Ja, de er rosa og mere synlig enn på bildet, vanskelig å få det frem, men har truaJeg ser svak strek på begge to, og synes det ser ut som babystrek, de ser rosa ut!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de er rosa og mere synlig enn på bildet, vanskelig å få det frem, men har truaJeg ser svak strek på begge to, og synes det ser ut som babystrek, de ser rosa ut!!
Stemmer det . Samme med en abort /MA/SA så telles det på samme måte .Sånn som jeg har forstått det er dette CD1 hvis du har kjemisk!
Ser på dere begges altsåSover sykt dårlig, oppe å tisser om natta og får ikke sove igjen
Fortsatt ingen symptomer, synes der er rart. Våkna til at puppa har vokst i natt, men ikke ømme.
Legger ved dagens tester, 10dpo.
Hva tror dere kan dere se noe?
12DPO og ser tusser og troll og skygger. Er jo uggen kvalm , men det er jeg jo alltid i denne prøve perioden, morgenurin . Hadde jo to tester med svak i forrig pp også . Kanskje det naturlige hcg øker litt før mensen
Spennende altsåSer på dere begges altså
Skimter en skygge der altså . Men sånn testtøs jeg er så har jeg sett noen skygger og noen blir til babystreker og andre ikke noe . Spennende , det er tidlig og du har masse håp igjen8 dpo syns jeg ser en svaaaaaaaaaak skygge , som jeg ikke har sett på disse enda denne pp
Ja, er helt enig med deg .. håper bare den blir mer fikk ikke bedre strek før natt til 9 dpo forje pp Så jeg føler neste døgnet er kritiskSkimter en skygge der altså . Men sånn testtøs jeg er så har jeg sett noen skygger og noen blir til babystreker og andre ikke noe . Spennende , det er tidlig og du har masse håp igjen
Jeg ser en svak strek på begge disse! Håper de utvikler seg! Jeg hadde samme symptom med å ikke få sove etter å ha tisset om natta i det svangerskapet hvor jeg nettopp mistet, men da kom det litt senere i forløpet enn 10 DPO. Men jeg mistet jo, og ting utviklet seg sakte, så det kan jo være et godt tegn for deg at du har symptomet tidligereSover sykt dårlig, oppe å tisser om natta og får ikke sove igjen
Fortsatt ingen symptomer, synes der er rart. Våkna til at puppa har vokst i natt, men ikke ømme.
Jeg har ikke sett strek på de andre bildene du har lagt ut, men synes jeg kan se en svak strek på denne Spennende!12DPO og ser tusser og troll og skygger. Er jo uggen kvalm , men det er jeg jo alltid i denne prøve perioden, morgenurin . Hadde jo to tester med svak i forrig pp også . Kanskje det naturlige hcg øker litt før mensen
Også er det kjipt når det går tre dager og den er lik . Det kan jo aldri gå braJa, er helt enig med deg .. håper bare den blir mer fikk ikke bedre strek før natt til 9 dpo forje pp Så jeg føler neste døgnet er kritisk
Litt sånn kjipt spennende , for man blir en smule skuffa når annen hver test er blenda og annen hver har skyggeJeg har ikke sett strek på de andre bildene du har lagt ut, men synes jeg kan se en svak strek på denne Spennende!
Er akkurat som mens ja, men ingen klumper lys rødtEr blødningene som vanlig mens da ?
Og er det gammelt blod ? Eller friskt rødt ?
Graver veldig men det har noe å si det å
Jeg ser strek!!Sover sykt dårlig, oppe å tisser om natta og får ikke sove igjen
det er litt bekymringsverdig det å ja , men jeg syns den ser rosa ut nå ??Også er det kjipt når det går tre dager og den er lik . Det kan jo aldri gå bra
Altså, før den går nedover, så ville jeg sagt du er gravid . For den streken er mye bedre idagKan noen plis fortelle meg hvorfor den er enda mer positiv i dag??? Har blødd mer og har mye mensensmerter, kan det være en tvilling som døde eller noe? Skjønner ingenting Skulle den ikke ha blitt negativ nå? Hvor fort daler den ned? Tempen min er steget høyere
Ivertfall enn så lengeKan noen plis fortelle meg hvorfor den er enda mer positiv i dag??? Har blødd mer og har mye mensensmerter, kan det være en tvilling som døde eller noe? Skjønner ingenting Skulle den ikke ha blitt negativ nå? Hvor fort daler den ned? Tempen min er steget høyere
Det kan ta tid før kroppen skjønner at man har mistet. Det ser man f.eks. ved en MA hvor kroppen fortsetter å produsere HCG, som gjør at man kan se økning i graviditetstester.Kan noen plis fortelle meg hvorfor den er enda mer positiv i dag??? Har blødd mer og har mye mensensmerter, kan det være en tvilling som døde eller noe? Skjønner ingenting Skulle den ikke ha blitt negativ nå? Hvor fort daler den ned? Tempen min er steget høyere