Gud ER god@ElskerJesus♡Tusen, tusen takk
Jeg ber om at dette er den lille som skal komme og plastre sammen hjertene våre
Gud er god
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gud ER god@ElskerJesus♡Tusen, tusen takk
Jeg ber om at dette er den lille som skal komme og plastre sammen hjertene våre
Gud er god
![]()

Ååhh gratulerer sååå mye!!Akkurat nå er jeg jo gravidSkal vi ta sjansen på det?
Vi gjør det! Gravid it is! Nå skal lista fylles!!

Den går jo fort oppover for deg såAkkurat nå er jeg jo gravidSkal vi ta sjansen på det?
Vi gjør det! Gravid it is! Nå skal lista fylles!!
hvor mange dpo er du ? 9 dpo, så lettere sjokkert over så tydelig strekDen går jo fort oppover for deg såhvor mange dpo er du ?
gratulerer altså
![]()
EL kan ikke ha vært tidligere heller, som jeg kan se 9 dpo ser ut som den dagen strekene kommer9 dpo, så lettere sjokkert over så tydelig strekEL kan ikke ha vært tidligere heller, som jeg kan se
![]()
urin nr to . Sutre fjes idag 
Det var akkurat dette som var grunnen til at jeg tok min første test! Jeg kom inn på jobb, og sa til en kollega at her ooooser det av klor. Hun så rart på meg, fordi hun mente at hun ikke luktet noen ting. Jeg gikk inn på toalettet, helt i andre enden av lokalet - joda, rengjøringspersonellet hadde vasket toalettet med klor dagen i forveien.Jeg brekker meg og det murrer og jeg tisser i et kjør her. Tenk hvis alt dette er falske signaler..! Jeg sliter skikkelig på jobb, jeg som vanligvis ikke bryr meg om noen lukter eller sånt.. Fortsatt ikke tester i hus![]()

Skulle så inderlig ønske at jeg kunne si at jeg så noe, da jeg unner deg dette så veldig. Men, ikke gi opp enda! Det er jo noen som ikke får positiv test før etter IKM.Æsj 10DPO og jeg ser ikke noe …spotter sånn gammelrosa farge og det har jo alltid kommet siden MA pgr de polyppene . Så ingen egg vil feste seg der . Jeg mista jo trua daurin nr to . Sutre fjes idag
![]()

Om det er noe er det en svaaak skygge . Men jeg har syyykt streksyn !Disse er helt negative? Bare vær ærlig, vil heller høre det enn å bli skuffa om den egentlig er negativBlir ikke veldig lei meg om de er helt negative, vet jo at det er tidlig enda
Jaa, jeg føler jeg ser noe men synes egentlig den ser mer hvit ut, er nok bare skygge… Jaja, jeg tar en ny i kveld uansettOm det er noe er det en svaaak skygge . Men jeg har syyykt streksyn !
Føler meg liksom gravid, har så mye murringer og smerter i magen også, kaaaan jo være det er implantasjonssmerterSyns jeg ser noe på den øverste der! Kom an! Bli med på gravidlistaJaa, jeg føler jeg ser noe men synes egentlig den ser mer hvit ut, er nok bare skygge… Jaja, jeg tar en ny i kveld uansettFøler meg liksom gravid, har så mye murringer og smerter i magen også, kaaaan jo være det er implantasjonssmerter
her er begge testene fra i dag

Samme herSer streker på alt jeg nå, har stirra så hardt i dag,at jeg ser streker i lufta![]()

Håper detSyns jeg ser noe på den øverste der! Kom an! Bli med på gravidlista![]()
Her åSamme her![]()

Vanlig, er 8/9 dpo i dagBruker du tidligtester eller vanlig?