❤️Ikm uke 12❤️

Det kan ta tid før kroppen skjønner at man har mistet. Det ser man f.eks. ved en MA hvor kroppen fortsetter å produsere HCG, som gjør at man kan se økning i graviditetstester.

For meg kan det høres ut som en kjemisk graviditet, men det er enda for tidlig å si. Jeg ville bestilt time på mandag for HCG-måling over 48 timer for å se om nivået øker eller synker.

Krysser fingrene for at det går fint :Heartred
Tusen takk for svar! Okei men da gjør jeg det❤️ Fordi jeg føler jo også det er en kjemisk, blir bare forvirra at den er sterkere i dag! Tar en ny i kveld, håper egentlig den er svakere så jeg kan gå videre…

:smiley-angelic003
Hva skjedde her tro?
Skjønner ingenting:Heartred

Vedlegg

• 20240316_122311.jpg
    20240316_122311.jpg
    564,5 KB · Visninger: 97
  • 20240316_122318.jpg
    20240316_122318.jpg
    411 KB · Visninger: 100
12DPO og ser tusser og troll :laughing021og skygger. Er jo uggen kvalm , men det er jeg jo alltid i denne prøve perioden, morgenurin . Hadde jo to tester med svak i forrig pp også . Kanskje det naturlige hcg øker litt før mensen :dontknow
Her syns jeg at jeg ser noe, har ikke sett noe på de tidligere du har lagt ut :wideyed:

Kan noen plis fortelle meg hvorfor den er enda mer positiv i dag??? Har blødd mer og har mye mensensmerter, kan det være en tvilling som døde eller noe? Skjønner ingenting :( Skulle den ikke ha blitt negativ nå? Hvor fort daler den ned? Tempen min er steget høyere
Denne er jo så mye sterkere! Såå kjedelig når en ikke får et klart svar! :sad010

Jeg melder ut meg herfra nå, vil ha en liten pause og glemme dette… Tusen takk for all hjelp og støtte jeg har fått i denne gruppen! Setter stor pris på det❤️❤️ Gratulerer så mye med graviditeten til de som har fått positiv test, og masse lykke til, til dere som venter enda❤️

Ser fortsatt o.o blir spennende å se de neste testene :hilarious: Regner med det blir fler ??? :joyful:
Nei, nå er det slutt på testinga :laughing021 Neida , skal teste ved neste tissetime:happy093men den er jo fryktelig svak til å være 12DPO
Jeg synes jo alt lukter kvalmt og tisser mer enn vanlig , opp om natta , tidlig mårran . Meeeen tørr ikke tro noe so helst .

Nei, nå er det slutt på testinga :laughing021 Neida , skal teste ved neste tissetime:happy093men den er jo fryktelig svak til å være 12DPO
Jeg synes jo alt lukter kvalmt og tisser mer enn vanlig , opp om natta , tidlig mårran . Meeeen tørr ikke tro noe so helst .
Mm, det trur jeg å :laughing002
Jaa, kanskje .. men noen ganger fester egget seg veldig tregt ???
Det er jo som enkelte sier . Selv om man ikke har fått streker til 12 dpo, at det enda er håp ?
Jeg selv mister håpet på 10 dpo om jeg ikke ser noe :angelic:

Back
Topp