❤️Ikm uke 12❤️

Jeg har hatt en følelse de siste dagene, derfor meldte jeg meg også inn her tidligere i dag. Jeg tenkte at jeg måtte kjøpe en test på vei hjem, jeg er enten 7-8 DPO i dag.

Altså, jeg kan ikke tro mine egne øyne ..
Ser dere det jeg ser?

Vedlegg

• 4180640B-8403-42CB-B6B1-8724BDF635FE.jpeg
    4180640B-8403-42CB-B6B1-8724BDF635FE.jpeg
    258,9 KB · Visninger: 90
  • EF959E59-FF31-4989-B88D-CC43131EC96E.jpeg
    EF959E59-FF31-4989-B88D-CC43131EC96E.jpeg
    185,9 KB · Visninger: 89
  • IMG_5375.jpeg
    IMG_5375.jpeg
    172,1 KB · Visninger: 92
Jeg har hatt en følelse de siste dagene, derfor meldte jeg meg også inn her tidligere i dag. Jeg tenkte at jeg måtte kjøpe en test på vei hjem, jeg er enten 7-8 DPO i dag.

Altså, jeg kan ikke tro mine egne øyne ..
Ser dere det jeg ser?
Jeg ser! Oi bare 7/8 dpo! Det er tidlig❤️ Håper ikke det er skyggestrek, har du tatt fler?❤️

Det rareste er, at vi kun hadde «fullført» samleie 5 dager før eggløsning. De andre to gangene hoppet vi av i svingen :oops:

Jaja, vi får se i morgen. Vet aldri med disse testene .. :Heartred
Akkurat som oss det for ett år siden; samleie 5 dager før og hoppa av i svingen på el-dagen/dagen etter el - ble gravid med tvillinger :love017 Vi mista dessverre begge, på ulikt tidspunkt i svangerskapet, jenta vår døde halvveis ❤️

Akkurat som oss det for ett år siden; samleie 5 dager før og hoppa av i svingen på el-dagen/dagen etter el - ble gravid med tvillinger :love017 Vi mista dessverre begge, på ulikt tidspunkt i svangerskapet, jenta vår døde halvveis ❤️
Åh, så vondt å lese :sorry:
Beklager at du måtte gå gjennom det. Det må ha vært helt grusomt! Har selv mistet i uke 6, 8 og 14. Så ikke så sent som deg, men de var jo alle så veldig ønsket, så kan relatere til noe :Heartred

Håper spiren sitter for dere denne måneden!!

Fått positive tester like tidlig med de 2 andre barna, og den er for tydelig til å være skyggestrek. Tar i morgen, da jeg tviler på at testen blir mer konsentrert i kveld. Poster så snart jeg har tatt ny i morgen tidlig :Heartred
Ser også strek . Har du hvert veldig dårlig i svangerskapene når du har hatt tidlig strek ?

Åh, så vondt å lese :sorry:
Beklager at du måtte gå gjennom det. Det må ha vært helt grusomt! Har selv mistet i uke 6, 8 og 14. Så ikke så sent som deg, men de var jo alle så veldig ønsket, så kan relatere til noe :Heartred

Håper spiren sitter for dere denne måneden!!
Takk for omtanken, du er god ❤️

Håper den sitter for dere også, dersom det var ønsket innerst inne :love017 Blir i alle fall spennende å følge testene dine videre ❤️ Så har vi lært, at å hoppe av i svingen ikke er prevensjon :hilarious:

Jeg melder meg inn, sånn halvveis i hvert fall, dettes skulle bli en pausemåned pga. desembertermin, men ja vi ga det et lite forsøk allikevel med en runde dagen etter el så da er det jo mulig :hilarious: Blir spennende :wacky:

Kakaoo - 34 - B3 - PP2 - EL 11.02 - IKM 23.03

Har dere noe gang bare fått sånn følelse at "nå er jeg gravid". Kan godt hende kroppen spiller meg et puss, men jeg er så annerledes.. Så tørst, urolig i magen, og de brystene som er så vonde, for ikke snakke om niplene, føles ut som noen har skjært de av med ostehøvel.. Idag har jeg vært småkvalm hele dagen. Mye kan være pms, men det kan jo også være graviditet. Hatt litt "press" helt nederst i magen idag. Litt økt hvilepuls, og tisser oftere enn vanlig. I tillegg er jeg ikke hormonell mer, jeg synes kjæresten er riktig så flott. Det pleier ikke være sånn.
Har ikke tester, og er tilfreds med det en stund til :)

Har dere noe gang bare fått sånn følelse at "nå er jeg gravid". Kan godt hende kroppen spiller meg et puss, men jeg er så annerledes.. Så tørst, urolig i magen, og de brystene som er så vonde, for ikke snakke om niplene, føles ut som noen har skjært de av med ostehøvel.. Idag har jeg vært småkvalm hele dagen. Mye kan være pms, men det kan jo også være graviditet. Hatt litt "press" helt nederst i magen idag. Litt økt hvilepuls, og tisser oftere enn vanlig. I tillegg er jeg ikke hormonell mer, jeg synes kjæresten er riktig så flott. Det pleier ikke være sånn.
Haha, jeg pleier å synes kjæresten er flott altså, bare ikke når jeg har pms, da synes jeg mennesker er duster :think005

6 dpo her nå, men siden mannen var bortreist rundt el er nok sjansen liten for meg denne pp. Har egentlig fått progesteron som jeg skal begynne å ta fra 3 dpo, men droppet det rett og slett nå. Er jo litt usikker på om jeg har progesteronmangel i utgangspunktet. Jeg trodde jo egentlig jeg hadde mellomblødning (det var derfor jeg fikk resept), men så viser det seg jo at blødning er rett etter eggløsning.

Jeg har det helt likt som deg , småkvalm, press nederst, tørst som rakkern , tisser hele tiden og snev av noe i puppene og trøtt , trøtt som bare det . Jeg bruker å bli stup trøtt rett etter at egget triller bortover , men så stabiliserer det seg noe , men idag har jeg hvert det i hele dag .

MEN JEG TØRR IKKE TRO NOE SOM HELST . er 8DPO så er jo i den himla spennende fasen :nailbiting:

6 dpo her nå, men siden mannen var bortreist rundt el er nok sjansen liten for meg denne pp. Har egentlig fått progesteron som jeg skal begynne å ta fra 3 dpo, men droppet det rett og slett nå. Er jo litt usikker på om jeg har progesteronmangel i utgangspunktet. Jeg trodde jo egentlig jeg hadde mellomblødning (det var derfor jeg fikk resept), men så viser det seg jo at blødning er rett etter eggløsning.
Jeg har pleid å få spotting etter EL . Av og til 4dpo og 6, 8 , 10. Fant ut at det var polypper som gjorde det hos meg . Er 8DPO og ikke snev av spotting enda .tok vannscanning sist mensen så skylla ut alt rusk oppi der :bag::laughing002 men fortsatt spent på hvert tørk .

Kjipt når mannen er borte ved el , her er han også borte og en kabal å legge ved el .

Jeg har pleid å få spotting etter EL . Av og til 4dpo og 6, 8 , 10. Fant ut at det var polypper som gjorde det hos meg . Er 8DPO og ikke snev av spotting enda .tok vannscanning sist mensen så skylla ut alt rusk oppi der :bag::laughing002 men fortsatt spent på hvert tørk .

Kjipt når mannen er borte ved el , her er han også borte og en kabal å legge ved el .
Tror ikke det er det, men ikke godt å si. Har vært til flere undersøkelser. Har også gjort vannskyllling. Gurimalla, det var ubehagelig!! Trodde jeg besvime. Hadde en cystste som sprakk for mange år siden, det var trolig derfor jeg også fikk en exu etter det igjen. Mine mellomblødninger kom etter koronavaksinering (men det kan jo være tilfledig).

Bra du fikk renset opp! Håper det gjør susen :) det passer jammen dårlig med reisende menn akkurat nå

I går var den store pms dagen her, aldri opplevd maken. Jeg er ikke plaget med slikt, men stakkar mannen som måtte holde ut med meg i går.
Jeg er zombie trøtt, sov flere dupper gjennom dagen. Trist,sint, frustrert, gråt, ler og alt samtidig :schocked028
Gikk bare å la meg før kl 8, siden jeg ikke så noen grunn til å være våken og eksistere lengre.
Håper på en bedre dag i dag, om ikke holder jeg senga i dag, for jeg giddet ikke omgåes folk i sånt humør:knegg:
Kjenner meg ikke selv igjen

Back
Topp