❤️Ikm uke 12❤️

12DPO og ser tusser og troll :laughing021og skygger. Er jo uggen kvalm , men det er jeg jo alltid i denne prøve perioden, morgenurin . Hadde jo to tester med svak i forrig pp også . Kanskje det naturlige hcg øker litt før mensen :dontknow

Vedlegg

• IMG_6063.jpeg
    IMG_6063.jpeg
    987,3 KB · Visninger: 92
  • IMG_6061.jpeg
    IMG_6061.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 93
Sover sykt dårlig, oppe å tisser om natta og får ikke sove igjen :schocked028
Fortsatt ingen symptomer, synes der er rart. Våkna til at puppa har vokst i natt, men ikke ømme.
Legger ved dagens tester, 10dpo.
Hva tror dere kan dere se noe?
Ser på dere begges altså :joyful:
12DPO og ser tusser og troll :laughing021og skygger. Er jo uggen kvalm , men det er jeg jo alltid i denne prøve perioden, morgenurin . Hadde jo to tester med svak i forrig pp også . Kanskje det naturlige hcg øker litt før mensen :dontknow

8 dpo :pompus: syns jeg ser en svaaaaaaaaaak skygge , som jeg ikke har sett på disse enda denne pp :smug:
Skimter en skygge der altså . Men sånn testtøs jeg er så har jeg sett noen skygger og noen blir til babystreker og andre ikke noe . Spennende , det er tidlig og du har masse håp igjen :Heartred

Skimter en skygge der altså . Men sånn testtøs jeg er så har jeg sett noen skygger og noen blir til babystreker og andre ikke noe . Spennende , det er tidlig og du har masse håp igjen :Heartred
Ja, er helt enig med deg .. håper bare den blir mer ❤️ fikk ikke bedre strek før natt til 9 dpo forje pp :joyful: Så jeg føler neste døgnet er kritisk :laughing002

Fortsatt ingen symptomer, synes der er rart. Våkna til at puppa har vokst i natt, men ikke ømme.
Jeg ser en svak strek på begge disse! Håper de utvikler seg! Jeg hadde samme symptom med å ikke få sove etter å ha tisset om natta i det svangerskapet hvor jeg nettopp mistet, men da kom det litt senere i forløpet enn 10 DPO. Men jeg mistet jo, og ting utviklet seg sakte, så det kan jo være et godt tegn for deg at du har symptomet tidligere :happy:

Jeg har ikke sett strek på de andre bildene du har lagt ut, men synes jeg kan se en svak strek på denne:woot: Spennende!

Kan noen plis fortelle meg hvorfor den er enda mer positiv i dag??? Har blødd mer og har mye mensensmerter, kan det være en tvilling som døde eller noe? Skjønner ingenting :( Skulle den ikke ha blitt negativ nå? Hvor fort daler den ned? Tempen min er steget høyere

Vedlegg

• IMG_5303.jpeg
    IMG_5303.jpeg
    65,9 KB · Visninger: 88
Last edited:
Jeg ser strek!!❤️

Kan noen plis fortelle meg hvorfor den er enda mer positiv i dag??? Har blødd mer og har mye mensensmerter, kan det være en tvilling som døde eller noe? Skjønner ingenting :( Skulle den ikke ha blitt negativ nå? Hvor fort daler den ned? Tempen min er steget høyere
Altså, før den går nedover, så ville jeg sagt du er gravid . For den streken er mye bedre idag ❤️

Det kan ta tid før kroppen skjønner at man har mistet. Det ser man f.eks. ved en MA hvor kroppen fortsetter å produsere HCG, som gjør at man kan se økning i graviditetstester.

For meg kan det høres ut som en kjemisk graviditet, men det er enda for tidlig å si. Jeg ville bestilt time på mandag for HCG-måling over 48 timer for å se om nivået øker eller synker.

Krysser fingrene for at det går fint :Heartred

Back
Topp