❤️Ikm uke 12❤️

Æsj 10DPO og jeg ser ikke noe …spotter sånn gammelrosa farge og det har jo alltid kommet siden MA pgr de polyppene . Så ingen egg vil feste seg der . Jeg mista jo trua da :arghh: urin nr to . Sutre fjes idag :bag:

Vedlegg

• IMG_6027.jpeg
    IMG_6027.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 75
  • IMG_6028.jpeg
    IMG_6028.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 73
  • IMG_6029.jpeg
    IMG_6029.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 73
Jeg brekker meg og det murrer og jeg tisser i et kjør her. Tenk hvis alt dette er falske signaler..! Jeg sliter skikkelig på jobb, jeg som vanligvis ikke bryr meg om noen lukter eller sånt.. Fortsatt ikke tester i hus :whacky011
Det var akkurat dette som var grunnen til at jeg tok min første test! Jeg kom inn på jobb, og sa til en kollega at her ooooser det av klor. Hun så rart på meg, fordi hun mente at hun ikke luktet noen ting. Jeg gikk inn på toalettet, helt i andre enden av lokalet - joda, rengjøringspersonellet hadde vasket toalettet med klor dagen i forveien. :happy:

Æsj 10DPO og jeg ser ikke noe …spotter sånn gammelrosa farge og det har jo alltid kommet siden MA pgr de polyppene . Så ingen egg vil feste seg der . Jeg mista jo trua da :arghh: urin nr to . Sutre fjes idag :bag:
Skulle så inderlig ønske at jeg kunne si at jeg så noe, da jeg unner deg dette så veldig. Men, ikke gi opp enda! Det er jo noen som ikke får positiv test før etter IKM. :Heartred

Disse er helt negative? Bare vær ærlig, vil heller høre det enn å bli skuffa om den egentlig er negativ :bag: Blir ikke veldig lei meg om de er helt negative, vet jo at det er tidlig enda

Vedlegg

• IMG_5215.jpeg
    IMG_5215.jpeg
    72,6 KB · Visninger: 107
  • IMG_5214.jpeg
    IMG_5214.jpeg
    168,7 KB · Visninger: 110
Om det er noe er det en svaaak skygge . Men jeg har syyykt streksyn !
Jaa, jeg føler jeg ser noe men synes egentlig den ser mer hvit ut, er nok bare skygge… Jaja, jeg tar en ny i kveld uansett :laughing001 Føler meg liksom gravid, har så mye murringer og smerter i magen også, kaaaan jo være det er implantasjonssmerter:scratch her er begge testene fra i dag

Vedlegg

• IMG_5213.jpeg
    IMG_5213.jpeg
    115,9 KB · Visninger: 81
Jaa, jeg føler jeg ser noe men synes egentlig den ser mer hvit ut, er nok bare skygge… Jaja, jeg tar en ny i kveld uansett :laughing001 Føler meg liksom gravid, har så mye murringer og smerter i magen også, kaaaan jo være det er implantasjonssmerter:scratch her er begge testene fra i dag
Syns jeg ser noe på den øverste der! Kom an! Bli med på gravidlista :smiley-angelic001

Back
Topp