Da har jeg mer truDe er rosa på ekte, men ser jo grå ut på bilde Tenker jeg tar en til senere så får vi se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg mer truDe er rosa på ekte, men ser jo grå ut på bilde Tenker jeg tar en til senere så får vi se
Med tanke på at du har fått streker på testene dine, kan det ikke være festeblødning. Har du hatt samleie? Som gravid har man jo skjøre slimhinnerJeg blør litt nå, er det normalt?? Har også litt mensensmerter, men det har jeg jo hatt siden 5 dpo, (9DPO i dag) Ååhhh
Nei har ikke hatt samleie på over en ukeMed tanke på at du har fått streker på testene dine, kan det ikke være festeblødning. Har du hatt samleie? Som gravid har man jo skjøre slimhinner
Høres ut som festeblødning, frøkenJeg blør litt nå, er det normalt?? Har også litt mensensmerter, men det har jeg jo hatt siden 5 dpo, (9DPO i dag) Ååhhh
Jeg syns jeg ser noe ???11DPO ser ikke noe
Jeg hadde litt blodtilblandet/brun utflod hver dag 10-12 DPO i mitt forrige svangerskap. Testet positivt 14 DPO, men testet ikke før det så kan godt hende testen hadde vært positiv flere dager før også. Håper for degJeg blør litt nå, er det normalt?? Har også litt mensensmerter, men det har jeg jo hatt siden 5 dpo, (9DPO i dag) Ååhhh
La det vær en festeblødning Du skal være med meg på gravid-listaJeg blør litt nå, er det normalt?? Har også litt mensensmerter, men det har jeg jo hatt siden 5 dpo, (9DPO i dag) Ååhhh
Jaa Håper den er sterkere i kveld…La det vær en festeblødning Du skal være med meg på gravid-lista
Føler jeg skimter noe11DPO ser ikke noe
Ja altså , jeg syns jeg ser noe… hvor mange dpo er du nå daDere to altså . Tenkte at det her har siste testen denne pp . Men nå må jeg tisse på pinne igjen da
11DPOJa altså , jeg syns jeg ser noe… hvor mange dpo er du nå da
11DPO
Sniker fra en annen uke, sammenlignet med de bildene du postet av forrige testene i testetøs-tråden så vil jeg jo si denne testen er sterkere?? Vil ikke gi falske forhåpninger dersom det ikke har gått veien, men synes streken på siste test er veldig tydelig. Er det ikke også normalt å blø noe pga slimhinnene blir veldig sensitive når man er gravid? Krysser fingrene for at alt er OKBeklager om jeg maser, er bare det at mannen kommer hjem kl 3, og jeg aner ikke om jeg skal si at jeg er gravid eller om jeg skal si at jeg spontanaborterte… Hadde gledet meg sånn til å si at jeg er gravid, så synes dette er litt trist… Men jeg tok ny nå, den ser sånn ut. Jeg blør litt enda og har fortsatt litt murringer. Hva tenker dere? Er det litt stigning eller minimalt? Bildet med tre stk på- den nederste er nå og de to øverste er i dag tidlig…
Tror jeg ville tatt det med ro, og prøvd å tenke på evt festeblødning. Synes testen viser økning på den korte tiden jeg. Ville tatt ny i morgenBeklager om jeg maser, er bare det at mannen kommer hjem kl 3, og jeg aner ikke om jeg skal si at jeg er gravid eller om jeg skal si at jeg spontanaborterte… Hadde gledet meg sånn til å si at jeg er gravid, så synes dette er litt trist… Men jeg tok ny nå, den ser sånn ut. Jeg blør litt enda og har fortsatt litt murringer. Hva tenker dere? Er det litt stigning eller minimalt? Bildet med tre stk på- den nederste er nå og de to øverste er i dag tidlig…
Tror jeg ville tatt det med ro, og prøvd å tenke på evt festeblødning. Synes testen viser økning på den korte tiden jeg. Ville tatt ny i morgen
Tusen takk for betryggende ord Krysser fingrene for at den er sterkere i kveld…Sniker fra en annen uke, sammenlignet med de bildene du postet av forrige testene i testetøs-tråden så vil jeg jo si denne testen er sterkere?? Vil ikke gi falske forhåpninger dersom det ikke har gått veien, men synes streken på siste test er veldig tydelig. Er det ikke også normalt å blø noe pga slimhinnene blir veldig sensitive når man er gravid? Krysser fingrene for at alt er OK