) like før ikm, men det ble ikke noe ut av det. For din del håper jeg det er fruktbarhetstegn :Heartred

Aldrig hatt sånt temphopp så tidlig før . Ble temp på samme ca tid idag som igår. Også med 3 timer søvn . Jeg syns det var fryktelig til temphopp til at jeg pleier ha gradvis stigning :bag:
Men var sikker på at eggløsningen var, da jeg har hatt noen symptomer jeg ikke pleier ha så tidlig. Pleier komme 3 dpo de.
Spent på dette altså :joyful:

Vedlegg

• IMG_3375.jpeg
    IMG_3375.jpeg
    538,4 KB · Visninger: 41
:laughing021 Så bra :p ja min diskusjon har startet om når jeg skal begynne testing :bag: har sagt til meg selv at jeg bør holde til 6 dpo :wideyed:vertfall! Vet når jeg først har starta.. så er det igang :bag:
Ja, det gjelder å utsette den første testen. Når man først sprekker er kjøret igang:laughing021
Har som mål vente til iallefall 9dpo

Back
Topp