Gud ER god@ElskerJesus♡ Tusen, tusen takk Jeg ber om at dette er den lille som skal komme og plastre sammen hjertene våre Gud er god
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gud ER god@ElskerJesus♡ Tusen, tusen takk Jeg ber om at dette er den lille som skal komme og plastre sammen hjertene våre Gud er god
Ååhh gratulerer sååå mye!!Akkurat nå er jeg jo gravid Skal vi ta sjansen på det? Vi gjør det! Gravid it is! Nå skal lista fylles!!
Den går jo fort oppover for deg så hvor mange dpo er du ? gratulerer altsåAkkurat nå er jeg jo gravid Skal vi ta sjansen på det? Vi gjør det! Gravid it is! Nå skal lista fylles!!
9 dpo, så lettere sjokkert over så tydelig strek EL kan ikke ha vært tidligere heller, som jeg kan seDen går jo fort oppover for deg så hvor mange dpo er du ? gratulerer altså
9 dpo ser ut som den dagen strekene kommer9 dpo, så lettere sjokkert over så tydelig strek EL kan ikke ha vært tidligere heller, som jeg kan se
Det var akkurat dette som var grunnen til at jeg tok min første test! Jeg kom inn på jobb, og sa til en kollega at her ooooser det av klor. Hun så rart på meg, fordi hun mente at hun ikke luktet noen ting. Jeg gikk inn på toalettet, helt i andre enden av lokalet - joda, rengjøringspersonellet hadde vasket toalettet med klor dagen i forveien.Jeg brekker meg og det murrer og jeg tisser i et kjør her. Tenk hvis alt dette er falske signaler..! Jeg sliter skikkelig på jobb, jeg som vanligvis ikke bryr meg om noen lukter eller sånt.. Fortsatt ikke tester i hus
Skulle så inderlig ønske at jeg kunne si at jeg så noe, da jeg unner deg dette så veldig. Men, ikke gi opp enda! Det er jo noen som ikke får positiv test før etter IKM.Æsj 10DPO og jeg ser ikke noe …spotter sånn gammelrosa farge og det har jo alltid kommet siden MA pgr de polyppene . Så ingen egg vil feste seg der . Jeg mista jo trua da urin nr to . Sutre fjes idag
Om det er noe er det en svaaak skygge . Men jeg har syyykt streksyn !Disse er helt negative? Bare vær ærlig, vil heller høre det enn å bli skuffa om den egentlig er negativ Blir ikke veldig lei meg om de er helt negative, vet jo at det er tidlig enda
Jaa, jeg føler jeg ser noe men synes egentlig den ser mer hvit ut, er nok bare skygge… Jaja, jeg tar en ny i kveld uansett Føler meg liksom gravid, har så mye murringer og smerter i magen også, kaaaan jo være det er implantasjonssmerter her er begge testene fra i dagOm det er noe er det en svaaak skygge . Men jeg har syyykt streksyn !
Syns jeg ser noe på den øverste der! Kom an! Bli med på gravidlistaJaa, jeg føler jeg ser noe men synes egentlig den ser mer hvit ut, er nok bare skygge… Jaja, jeg tar en ny i kveld uansett Føler meg liksom gravid, har så mye murringer og smerter i magen også, kaaaan jo være det er implantasjonssmerter her er begge testene fra i dag
Samme herSer streker på alt jeg nå, har stirra så hardt i dag,at jeg ser streker i lufta
Håper detSyns jeg ser noe på den øverste der! Kom an! Bli med på gravidlista
Bruker du tidligtester eller vanlig?Samme her
Her åSamme her
Vanlig, er 8/9 dpo i dagBruker du tidligtester eller vanlig?